Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Alatàriël schreef: 21 dec 2017, 00:47
Dominic schreef: 19 dec 2017, 16:38
Hrafn schreef: 19 dec 2017, 15:05 @Dominic Argh, ik krijg last van mijn hebklieren! Dat setje ecoline is echt tof. Dat staat vanaf nu op mijn verlanglijstje! :P
Gaaf hè? Ik had er dus jaren niet mee gewerkt, tot ik het laatst bij iemand in z´n atelier tegenkwam. Het effect van zwarte inkt (waar ik 80% van de tijd in werk) en kleine highlights in ecoline is echt a-ma-zing! Ik zal eens iets posten als ik eraan denk. Hebben we daar trouwens een topic voor?
misschien heb ik de post nog niet gezien. maar ik ben best nieusgierig :)
Beter laat dan nooit:
https://www.buschvanderworp.nl/talens-e ... -10-x-30ml
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190501 »

"Principieel" draag ik altijd 1 T-pride sieraadje wanneer ik de deur uitga.
Laatste aanwinst:

https://wildheartboutique.co.uk/collect ... t-necklace
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Mijn eerste paar echte mannenschoenen! Ik wilde al lang dolgraag congnac-kleurige brogues, echt voor mannen dus niet de vrouwenvariant waar altijd rare dingen mee gedaan zijn qua ontwerp, maar gewoon, echt, klassiek mannenspul wat alleen maar mooier wordt als ze slijten. En ik heb ze gevonden, in de uitverkoop, afgeprijsd van 210 naar 80 (!!) én maat 39. Dat is iets te groot, maar een extra paar sokken werkt prima.

Afbeelding

Verder gekocht, twee lekkere en afgeprijsde truien bij de good old C&A. Deze en eentje in het notenbruin:

Afbeelding
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

O, en: veters op AliExpress!

Afbeelding

Paars, rood en wijnrood.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jer158 »

Niet gekocht maar geruild bij de (trans) kledingswap! Twee overhemden en een broek.

Vooral die broek is een unicum voor mij. Geel/beige, slim fit en chino's, waar ik normaal alleen workers/cargo's draag.
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190516 »

Laatste paar weken twee sportleggings gekocht in de sale bij Hunkemöller en nog eentje van de nieuwe collectie van doutzen sport,sport sneaker socks ook van doutzen sport en een doutzen sport string(voor onder mijn legging) Hunkemöller in mijn woonplaats is blij met me,lol!ik ben na mijn operatie voorzichtig weer met yoga begonnen en wilde nu wel eens mooie strakke leggings kunnen dragen,zoals de andere meiden ipv lelijke joggingbroeken om een bepaald vervelend ding van mijn lichaam te verbergen ... ik geniet weer met volle teugen van de yogalessen ,ook al ben ik een houten Klazien en is dit alleen maar verergerd tijdens mijn herstelperiode.
Offline
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190501 »

Eindelijk een (hopelijk) degelijke dames outdoors broek gekocht, passend bij het klimaat en onze huidige life style in deze contreien.
De prijs was wel ff schrikken, maar het merk heeft een goede rep. Ik hoop op een lange relatie.

In de kleur "Uncle Blue":

https://www.fjallraven.com/nilla-trousers
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20210626 »

En nu maar prepareren met grønland was ?
Ik heb er nu 2 versleten , lol
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Sigrid schreef: 12 feb 2018, 10:34 Eindelijk een (hopelijk) degelijke dames outdoors broek gekocht, passend bij het klimaat en onze huidige life style in deze contreien.
De prijs was wel ff schrikken, maar het merk heeft een goede rep. Ik hoop op een lange relatie.

In de kleur "Uncle Blue":

https://www.fjallraven.com/nilla-trousers
Jep, Fjällräven is in mijn ervaring wel goed spul hoor. Ben benieuwd hoe je het vindt.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Afbeelding

Ik had hier ineens zin in. Superoubollig maar lekker. Officieel volgens mij een damesgeur maar ik vind het een beetje ertussenin. Perfect dus.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -