Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Sander »

Leuke bril!
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hrafn »

Verschillende bolletjes breigaren, ik ben nu aan het 'vingerbreien' geslagen, dat is lekker simpel en is met mijn gammele duim goed te doen. Ik kom namelijk ernstig beanies tekort wegens een permanente bad hair day! Ik laat mijn haar weer groeien omdat ik meer een lang haar man ben en misschien wil ik dreadlocks, daar moet mijn haar ook lang voor zijn.
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door AJpoekie »

Hrafn schreef: 16 jan 2019, 12:16 Verschillende bolletjes breigaren, ik ben nu aan het 'vingerbreien' geslagen, dat is lekker simpel en is met mijn gammele duim goed te doen. Ik kom namelijk ernstig beanies tekort wegens een permanente bad hair day! Ik laat mijn haar weer groeien omdat ik meer een lang haar man ben en misschien wil ik dreadlocks, daar moet mijn haar ook lang voor zijn.
Super nice! Ben erg benieuwd naar je beanie als ie af is ;-)
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jas »

Ik ben goed geslaagd bij de kringloopwinkel vandaag. Een behaaglijke (mannen-)trui van het merk Kingfield. Die ook nog eens gratis was, omdat ik een paar schoenen kocht (wat wonderlijk is; normaal gesproken draag ik orthopedische schoenen omdat ik heel kleine en brede voeten heb en ik nooit reguliere schoenen kan vinden waar mijn voeten in passen) en beide producten een rode sticker bezaten. Ook nog een (mannen-) joggingbroek, die ik nog wel moet laten innemen.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Jas schreef: 16 jan 2019, 14:16 omdat ik een paar schoenen kocht (wat wonderlijk is; normaal gesproken draag ik orthopedische schoenen omdat ik heel kleine en brede voeten heb en ik nooit reguliere schoenen kan vinden waar mijn voeten in passen)
Wel kleine tip: tweedehands schoenen hebben zich 9 van de 10 keer al gevormd naar de voet van de vorige eigenaar, een goede reden om dus heel kritisch te zijn op tweedehands schoenen. Zeker als je problemen hebt met je schoeisel (neem ik even aan ivm de orthopedische schoenen) zou ik hier erg voorzichtig mee zijn. :)
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jas »

Eros schreef: 16 jan 2019, 14:24
Jas schreef: 16 jan 2019, 14:16 omdat ik een paar schoenen kocht (wat wonderlijk is; normaal gesproken draag ik orthopedische schoenen omdat ik heel kleine en brede voeten heb en ik nooit reguliere schoenen kan vinden waar mijn voeten in passen)
Wel kleine tip: tweedehands schoenen hebben zich 9 van de 10 keer al gevormd naar de voet van de vorige eigenaar, een goede reden om dus heel kritisch te zijn op tweedehands schoenen. Zeker als je problemen hebt met je schoeisel (neem ik even aan ivm de orthopedische schoenen) zou ik hier erg voorzichtig mee zijn. :)
Je hebt helemaal gelijk, maar dit is een geheel ongedragen paar schoenen, gesponsord door de ANWB-winkel :)
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190501 »

Recentste aankopen in de categorie "edged pocket jewelry" :-)


Afbeelding
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Sigrid schreef: 17 jan 2019, 19:42 Recentste aankopen in de categorie "edged pocket jewelry" :-)
Kun je een betaalbaar zakmes adviseren voor iemand met weinig kracht om 'm open te klappen en kleine handen misschien? Ik gebruikt altijd zo'n Zwitsers legermes, maar sinds een tijd krijg ik die niet meer vlot open.

Mijn laatste aankoop was vier strekkende meter wollen stof bij de kringloopwinkel. Het is aubergine met mostergele ruiten. Ga er denk ik o.a. een ochtendjas van maken, lekker warm.
Laatst gewijzigd door Benjamin op 17 jan 2019, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190501 »

Benjamin schreef: 17 jan 2019, 19:45
Sigrid schreef: 17 jan 2019, 19:42 Recentste aankopen in de categorie "edged pocket jewelry" :-)
Kun je een betaalbaar zakmes adviseren voor iemand met weinig kracht om 'm open te klappen en kleine handen misschien? Ik gebruikt altijd zo'n Zwitsers legermes, maar sinds een tijd krijg ik die niet meer vlot open.
Ben je links- of rechtshandig? Of ambidexter?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Sigrid schreef: 17 jan 2019, 19:47
Benjamin schreef: 17 jan 2019, 19:45
Sigrid schreef: 17 jan 2019, 19:42 Recentste aankopen in de categorie "edged pocket jewelry" :-)
Kun je een betaalbaar zakmes adviseren voor iemand met weinig kracht om 'm open te klappen en kleine handen misschien? Ik gebruikt altijd zo'n Zwitsers legermes, maar sinds een tijd krijg ik die niet meer vlot open.
Ben je links- of rechtshandig? Of ambidexter?
Rechtshandig.

Geen aankoop maar ik zet dit nu toch echt een keer op mijn verlanglijstje. Misschien krijg ik het dan ooit een keer.

Afbeelding
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Plaats reactie