Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Emma »

We gaan nog werken aan een iets professioneler ontwerp. De hele shop is in een paar uurtjes in elkaar geflanst. Ik heb al wat correcties doorgevoerd, maar ook maar met de Franse slag.

Zo was de mok absoluut niet goed... zie de gele ten opzichte van de witte.

Afbeelding

Je kunt met de designer wel dingen nog aanpassen als je wilt, ook formaat en plaatsing.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jer158 »

Eva schreef: 26 aug 2017, 10:25De oorzaak ligt er in dat het gebruikte systeem puur naar de outlines 'kijkt'. Met die blik staat het beeldmerk keurig gecentreerd, maar het menselijk oog ziet een soort zwaartepunt, en dat ligt bij de stok van de T. Als je bij een opdracht het beeldmerk iets uit het midden wegschuift ziet het er voor het oog beter uit, hoewel het woord 'shirt' dan juist weer buiten het midden staat...
Dat dacht ik eerst ook, Eva. Daarom heb ik het eens opgemeten. Vanaf het begin van de S naar de linkerrand en vanaf het einde van de T naar de rechterrand heeft echter 2 cm verschil. Zit dus wel degelijk niet in het midden.
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jer158 »

Emma schreef: 26 aug 2017, 10:35 We gaan nog werken aan een iets professioneler ontwerp. De hele shop is in een paar uurtjes in elkaar geflanst. Ik heb al wat correcties doorgevoerd, maar ook maar met de Franse slag.

Zo was de mok absoluut niet goed... zie de gele ten opzichte van de witte.

Je kunt met de designer wel dingen nog aanpassen als je wilt, ook formaat en plaatsing.
Dan moet het ontwerp in de designer wel zijn wat er op het T-shirt komt te staan... Overigens heb ik niets aangepast, maar wat ik heb ontvangen lijkt niet op wat er op het voorbeeld stond/staat. Het zit namelijk niet in het midden en is ook een stuk kleiner. Ik zie niet hoe dat aan het design ligt tbh
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Emma »

Ik kan het ook niet verklaren verder. Misschien dat er nog andere Europese alternatieven zijn die hetzelfde bieden als Spreadshirt maar betrouwbaarder resultaten leveren. Cafepress valt af vanwege de hoge verzendkosten, douanekosten en lange levertijden. Vistaprint is niet in staat om als tussenpartij te werken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jer158 »

Even een update @ de misdruk: Spreadshirt gaf mij de optie om een nieuw shirt toe te sturen of mijn geld terug te geven. Hopelijk heb ik dus binnenkort wel een goed T-shirt! De misdruk mag ik houden (want daar kunnen ze toch niets mee). Overigens ging het om 3 cm verschil. :lol:
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190501 »

Als hulpmiddeltje bij het op zijn minst deels terugwinnen van mijn vroegere conditie:

https://static1.fitbit.com/simple.b-css ... Fwhite.png
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Linda »

Make-up spiegel,mascara,lipstick,enkellaarsjes,en wat kleding en een paar ringen.
Dames horloge en schoudertas besteld. :-)
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Sara »

T-NL represent!

Afbeelding

Voor eenieder die nog gaat bestellen en net als ik soms wat extra uitdagingen heeft met maten 😁: ik had op basis van de beschrijving al een maatje groter genomen, maar er had er bij nader inzien nog wel eentje bovenop gekund. Voor de volgende keer..
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Eva »

Afbeelding

Zelfde als m'n meissie ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Tja een leren jas stond al langer op het verlanglijstje..gisteren maar de knoop doorgehakt.
Afbeelding