Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Hrafn schreef: 19 dec 2017, 15:05 @Dominic Argh, ik krijg last van mijn hebklieren! Dat setje ecoline is echt tof. Dat staat vanaf nu op mijn verlanglijstje! :P
Gaaf hè? Ik had er dus jaren niet mee gewerkt, tot ik het laatst bij iemand in z´n atelier tegenkwam. Het effect van zwarte inkt (waar ik 80% van de tijd in werk) en kleine highlights in ecoline is echt a-ma-zing! Ik zal eens iets posten als ik eraan denk. Hebben we daar trouwens een topic voor?
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Een setje sieraden in mintgroen(Zal zo even de foto erbij zetten..)
Echte leren laarsjes met 50% korting en niet te opvallend maar toch vrouwelijk.
En deze warme jas omdat het voor mijn dunne leren jas echt te fris gaat worden.
Vond de blauwe kleur mij meer aanspreken..
https://www.bonprix.nl/product/jas-donk ... uw-966819/

Hier dan de foto van laarsjes en horloge en sieraden..die wilde ik vorig jaar al aanschaffen overigens.

Afbeelding

Foto sieraden is beetje onscherp :(

Afbeelding
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Alatàriël »

Dominic schreef: 19 dec 2017, 16:38
Hrafn schreef: 19 dec 2017, 15:05 @Dominic Argh, ik krijg last van mijn hebklieren! Dat setje ecoline is echt tof. Dat staat vanaf nu op mijn verlanglijstje! :P
Gaaf hè? Ik had er dus jaren niet mee gewerkt, tot ik het laatst bij iemand in z´n atelier tegenkwam. Het effect van zwarte inkt (waar ik 80% van de tijd in werk) en kleine highlights in ecoline is echt a-ma-zing! Ik zal eens iets posten als ik eraan denk. Hebben we daar trouwens een topic voor?
misschien heb ik de post nog niet gezien. maar ik ben best nieusgierig :)
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Alice »

Helaas, helaas, had ik deze site maar eerder gezien. Dan had ik een mooi, stijlvol mantelpakje besteld voor de feestdagen.
https://www.opposuits.nl/bestsellers-dames.html
Voor de heren is er ook een collectie zeer fraaie gelegenheidskleding.
https://www.opposuits.nl/pakken.html
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hrafn »

Vandaag een dagje kringloop geluk. Een krijtstreep pak, een overhemd, een leren bikerjack en een sjaal gekocht en dat alles voor 18 euro of zoiets!

De jas is wel een vrouwenvariant want de rits loopt van linksonder naar rechtsboven wat vreselijk onhandig is, echt een geklungel om die dicht te krijgen. Ik snap sowieso niet waarom er verschil in sluiting bestaat in mannen - en vrouwenkleding. Wie dat ooit bedacht heeft...
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Drie nieuwe truien (kan de oude zooi eindelijk weg)
Irene
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Charlotte_C »

Hrafn schreef: 23 dec 2017, 22:31 Ik snap sowieso niet waarom er verschil in sluiting bestaat in mannen - en vrouwenkleding. Wie dat ooit bedacht heeft...
Mij is vroeger eens uitgelegd dat dit ontstaan is in de tijd dat de vrouwen in de hogere kringen van de samenleving werden gekleed in plaats van dit zelf te doen. Het was volgens de uitleg het gemak van degene die het aankleden moest doen dat sluitingen anders zitten en dat is gewoonweg zo gelaten.

Groetjes,

Lotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Oh wat leuk, dat wist ik niet, klinkt wel heel plausibel.
Irene
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hrafn »

Charlotte_C schreef: 24 dec 2017, 09:49
Hrafn schreef: 23 dec 2017, 22:31 Ik snap sowieso niet waarom er verschil in sluiting bestaat in mannen - en vrouwenkleding. Wie dat ooit bedacht heeft...
Mij is vroeger eens uitgelegd dat dit ontstaan is in de tijd dat de vrouwen in de hogere kringen van de samenleving werden gekleed in plaats van dit zelf te doen. Het was volgens de uitleg het gemak van degene die het aankleden moest doen dat sluitingen anders zitten en dat is gewoonweg zo gelaten.

Groetjes,

Lotte
Ik heb laatst gelezen dat, toen jassen ontstonden (toen alleen voor mannen), een koning besloot dat het handig was als de knoopsgaten links zaten zodat hij met links zijn knopen los kon maken als hij tegelijkertijd zijn zwaard moest trekken.

Mannen uit de hogere kringen werden overigens ook gekleed door hun 'valet' (livrei knecht.)

Overigens sloten jurken aan de achterkant waardoor het überhaupt onmogelijk was om die zelf dicht te knopen.
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Charlotte_C »

Ik antwoordde alleen maar op je vraag. Love & peace.

Groetjes,

Lotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Plaats reactie