Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
LoremIpsum
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2019, 13:21
Gender: Genderfluid

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door LoremIpsum »

Eros schreef: 23 mar 2019, 15:52 Image

Vandaag is blauw :D Ben vooral blij met de schoenen, want het is lastig om volwassen-uitziende herenschoenen te vinden in maatje 39... op de een of andere rare manier heeft de Van Haren hier schoenmaat 20-34 en daarna pas vanaf 40 weer.
Toffe schoenen en shirts! Heb je opzettelijk shirts met een borstzakje uitgekozen? Een vriend van mij, die met een binder een nog niet volledig platte borst heeft, gaat borstzakjes altijd uit de weg omdat hij bang is dat dat de aandacht een beetje naar die regio trekt, dus ik ben wel benieuwd wat de ervaringen van anderen daarmee zijn.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

LoremIpsum schreef: 23 mar 2019, 21:36
Eros schreef: 23 mar 2019, 15:52
Spoiler:
Image
Vandaag is blauw :D Ben vooral blij met de schoenen, want het is lastig om volwassen-uitziende herenschoenen te vinden in maatje 39... op de een of andere rare manier heeft de Van Haren hier schoenmaat 20-34 en daarna pas vanaf 40 weer.
Toffe schoenen en shirts! Heb je opzettelijk shirts met een borstzakje uitgekozen? Een vriend van mij, die met een binder een nog niet volledig platte borst heeft, gaat borstzakjes altijd uit de weg omdat hij bang is dat dat de aandacht een beetje naar die regio trekt, dus ik ben wel benieuwd wat de ervaringen van anderen daarmee zijn.
Mij kennende is het dan een heel slechte keus, haha. Maar het maakt me verder weinig uit, ik draag mijn binder al heel weinig en heb van mezelf behoorlijk wat zitten, zeg maar. Met binder (van GC2B, die staan bekend als een goed merk voor ftm's met een grotere borst) zit ik alsnog aan een B-cup, ongeveer. Ben verder ook niet echt passabel en zal dat voorlopig ook nog niet zijn, dus kan erg mijn best doen en wijde truien dragen, maar ja...
Dus deze kocht ik gewoon omdat ik ze erg leuk vond, en omdat ze bij mijn nieuwe schoenen passen. :)
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
LoremIpsum
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2019, 13:21
Gender: Genderfluid

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door LoremIpsum »

Eros schreef: 23 mar 2019, 21:40
LoremIpsum schreef: 23 mar 2019, 21:36
Eros schreef: 23 mar 2019, 15:52
Spoiler:
Image

Dus deze kocht ik gewoon omdat ik ze erg leuk vond, en omdat ze bij mijn nieuwe schoenen passen. :)
De rest is inderdaad ook gewoon van ondergeschikt belang:)
LoremIpsum
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2019, 13:21
Gender: Genderfluid

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door LoremIpsum »

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb besloten één van mijn favoriete podcasts te steunen door een trui van ze te kopen. Bijkomende voordelen zijn dat hij echt superzacht is vanbinnen, en dat hij zowel met als zonder breastforms te dragen is. Niks bijzonders, wel erg fijn om te dragen:)
LoremIpsum
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mar 2019, 13:21
Gender: Genderfluid

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door LoremIpsum »

Het heeft flink wat pogingen gekost, maar het is me eindelijk gelukt bh's te vinden die goed werken met mijn breastforms.

Afbeelding

Zwart: Hunkemöller Diva. Beugelbh met cups met stevige beugels en een duidelijk scheiding, zodat mijn breastforms ook goed gescheiden blijven en ik niet na verloop van tijd een "uniboob" krijg. De brede overgang van cups naar bandjes zorgt ervoor dat de breastforms ook van bovenaf tegen mijn lichaam aan gedrukt worden en ze niet naar buiten floepen als ik voorover buig. Het enige kleine nadeel is dat de beugels volledig omhuld zijn door "kant", wat iets sneller voor irritatie zorgt dan een gladde stof om de beugels.

Afbeelding

Wit: Dorina Curves Lindsay. De meest comfortabele bh die ik ooit gehad heb. Door de afzonderlijke cups blijven mijn breastforms nog steeds van elkaar gescheiden, maar doordat de beugels een stuk flexibeler zijn dan van de Hunkemöller Diva, zijn ze een stuk comfortabeler. Ook het materiaal, zowel om de beugels, van de cups als van de bandjes is een stuk zachter dan van de Hunkemöller het geval is. Goed voor comfort, iets minder goed voor ondersteuning. Dit is dan ook vooral een lounge bh, maar aangezien ik mijn breastforms vooralsnog toch vooral thuis aan heb, is dat voor mij geen probleem.
Matijs
Berichten: 843
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Matijs »

Eros schreef: 23 mar 2019, 15:52 Image

Vandaag is blauw :D Ben vooral blij met de schoenen, want het is lastig om volwassen-uitziende herenschoenen te vinden in maatje 39... op de een of andere rare manier heeft de Van Haren hier schoenmaat 20-34 en daarna pas vanaf 40 weer.
Herenschoenen in maat 39, dat verhaal herken ik. Xd
Leuk shirt met de blauwe legerprint. Goede smaak! Ik heb laatst ook zo'n shirt gekocht, maar dan in de groene variant zonder borstzakje. Misschien dat ik morgen een foto maak.
###
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Hrafn schreef: 23 mar 2019, 19:03 Ik gok dat ze dat ze zulke jasjes bij Episode in Utrecht wel hebben, is een hele toffe tweedehands kledingwinkel met veel vintage 70s 80s spul. Hij zit op de Oude Gracht.
Goede tip. Ik zie dat ze hier ook zitten, dus ga binnenkort eens kijken. Ik voel ook een tsunami nerdige t-shirts aankomen.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Image
Na de tweede keer Boys! Boys! Boys! toch maar besloten een van de boeken aan te schaffen. Er was nog een boekje specifiek voor de tentoonstelling, maar dat was net zo duur als dit grote boek en had maar iets meer dan 60 pagina's.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Image

PTERODACTYL SCREECHING

Image
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Image

🤓🤓🤓

'i just can't wait to be king' playing in the background
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈