Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jer158 »

Jer158 schreef: 25 jul 2018, 13:37 Een nieuwe telefoon! Na jaren gekut met een tekort aan geheugen (i.e. continu caches leeg gooien, en maar een paar apps kunnen draaien) eindelijk een nieuwe. Dan heb ik het nog niet eens over dat de gewone speaker kapot was, en opladen alleen ging als het kabeltje er met een specifieke hoek in zat. Kortom, het was tijd.
Het was ook tijd voor een bezorging. In eerste instantie vertraging omdat het pakketje bij het verkeerde distributiecentrum was aangekomen. Oke, prima. Paar dagen later is er volgens het trackingsysteem "een poging" tot bezorging gedaan? Nu heeft het adres een receptie die 24/7 bemand is, dus de kans is vrij klein dat er daadwerkelijk een poging is gedaan. Gelukkig wel bij een redelijke toko besteld dus er is geen man overboord als het erop aankomt, maar ik had toch liever dat ding in handen gehad. Ben benieuwd wat de klantenservice zegt

Overigens ben ik blij met mijn Black Sabbath hoodie voor 7 euro bij de H&M. Met dit weer nog geen kans gehad om hem aan te trekken, uiteraard
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Jer158 schreef: 28 jul 2018, 20:45Paar dagen later is er volgens het trackingsysteem "een poging" tot bezorging gedaan? Nu heeft het adres een receptie die 24/7 bemand is, dus de kans is vrij klein dat er daadwerkelijk een poging is gedaan.
Als het bezorgd word via DHL... ik weet dat ze nog wel eens de neiging hebben om gewoon niet aan te bellen om te kijken of er niemand thuis is, maar gewoon opschrijven dat er niemand thuis was. Is me van de week nog overkomen met een paar matrassen, die jongen is niet eens aan de deur geweest. :| Zal vast ook wel met andere bezorgdiensten komen, zeker nu met die hitte.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 sep 2017, 20:23
Gender: Man

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Vincent »

Alles kan, Jer :P

Hoewel ik bijna alleen nog maar mannenkleding draag, had ik nog geen schoenen van de herenafdeling. Vandaag mijn eerste paar gekocht. Precies gevonden wat ik voor ogen had :)
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door KeepzD »

TomTom Spark 3 cardio sporthorloge. Komt maandag binnen!
Forever myself
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jer158 »

wingless schreef: 28 jul 2018, 20:59
Jer158 schreef: 28 jul 2018, 20:45Paar dagen later is er volgens het trackingsysteem "een poging" tot bezorging gedaan? Nu heeft het adres een receptie die 24/7 bemand is, dus de kans is vrij klein dat er daadwerkelijk een poging is gedaan.
Als het bezorgd word via DHL... ik weet dat ze nog wel eens de neiging hebben om gewoon niet aan te bellen om te kijken of er niemand thuis is, maar gewoon opschrijven dat er niemand thuis was. Is me van de week nog overkomen met een paar matrassen, die jongen is niet eens aan de deur geweest. :| Zal vast ook wel met andere bezorgdiensten komen, zeker nu met die hitte.
Net antwoord van de bezorgdienst ontvangen. De bezorgpoging blijkt door externe factoren mislukt te zijn. Wie weet dus inderdaad iemand die het niet meer zag zitten :lol: of autopech ofzo. Poging #3 gaat op maandag plaatsvinden
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
AquaTunnel
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 mei 2018, 22:14
Gender: Genderqueer

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door AquaTunnel »

Twee paar pumps gekocht. Om verschillende redenen heel blij mee! Sowieso omdat ik ze in een winkel heb gekocht en daardoor mezelf over een angst heen heb kunnen zetten, maar daarnaast vind ik het heel tof om erin rond te lopen. Tof is een goed woord denk ik, mooi en fijn ook, maar compleet comfortabel is een van de paren niet. Het andere paar zit eigenlijk best lekker. Al ben ik vooral blij hoe ze mijn houding veranderen.

Gister voelde ik mij op een bepaald moment ronduit euforisch. Ik wou eigenlijk tegen iedereen die ik ken meedelen van mijn aankoop, maar toch niet gedaan. Ik heb al meerdere mensen verteld over mijn non-binaire genderidentiteit en kreeg telkens positieve reacties. Maar of ze ook steeds updates willen krijgen over mijn experimenten weet ik niet, kan me voorstellen dat ze er niet op zitten te wachten of het aanstelgedrag vinden wanneer ik ze ga vertellen over schoenaankopen. Of andere producten die ik aanschaf. Misschien dat ik dit voor andere mensen invul omdat er bij mezelf vaak twijfels ontstaan wanneer ik heel erg met spullen bezig ben. Zou eigenlijk heel graag minder materialistisch zijn. Maar ja, ik wil nog liever me voelen als het persoon dat ik altijd heb gevoeld dat ik ben en daarvoor moet ik op dit moment toch echt vrij veel aanschaffen.

De zwarte pumps die ik heb gekocht zijn zo neutraal dat ik er eigenlijk over denk hier ook wel eens mee naar buiten te gaan. Ik vind het er onder een skinny jeans helemaal niet vreemd uitzien. Was dit niet van plan, wou ze eerder hebben om te oefenen of voor een feestje, maar als ik het goed vind staan en ik me er sterk in voel moet ik het niet laten denk ik.
Zelf heb ik trouwens helemaal geen goede smaak wat betreft schoenen. Mannenschoenen heb ik altijd saai gevonden, maar daar kwam niet gelijk een interesse voor vrouwenschoenen voor in de plaats. Toch voel ik die interesse nu wel opkomen. Als die interesse beide kanten op gaat (dat ik ook meer een smaak krijg voor mannenschoenen) zou ik dat al helemaal mooi vinden.
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hrafn »

Ik heb wat kleren geverfd, dan draag ik ze misschien weer. Er zit een heerlijke dunne zomerbroek bij maar eh, die was roze met een patroontje... Had hem eerst rood geverfd maar toen vond ik hem nog steeds te girly (overhemd en longsleeve waren wel mooi geworden) Daarna bruin geverfd en nu is hij een soort roodbruin (met patroontje) en vind ik hem wel weer leuk, past in mijn hippie look. :)
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Marica »

Kwamen gisteren alsnog binnen. De nabestelde korte leggings in zwart, grijs en wit met kanten randjes.

De cisvrouwen of MtF's lopen ongetwijfeld tegen dit probleem aan. Het is warm en je draagt een jurkje of een rok. De binnenkant van je dijen worden warm en vochtig van het zweet en dat gaat vroeg of laat irriteren bij het lopen. Je krijgt er schrale plekken van. Daarom zijn deze korte leggings ideaal.

Laat nu net de trend onder jonge meisjes zijn dat ze dunne dijen moeten hebben die niet tegen elkaar kunnen komen :fpalm: Dit is niet gezond meiden!
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Anon20190209
Berichten: 298
Lid geworden op: 30 apr 2014, 22:10
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190209 »

Je kan ook gewoon een dames boxershort aantrekken, dan is het probleem ook opgelost, lijkt me fijner met dit weer dan ook nog eens een legging te dragen onder en jurkje of rok....

De damesshorts van Anni Rolfi van kruidvat zijn echt een aanrader. Zitten heerlijk en kosten bijna niets. Zijn er in katoen en microfiber!!
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Cher schreef: 31 jul 2018, 17:11 Je kan ook gewoon een dames boxershort aantrekken, dan is het probleem ook opgelost, lijkt me fijner met dit weer dan ook nog eens een legging te dragen onder en jurkje of rok....

De damesshorts van Anni Rolfi van kruidvat zijn echt een aanrader. Zitten heerlijk en kosten bijna niets. Zijn er in katoen en microfiber!!
Boxershorts (ook die voor dames) zijn vaak net niet lang genoeg. Dat probleem heb ik namelijk ook altijd. Wat wel een idee is, is misschien kijken naar fietsbroekjes! Die komen vaak tot net boven de knie en glijden heel prettig.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈