Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Remi schreef: 12 jun 2018, 12:32 Yikes, wat groen. Dan zou ik toch liever iets subtielers hebben :)
FYI, dat ding werkt als een tierelier. Heb er zelfs per ongeluk twee gekregen. Niet dat ik er twee nodig heb, want ik heb maar één, euhm, poes. Maar toch aardig.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Simon »

Benjamin schreef: 13 jun 2018, 13:21
Remi schreef: 12 jun 2018, 12:32 Yikes, wat groen. Dan zou ik toch liever iets subtielers hebben :)
FYI, dat ding werkt als een tierelier. Heb er zelfs per ongeluk twee gekregen. Niet dat ik er twee nodig heb, want ik heb maar één, euhm, poes. Maar toch aardig.
Mmm, dan moet ik toch ook maar eens aan de menstruatiecup. Ben mijn huidige geplak overal en nergens behoorlijk zat.
Groetjes,

Simon
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Remi schreef: 13 jun 2018, 16:18
Mmm, dan moet ik toch ook maar eens aan de menstruatiecup. Ben mijn huidige geplak overal en nergens behoorlijk zat.
Mocht je mijn dubbele willen hebben (zit nog in de verpakking en zo), stuur maar een pb. Hoef er niks voor te hebben behalve verzendkosten. Model 3, overigens.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anne V »

Een dames motorjack. Eindelijk een in mijn maat gevonden. Plus broek.

Door belijning en taillering een stuk vrouwelijker dan mijn oude.

Verkoopster zei dat grote vrouwen ook wel een heren pak kopen; maar dat was natuurlijk geen optie.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Ja ik heb vaak erg mazzel, ik denk toch dat ik die prachtige mooie rode schoenen met hak gaat halen bij Van Haren..helemaal verliefd op :)
Herenschoenen is echt wel een probleem als je een kleinere maat hebt
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hrafn »

Gisteren weer even wezen kringloopwinkelen en heb daar een lange mouwen shirt gekocht en een heel tof zomerjasje, tis weliswaar een damesjas (knopen aan de verkeerde kant) maar kniesoor, hij is best stoer!
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Hrafn schreef: 16 jun 2018, 13:20 Gisteren weer even wezen kringloopwinkelen en heb daar een lange mouwen shirt gekocht en een heel tof zomerjasje, tis weliswaar een damesjas (knopen aan de verkeerde kant) maar kniesoor, hij is best stoer!
Foto!

Ik heb nieuwe gordijnen besteld. Moet ze alleen nog wel op maat maken, en ik heb geen naaimachine. Even over nadenken dus.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Benjamin schreef: 16 jun 2018, 13:56
Hrafn schreef: 16 jun 2018, 13:20 Gisteren weer even wezen kringloopwinkelen en heb daar een lange mouwen shirt gekocht en een heel tof zomerjasje, tis weliswaar een damesjas (knopen aan de verkeerde kant) maar kniesoor, hij is best stoer!
Foto!

Ik heb nieuwe gordijnen besteld. Moet ze alleen nog wel op maat maken, en ik heb geen naaimachine. Even over nadenken dus.
Tja ik heb boven nog een naaimachine staan maar geen pedaal er meer bij dus zonder stroom naait dat wat beroerd :lol:
Maar eens informeren wat wijsheid is want moet mijn gordijnen ook gaan vermaken/verstellen.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jannet V »

Linnen T-shirtje, blauw/wit gestreept, bij de Aldi! Kost geen drol en draagt heerlijk! :D
http://publicaties.reclamefolder.org/al ... page/12-13
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Gwenda »

Een nieuwe wasmachine gekocht ... de oude deed t nog wel, waste niet meer schoon.