Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door MichelleB »

ik denk dat je met 90D snel aan de L zit, vanwege de voorgevel. (als ik het vergelijk met mezelf, ik zit over het algemeen op S vergeleken ten opzichte van XS voor hrt)
-Life is a work in progress-
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Marica, hun maattabel adviseert dan meen ik XL. Ik vond die echter te groot en heb ze gedoneerd aan het Leger des Heils (Tip: het Leger heeft heel graag sokken en ondergoed, want haast niemand geeft dat. Er lopen zelfs heel veel dakloze vrouwen rond die geen beha hebben. Evenzo is de voedselbank vaak blij met maandverband en tampons. Er zijn vrouwen die van ellende kranten moeten gebruiken. Verborgen leed ...). Ik heb nu L en dat bevalt prima. Zou voor jou ook moeten werken. Bedenk wel dat ze anders zijn dan de standaard beha met vulling etc. Maar het is ideaal, ik heb nu geen pijn meer.

PS: wat leuk dat je in Woubrugge woont. Ik kom er weleens met de fiets. Vorige week nog heerlijk bij Disgenoten genoten aan het water.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Marica schreef: 04 jul 2018, 15:00
Benjamin schreef: 04 jul 2018, 12:21 Herkenbaar, ik heb ook altijd problemen gehad bij de Hema tot voort kort, en eigenlijk altijd problemen gehad met beha´s. Ik heb vrij grote/zware borsten en kreeg altijd last van mijn schouders en nek doordat het gewicht dan daar op terecht komt (bandjes). Tegenwoordig draag ik deze:
https://www.hema.nl/dames/lingerie-nach ... 02512.html
Dat is echt een uitkomst, al was het even wennen. Ik ga nu pijnloos door het leven, en doordat er minder steun is, zijn mijn borsten (volgens een kenner ;)) steviger geworden. Dat is toch leuk, op mijn leeftijd een gratis, natuurlijke borstlift.
Ok, nu dus een probleem. De maatvoering is erg simpel met S, M, L XL en in de maattabel staan alleen Cupmaten. Dus hoe vertaald dat zich tot SMLXL maatvoering?
Met andere woorden, wat moet ik hebben met mijn cup 90D?

Bij de weg, waar blijven mijn rokjes MS Mode? :auto-mysterymachine:
Borstomvang meten met een meetlint, er zijn genoeg sites erover te vinden welke je daarbij kunnen helpen.
Maar als ik eenmaal een BH nodig heb dan stap ik gewoon de Hunkemoller binnen..hoor van velen alhier dat die je goed helpen.
En mijn moeder kocht daar op gegeven moment ook BH's en kwam er dus achter dat ze al jaren zichzelf een te strakke maat toebedeelde.
Met alle gevolgen van dien.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Ik zal morgen weer met de nek worden aangekeken en komende 2 dagen worden dood gezwegen als ik mijn mintgroene korte broek aan trek..
Keurig nette lengte hoor..speciaal op gelet toen ik haar voor mij hield maar kon kiezen uit een lelijk oranje of de groene..
Vond de groene mooier en ik zie Oranje niet spelen op het WK dus ja meerdere redenen om voor de mintgroene te gaan.
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door MichelleB »

Meid, altijd lekker aandoen waar jij je lekker bij voelt!! Jammer van die mensen die moeilijk doen, maar trek je daar zo min mogelijk van aan.
Desnoods zeg je dat je je Schotse roots aan het ontdekken bent
-Life is a work in progress-
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Ja doe ik ook hoor en ach die reacties ben ik wel gewend, het zijn er maar een paar die zo vreemd doen.
Die dames vinden dat ik een te uitdagende kledingsmaak heb, wat er zo spannend is aan een T-shirt met vogels erop die op een tak zitten snap ik niet helemaal.
Kocht het shirt omdat er ook een valkparkiet tussen zat.
Om over het feit dat ik bij normaal weer op dames laarsjes met een hak loop zijn sommige nog steeds niet over uit gepraat.
Mijn moeder was half Engels maar Schotland ligt daar niet zover vandaan.
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door MichelleB »

Haha misschien is je shirt te druk? Of oubollig misschien?
Hoe dan ook, lekker jezelf blijven
-Life is a work in progress-
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

MichelleB schreef: 04 jul 2018, 21:50 Haha misschien is je shirt te druk? Of oubollig misschien?
Hoe dan ook, lekker jezelf blijven
Nou ik moet er juist op letten geen kleding te kopen wat niet meer bij mij past dus echt oubollige smaak heb ik niet.
Nee echt druk is het niet, is maar 1 tak met 5 vogels erop :lol:
Ja ik ben wie ik ben, ook qua kleding.
Er zijn er ook genoeg die mijn smaak wel leuk vinden hoor.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Marica »

Yeee, het rokje is binnen :banana-gotpics:

Afbeelding
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hrafn »

Een korte broek, lekker ruime cargoshorts. Uiteraard van de herenafdeling. En eens een keer geen zwarte broek maar een groene! :)