Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Elin
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 jun 2018, 19:55
Gender: Anders

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Elin »

Leuke foto van je, trouwens de bril van Janis zou jou ook wel staan en het ligt misschien aan mijn manier van kijken maar jullie hebben wel iets weg van elkaar! 😀
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Marica »

Mijn stem alleen al staat heel erg ver van haar af. :mrgreen:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Marica schreef: 07 jul 2018, 10:50 Mijn stem alleen al staat heel erg ver van haar af. :mrgreen:
Heel goed oefenen :lol:
Nee hoor Janis had een unieke stem.
Beetje triest aan haar einde gekomen.
Maar vond het ook een erg leuke foto overigens
Gebruikersavatar
Elin
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 jun 2018, 19:55
Gender: Anders

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Elin »

Ja Lisa, dat is, in alle zinnen die je schrijft. Nu wel wat spijt omdat ik niet schreef wat als eerste in me opkwam namelijk: sjesus Marica je bent net zo heerlijk vrouwelijk als Janis. Gender houd me enorm bezig, dat doet het al zo lang als ik me kan herinneren achteraf bezien en het laatste driekwart jaar in volle bewustzijn. Het lijkt me heerlijk om op een moment te realiseren wie ik dan ben. De foto van Marica als voorbeeld, ik zie heus nog de contouren van een man maar de essentie van een vrouw en uitstraling, aura? van een vrouw als Janis die enorm veel mannelijke kanten had.
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Marica »

Elin schreef: 07 jul 2018, 14:06 Ja Lisa, dat is, in alle zinnen die je schrijft. Nu wel wat spijt omdat ik niet schreef wat als eerste in me opkwam namelijk: sjesus Marica je bent net zo heerlijk vrouwelijk als Janis. Gender houd me enorm bezig, dat doet het al zo lang als ik me kan herinneren achteraf bezien en het laatste driekwart jaar in volle bewustzijn. Het lijkt me heerlijk om op een moment te realiseren wie ik dan ben. De foto van Marica als voorbeeld, ik zie heus nog de contouren van een man maar de essentie van een vrouw en uitstraling, aura? van een vrouw als Janis die enorm veel mannelijke kanten had.
Ja meiden, ik ben hard aan het afvallen. Van 125 kg naar nu 100. Die buik is echt een bierbuik, dus met bier ben ik voor 97% gestopt. Mijn BMI is 32. Dus minderen mag best drastisch. Maar 82ish is perfect voor mij met mijn 1,81cm lengte.

Ik ben voor dat extra beetje training aan het touwtje springen begonnen. Dat geeft mijn hele lijf een workout.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Aldwin
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 nov 2017, 22:58
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/Hem
Locatie: Friesland

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Aldwin »

Image

2 replica's van de toverstokken van Severus Snape en Lucius Malfoy. En mijn Slytherin pet.


(persoon naast mij is mijn vriendinneke :) )
Be exactly who you want to be, do what you want to do
I am he and she is she but you're the only you
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door KeepzD »

Shirt met overhemd. Helemaal verliefd op! http://prntscr.com/kas0lh
Forever myself
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jer158 »

Een nieuwe telefoon! Na jaren gekut met een tekort aan geheugen (i.e. continu caches leeg gooien, en maar een paar apps kunnen draaien) eindelijk een nieuwe. Dan heb ik het nog niet eens over dat de gewone speaker kapot was, en opladen alleen ging als het kabeltje er met een specifieke hoek in zat. Kortom, het was tijd.
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Marica »

Nieuw stretch zwart denim rokje (model van een spijkerbroek een rokje maken als ik naar de stiknaden kijk) en een kek blauw met rode printjes jurkje
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Marica »

Alleen ben ik weer aangekomen met teveel roomijs maken en eten en bier en al die gezelligheid op Schiermonnikoog en Valkenburg. Van 97 naar 103, en zelfs nu naar 107. Ik baal van mijn lijf wat dat betreft. Ik hoef maar aan bier te denken en het komt al aan. :angry-screaming:

Dus dat kekke jurkje moet even wachten.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)