Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Freedom »

Een nieuw vest bij de C&A. Een paar weken terug hadden ze 'm in de aanbieding voor 7,90. Fijn vest, dus ik ging dit weekend terug voor een tweede. Nu waren ze afgeprijsd naar 6,90. 8-) Ze zijn niet geweldig mooi of bijzonder maar ze houden me warm deze herfst, én ze zijn fijn voor mijn vrijwilligerswerk - niet erg als er een haaltje of gaatje in zo'n goedkoop vest komt. Dit vest is qua kwaliteit vergelijkbaar met die van H&M, alleen kosten ze daar 20 euro of meer.

Jammer dat ze 'm niet meer in het groen hadden. Er zit niks anders op dan nog een keer terug gaan. :)
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Elise »

AmbjØrg schreef: 01 okt 2018, 20:12 Nog niet gekocht maar wel op zoek naar van deze harige fluffy laarzen, ik zie ze regelmatig langs komen in bladen en op internet, maar nog niet gezien in de winkel, en zou ze heeeeeel graaaaag willen
Afbeelding
Als ze van Phillip Plein zijn zullen ze niet heel goedkoop zijn ;)
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jas »

Freedom schreef: 09 okt 2018, 18:21 Een nieuw vest bij de C&A. Een paar weken terug hadden ze 'm in de aanbieding voor 7,90. Fijn vest, dus ik ging dit weekend terug voor een tweede. Nu waren ze afgeprijsd naar 6,90. 8-) Ze zijn niet geweldig mooi of bijzonder maar ze houden me warm deze herfst, én ze zijn fijn voor mijn vrijwilligerswerk - niet erg als er een haaltje of gaatje in zo'n goedkoop vest komt. Dit vest is qua kwaliteit vergelijkbaar met die van H&M, alleen kosten ze daar 20 euro of meer.

Jammer dat ze 'm niet meer in het groen hadden. Er zit niks anders op dan nog een keer terug gaan. :)
Wat voor vest is het? Heb je een foto? Ik zoek ook nog een vest voor de herfst/winter, liefst iets met rits om makkelijk aan en uit te kunnen doen.
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Freedom »

@Jas
Volgens mij is het deze. Het meest basic vest op aarde, met rits en capuchon:
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/swea ... ryId=15048
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jas »

Freedom schreef: 10 okt 2018, 00:34 @Jas
Volgens mij is het deze. Het meest basic vest op aarde, met rits en capuchon:
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/swea ... ryId=15048
Thanks, ziet er inderdaad zeer comfortabel uit. Misschien ga ik ook eens kijken.
Gebruikersavatar
Fleur
Berichten: 249
Lid geworden op: 01 okt 2018, 12:19
Gender: Trans MtF
Locatie: Belgie

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Fleur »

Mooie vest, hoe kn ze dit maken voor die prijs.
Goede keuze.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jer158 »

Freedom schreef: 09 okt 2018, 18:21 Een nieuw vest bij de C&A. Een paar weken terug hadden ze 'm in de aanbieding voor 7,90. Fijn vest, dus ik ging dit weekend terug voor een tweede. Nu waren ze afgeprijsd naar 6,90. 8-) Ze zijn niet geweldig mooi of bijzonder maar ze houden me warm deze herfst, én ze zijn fijn voor mijn vrijwilligerswerk - niet erg als er een haaltje of gaatje in zo'n goedkoop vest komt. Dit vest is qua kwaliteit vergelijkbaar met die van H&M, alleen kosten ze daar 20 euro of meer.

Jammer dat ze 'm niet meer in het groen hadden. Er zit niks anders op dan nog een keer terug gaan. :)
Ik heb de afgelopen jaren al 2x twee vesten bij de Hema gehaald. Ook heel basic, effen kleur met brede witte 'veters' aan de capuchon, maar zulke lekkere modellen! Ik snap jou wel :D

EDIT: Ik ben in de war
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Freedom »

@Jer158 Ook een goede! Zal eens bij de Hema kijken, anders ben ik net een stripfiguur met elke dag hetzelfde vest (in een andere kleur) :P
Waarover ben je in de war?
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jer158 »

Freedom schreef: 10 okt 2018, 14:17 @Jer158 Ook een goede! Zal eens bij de Hema kijken, anders ben ik net een stripfiguur met elke dag hetzelfde vest (in een andere kleur) :P
Waarover ben je in de war?
Ik dacht ik mijn vesten ook van de C&A had maar dat was de Hema ;)
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Twee Pyjama's
Irene