Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190516 »

Haha,cute ...lilo en stitch
Ik heb nog niet echt mooie lingerie of zo. Gewoon simpele bh’s en broekjes van de zeeman,omdat ik nog niet tevreden ben over de rondingen.. te weinig bij borsten en billen en teveel bij de buik,haha
Maar ik ben er mee bezig🤓
Offline
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Matijs »

Eros schreef: 24 jan 2019, 14:59 Wat een gerommel was dat, zeg, het kopen van een nieuwe winterjas...
Ik had op 14 december een jas besteld via About You, stond de 17e op hun website plots dat hij geleverd was, maar... niks! Dus sinds 18 december was het een over en weer van emailtjes tot ik de 14e van deze maand mijn geld heb terug geeist... Nieuwe jas besteld, vond er eentje die goedkoper was en die ik leuker vond, dus probeerde de ander te annuleren maar blijkbaar doet H&M niet aan annuleren, super handig. Nou ja, dan maar even moeilijk doen en laten staan, die ander ook bestellen. En ja hoor, de 15e kreeg ik mijn geld terug van About You, met het excuus dat mijn pakket kwijt was geraakt. Maar guess what... 2 dagen later stond de postbode voor de deur, met mijn About You pakket. Typisch!
Ik heb hem niet eens meer gepast, maar meteen het retourformulier ingevuld en terug in de zak. Hup. Pech gehad, About You, maar ik hoef jullie service niet meer. Dus heb ze gemaild dat het pakket er eindelijk was, en dat het vrijdag weer terug op de post gaat. Had het kunnen houden want had toch mijn refund al, maar ik ben een goed mens dus daar doen we niet aan. :lol: Tuurlijk heeft het wel even door mijn hoofd gespookt.

Dus gister kwam de jas van de H&M aan, maar die was te klein, dus terug in de zak, gaat die vrijdag ook terug op de post...
En uiteindelijk was er vandaag de hele dag iemand thuis behalve voor de 10 minuutjes dat ik even een boodschapje aan het doen was, en in die 10 minuten stond de postbode weer voor de deur met mijn J&J pakket. Dus moest hem ophalen bj de buren :lol: Maar deze jas past en ik ben er super blij mee. Toch nog een nieuwe winterjas voor het einde van de winter...
Was me een avontuurtje wel.

Image
Vervelend dat het zo gegaan is, man. Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen gehad bij About You en heb daar al heel wat besteld.

Ben je trouwens niet een beetje laat met het kopen van een winterjas? Xd
###
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Ciem schreef: 24 jan 2019, 18:22
Ben je trouwens niet een beetje laat met het kopen van een winterjas? Xd
Als About You gewoon had geleverd op de tijd die op hun website stond, dan had ik op tijd een winterjas gehad ja :lol: Want om die tijd in december was het nog lang zo koud niet.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Matijs »

Eros schreef: 24 jan 2019, 18:26
Ciem schreef: 24 jan 2019, 18:22
Ben je trouwens niet een beetje laat met het kopen van een winterjas? Xd
Als About You gewoon had geleverd op de tijd die op hun website stond, dan had ik op tijd een winterjas gehad ja :lol: Want om die tijd in december was het nog lang zo koud niet.
Ja oké, je hebt gelijk. Toch maar voor Wehkamp gaan voortaan? Die bezorgen de volgende dag al haha. & gratis retourneren.
###
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Ciem schreef: 24 jan 2019, 19:43
Ja oké, je hebt gelijk. Toch maar voor Wehkamp gaan voortaan? Die bezorgen de volgende dag al haha. & gratis retourneren.
Heb nu deze jas van de Jack & Jones, denk dat ik gewoon zwaar pech heb gehad. Maar bij AY hoef ik niet meer in elk geval.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Vincent
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 sep 2017, 20:23
Gender: Man

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Vincent »

Boxershorts! Ik heb er namelijk nog te weinig. Ik ben dat overigens wel snel aan het inhalen, hahaha.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Eindelijk de goede 2e hands vervangende PC binnen.
Qua herstart geen snelle jelle maar goed dat ben ik gewend van HP, eenmaal draaiende heeft hij er zin in.
Mis wel mijn mooie rode verlichtte behuizing welke ik vorig jaar had gekocht, met mijn verjaardag hoop ik de moderne PC bij elkaar te hebben gespaard ;)
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190516 »

Naar aanleiding van de foto van Sarah van haar prachtige jurk ben ik ook eens gaan zoeken naar een jurk van king louie. Bleek dat een winkel hier in Hoorn ze verkochten en dat er sale was(40% korting) Nadat ik er vier had gepast,heb ik gekozen voor een prachtige groene jurk met polka dots.
Superblij mee.. deze gaat aan naar de huishoudbeurs.
☺️
Offline
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Sara »

Dat vraagt om een foto! De ellende met King Louie-jurkjes is dat je het nooit bij één jurkje kan houden 😁
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190516 »

Helaas is het voor mij lastig eentje te vinden die goed past ivm mijn buikje. Deze camoufleert gelukkig de boel goed,dus als ik niet snel af ga vallen zullen er niet zo heel snel jurkjes van king louie bijkomen .een foto plaatsen is voor mij altijd een probleem.. ik snap dat hele systeem
Van plaatsen niet en het is te omslachtig. Bovendien heb ik geen pc,dus moet alles met mijn smartphone .
Hij heet:Emmy dress fettini 03218
Offline
Plaats reactie