Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Goose »

DennisH schreef: 23 aug 2018, 16:08 https://prnt.sc/km2ab3
De linker en de middelste foto, m'n nieuwe GC2B binder. Rechts, ter vergelijking, m'n underworks 997 model binder.
Blij met m'n GC2B :D
Whoa, nice!

Zit er veel verschil tussen de merken? Ik krijg mijn gc2b nauwelijks over mijn schouders, maar ik hoor dat de underworks een stuk minder comfortabel zit.
Daan
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door KeepzD »

Goose schreef: 24 aug 2018, 17:08
DennisH schreef: 23 aug 2018, 16:08 https://prnt.sc/km2ab3
De linker en de middelste foto, m'n nieuwe GC2B binder. Rechts, ter vergelijking, m'n underworks 997 model binder.
Blij met m'n GC2B :D
Whoa, nice!

Zit er veel verschil tussen de merken? Ik krijg mijn gc2b nauwelijks over mijn schouders, maar ik hoor dat de underworks een stuk minder comfortabel zit.
Heb de GC2B nu een 1/2 dag casual aangehad en 1 dag naar het werk. Wat ik meteen merkte is dat ik de GC2B bijna niet voel zitten, terwijl ik van de underworks bijna constant bewust ben. Underworks vind ik lastiger aantrekken (want instap), maar zit wel goed stevig en bind over de hele voorkant. GC2B is makkelijk aantrekken, fijne stof en je voelt m bijna niet zitten. Ook resultaat vind ik bij de GC2B beter.. Dus ik ben wel om haha
Forever myself
Gebruikersavatar
merel
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door merel »

AmbjØrg schreef: 18 aug 2018, 15:41
Vera schreef: 18 aug 2018, 15:14
AmbjØrg schreef: 15 aug 2018, 21:12 Het is nog geen winter, maar helaas stopt mijn favo merk er mee, dus af en toe maar wat bestellen nu dit jurkje,

Afbeelding
dat is Naketano als ik me niet vergis toch???
Gaan die er echt mee stoppen??? :o

klopt is Naketano en helaas stoppen zij er mee bestel altijd rechstreeks bij hun in Duitsland en op hun site staat dat ze eind December stoppen dus bestel nog wat voor het te laat is, want het is echt herlijke kleding om te dragen.
Dacht dat alleen hun site offline gaat, maar als ik me niet vergis hebben ze maar een winkel in Den Haag en Zalando verkoopt ook hun kleding.
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
Gebruikersavatar
AmbjØrg
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 aug 2018, 19:44
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door AmbjØrg »

merel schreef: 24 aug 2018, 20:04
AmbjØrg schreef: 18 aug 2018, 15:41
Vera schreef: 18 aug 2018, 15:14

dat is Naketano als ik me niet vergis toch???
Gaan die er echt mee stoppen??? :o

klopt is Naketano en helaas stoppen zij er mee bestel altijd rechstreeks bij hun in Duitsland en op hun site staat dat ze eind December stoppen dus bestel nog wat voor het te laat is, want het is echt herlijke kleding om te dragen.
Dacht dat alleen hun site offline gaat, maar als ik me niet vergis hebben ze maar een winkel in Den Haag en Zalando verkoopt ook hun kleding.
Op de facebook van Naketano Friesland ( = motorexperts Menaldum, de vrouw van de eigenaar verkoopt Naketano een beetje er bij ) staat dat het merk gaat stoppen.
Gebruikersavatar
merel
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door merel »

Oké had in de winkels er niks over gelezen. Wel jammer dat ze stoppen.
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door anon20181206 »

Vanmiddag bij de DIO drogist deze set;

Image
Gebruikersavatar
AmbjØrg
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 aug 2018, 19:44
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door AmbjØrg »

Vorig weekend al gekocht een lekker zachte knuffel (nep) bontjas laat het maar snel winter worden :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jannet V »

https://www.heine-shop.nl/mode/linea-te ... umber=2130

Lang op gewacht omdat het niet voorradig was maar zeker de moeite van het wachten waard.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190508 »

Jannet V schreef: 16 sep 2018, 16:44 https://www.heine-shop.nl/mode/linea-te ... umber=2130

Lang op gewacht omdat het niet voorradig was maar zeker de moeite van het wachten waard.
Dit herinnert me eraan dat wij laatst een catalogus van Heine retour moesten sturen voor hij bezorgd zou worden (ik ben postbezorger)... op de cover stond een typfoutje. In plaats van 'Hoera, breimode!' stond er 'Hoere, breimode!'... :lol: :lol:
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jannet V »

Dan is het niet overal gelukt om ze te onderscheppen want ik heb de foute... :lol:
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.