Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Gwenda »

Benjamin schreef:
Goose schreef: 21 jun 2018, 15:07 Erg interessante link inderdaad, ik ga er binnenkort eens op mijn gemak naar kijken. Ik zou willen dat duurzame opties wat goedkoper zouden zijn, want nu kan ik het vaak gewoon niet betalen...
Soms valt dat dus reuze mee. Ik ben verleden jaar met betalen en sparen overgestapt van de Rabobank naar ASN. Ik geloof dat het me maar 19 cent meer kost in de maand ofzo. Beleggen blijkt nu zelfs goedkoper te zijn in mijn geval, want ASN kent geen service fee en mijn vorige broker, Binck, wel.

Die verzekeringen, dat valt me eigenlijk ook reuze mee. Ik heb zojuist eens gekeken naar inboedelverzekeringen bij de Consumentenbond ter vergelijking. In mijn geval zou Ditzo de op één na goedkoopste keuze zijn, en Ditzo valt onder ASR (= duurzaamste verzekeraar).

Qua groene stroom en groen gas is het vaak zoeken naar een goede deal, maar daar valt vaak wel wat van te maken. Levensmiddelen en zo zijn wel echt duurder, maar ik ga geregeld voor biologische spullen naar de Lidl. Valt dan ook wel weer mee. Hun gerecyclede wc-papier is ook prima trouwens. Schoonmaakspullen ga ik altijd speciaal halen bij AH, hun eigen ecologische huismerk is heel betaalbaar en maakt prima schoon. Maar ja, het kan allemaal wel voor minder, dat ben ik met je eens.
Is dat niets voor jou @Benjamin, financiële coach? Goede tips.
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Gwenda schreef: 21 jun 2018, 23:06 Is dat niets voor jou @Benjamin, financiële coach? Goede tips.
Ik vind het echt heel leuk dat je dat zegt. Ik heb er inderdaad weleens over gedacht om iets te gaan doen met sociaal-financiële dienstverlening. Het probleem is dat ik daar geen opleiding voor heb gedaan, en eigenlijk ook wel genoeg te doen heb (eerder last van te veel ideeën dan te weinig), en andere ambities. ;)
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Gwenda »

Ik zou graag eens met je kletsen en mijn eigen financiën wat tunen.
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Gwenda schreef: 22 jun 2018, 23:43 Ik zou graag eens met je kletsen en mijn eigen financiën wat tunen.
Altijd bereid tot een babbeltje.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Gwenda »

Benjamin schreef:
Gwenda schreef: 22 jun 2018, 23:43 Ik zou graag eens met je kletsen en mijn eigen financiën wat tunen.
Altijd bereid tot een babbeltje.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Simon »

Een korte broek van de H&M (jongensmodel, aangezien herenmaten te groot en te lang zijn voor mijn 1.62 m, hehe).

Volgens de site van de H&M bestaat hij niet, dus ik kan helaas geen foto laten zien, maar het voelt gewoon zooo goed om een broek aan te hebben waarin mijn heupen smal lijken en het lijkt alsof mijn billen plat zijn.
(En hij heeft zakken. Dat is voor mij ook altijd een groot probleem met damesbroeken geweest. :wship: )
Groetjes,

Simon
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hrafn »

https://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/sch ... ibiza.html

Deze sandalen, helaas geen stoere herensandalen want ik heb maat 38 en heel smalle voeten maar de zwarte vond ik wel ok.
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Gwenda schreef: 24 jun 2018, 10:44
Benjamin schreef:
Gwenda schreef: 22 jun 2018, 23:43 Ik zou graag eens met je kletsen en mijn eigen financiën wat tunen.
Altijd bereid tot een babbeltje.
AfbeeldingAfbeelding
Staat geen tekst in je bericht pop.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Simon »

Hrafn schreef: 30 jun 2018, 18:37 https://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/sch ... ibiza.html

Deze sandalen, helaas geen stoere herensandalen want ik heb maat 38 en heel smalle voeten maar de zwarte vond ik wel ok.
Misschien officieel niet voor heren, maar mijn neef heeft exact dezelfde. Geen idee of die van de ANWB zijn, trouwens. Ik heb sowieso het gevoel dat veel van de ANWB qua design niet per se voor mannen of vrouwen bedoeld is. Mijn moeder loopt in heren-afritsbroeken, mijn vader heeft redelijk kleine voeten en is dolblij met zijn waterschoenen die van het dames-rek kwamen. Vind dit gewoon mooie sandalen :D
Groetjes,

Simon
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Niet voor niets kennen we dankzij Brigitte Kaandorp het ANWB-echtpaar, die alles hetzelfde hebben. Zelfde wandelschoenen, afritsbroek, windjack, etc. Want dat kan, bij de ANWB.



Verder een slechte show trouwens.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -