Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Simon »

MichelleB schreef: 19 aug 2018, 17:01 Oeps, grote foto. Kreeg hem niet kleiner. Ach ja :')
Je haar staat er zo ook erg leuk bij! :D
Groetjes,

Simon
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jas »

Ik heb mijn eerste binder binnen, eentje met een rits aan de voorkant. Gepast bij Danaë, ze hebben 'em wat voor me ingekort en een paar dagen later opgestuurd. Superblij mee! Het zit erg strak en ik zie nog steeds wel wat, maar waarschijnlijk zien anderen bijna niks (je kijkt er zelf toch anders tegenaan). Ik hoop vooral dat ik het dragen wat op kan bouwen, het voelt nu best wel benauwend. Maar jeetje, dit is wel bijzonder hoor!
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

MichelleB schreef: 19 aug 2018, 17:01 Oeps, grote foto. Kreeg hem niet kleiner. Ach ja :')
Staat je erg goed en ook een mooie lengte.
Gebruikersavatar
AmbjØrg
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 aug 2018, 19:44
Gender: Trans MtF

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door AmbjØrg »

6 weken geleden besteld, nu gelukkig binnen ( helaas bij de buren bezorgd, maar neutraal verpakt gelukkig pfff ) mijn nieuwe snowboard/sneeuw jumpsuit, op mn favorite sport kan ik nu gelukkig ook en femme gaan, weer een stap dichter bij

Afbeelding
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door MichelleB »

Krijg er echt zo'n 70's bondgirl-vibe van. Nice!!
-Life is a work in progress-
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20190516 »

Afgelopen maandag was het”lappendag” in Hoorn. Dat is de laatste dag van een 10 daagse binnenstads kermis.het is een combinatie van kermis,een enorme markt waar mensen al vanaf 06:00 tussen de kleding op de kraampjes en in de winkels graaien.een soort van supersale,waarin restanten van de zomer collectie voor spotprijzen de deur uitgaan.en op de rode steen(een plein in de stad) en ook op andere plekken in de stad,word vanaf 06:00 al met grote hoeveelheden alcohol gedronken. Tot 16:00,daarna mag tot 20:00 geen alcohol verkocht worden,omdat anders de sfeer te grimmig wordt en men elkaar de hersens in wil slaan en bloembakken door de ramen gooien.deze regel bestaat al heel lang en dat werkt goed ,dan kunnen tussen 16:00 en 20:00 thuis eten en ontnuchteren.ik was al om 07:00 in de stad en heb aardig wat ingeslagen. In de winkels was het extreem druk,graaiende vrouwen in kleding bakken ,kapot getrapte kleding hangertjes op de grond en om 12:00 al bijna lege rekken in de winkels.kortom:enorme fun!
Ik heb gekocht: bij de Hunkemöller ,2 Sportleggings,voor de yoga 7€ per stuk(normaal 30€) sport top voor de yoga,ook 7€. Een bh bij een lingerie speciaalzaak voor 30€, een mooi lang vest voor een tientje en een leuke trui,ook voor een tientje...👩🏻
Ook eerst om 07:00 een bakkie met taart gedaan voordat ik ging shoppen😋
Offline
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Marica »

Dit rokje bij Kruidvat gekocht € 9,99.

Afbeelding
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door KeepzD »

https://prnt.sc/km2ab3
De linker en de middelste foto, m'n nieuwe GC2B binder. Rechts, ter vergelijking, m'n underworks 997 model binder.
Blij met m'n GC2B :D
Forever myself
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Jannet V »

Een zwarte broekrok van Catwalk Junkie, uiteraard in de opruiming.
https://www.catwalkjunkie.com/pants-lover.html
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Bij Bristol een kort blauw kippen leren jasje gekocht met 50% korting...dat was de prijs welke ik er een maand of 3 geleden wel voor neer willen tellen.
En mijn allereerste Skinny Jeans gaf na 3 jaar trouwe dienst het echt op en dus een vervanger gekocht voor 10 euro.
Dankzij mijn 30 euro blijft de Bristol weer ietsje langer bestaan hihihi