Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Caelan
Berichten: 137
Lid geworden op: 08 okt 2019, 13:48
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Limburg

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Caelan »

Mijn laatste aankoop... Ik geloof een pakje sigaretten, maar kan ook iets eetbaars zijn geweest.
"There will be haters, there will be doubters, there will be non-believers, and then there is you, proving them wrong."
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Mr.X schreef: 06 okt 2019, 19:46 4 nieuwe bougiekabels voor m'n auto want een steenmarter had die van mij (met visolie) kapotgebeten. Als ecoloog vond ik het interessant de keerzijde van de medaille eens mee te maken. M'n portemonnee vond het iets minder interessant.
Ik heb dus nooit geweten dat er visolie in die dingen zit. Vandaar die sloperij van steenmarters.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Freedom »

Impulsaankopen uit de sale. Wel dingen die ik nodig had:
- een sport shirt, Puma
- leren riem, Jack & Jones
- t-shirt met (zomerse) print, WE

Oké, dat laatste had ik niet nodig. Herfst.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
schizo
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 sep 2013, 22:15
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door schizo »

Heb op marktplaats een gloednieuwe Samsung mobiel gekocht. Type A5 2017. Geseald in doos. Was incl verzendkosten 185 euro. Bij Bol kost deze 300 euro. Heb deze telefoon nu ook. Bevalt erg goed. Dus een reserve gekocht. Had geld over dus kon de verleiding niet weerstaan. Komt altijd wel van pas. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

Een lange onderbroek en onderhemd bij Action. Ik kreeg ergens als milieutip, die dingen binnenshuis onder je kleren te dragen. Ik heb nu inderdaad niet echt de neiging om de verwarming aan te zetten. Ook nog een tinnetje kippenpaté voor de kat. Mijn kat lust alleen harde brokjes, maar ik las nu onlangs in een artikel van de faculteit diergeneeskunde, dat natvoer voordelen heeft, omdat er veel vocht in zit. Ik ga het weer proberen dus.
Laatst gewijzigd door Benjamin op 07 nov 2019, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

schizo schreef: 02 nov 2019, 22:20 Heb op marktplaats een gloednieuwe Samsung mobiel gekocht. Type A5 2017. Geseald in doos. Was incl verzendkosten 185 euro. Bij Bol kost deze 300 euro. Heb deze telefoon nu ook. Bevalt erg goed. Dus een reserve gekocht. Had geld over dus kon de verleiding niet weerstaan. Komt altijd wel van pas. :mrgreen:
Wel gecontroleerd of hij niet gestolen is? https://www.stopheling.nl
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 496
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hal »

Mijn poezen doen het inderdaad prima op natvoer - ze krijgen alleen droge brokjes in speeltjes enzo. De meeste poezen die droog gewend zijn moeten wel even een poos omschakelen voorr ze het graag eten. Natvoer ruikt minder sterk (door al het water), en is dus minder aantrekkelijk. Kun je oplossen door het evt, een klein beetje op te warmen, of een poosje droog en nat te mengen :)

On topic:

Een nieuwe winterjas (zwart corduroy), een platte pet en vingerloze handschoenen. De winter mag wel komen!
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

@Hal
Ik weet niet of het aan het voer lag, of dat ze gewoon onwijze honger had, maar het schoteltje ging schoon leeg.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hielke »

Benjamin schreef: 07 nov 2019, 16:02 Een lange onderbroek en onderhemd bij Action. Ik kreeg ergens als milieutip, die dingen binnenshuis onder je kleren te dragen. Ik heb nu inderdaad niet echt de neiging om de verwarming aan te zetten.
Ik zal je rijkelijk overtroeven :mrgreen: :
ik kan zó slecht tegen verwarmingslucht (en, inderdaad, hecht sterk aan een leefbare aardkloot) dat ik de verwarming meestal pas aan zet wanneer het binnenshuis onder de +-8 graden komt (je leest het goed, acht graden).
Ik draag dus in huis meestal méér kleren dan buitenshuis (waar ik meestal warm blijf van het bewegen).

Als ik thuis kom trek ik dus meestal geen jas uit maar aan (een lange donsjas aka mobiel dekbed ) en evt een fleece joggingbroek over de broek die ik al aan heb.

Die donsjas en fleece joggingbroek zijn swinters ook mijn pyjama...evt nog aangevuld met wollen legging en fleecevest...serieus! :D

Klinkt vast totaal bizar, maar mij bevalt het uitstekend.

(maar ja, ik heb dan ook geen sexleven...dan wordt een dergelijke binnentemperatuur en pyjama lastiger natuurlijk :mrgreen: )
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Eveliene »

Dat gekke ding van ons haalt juist haar neus op voor brokjes en eist natvoer en dan Whiskas of Felix want verder lust ze niks. Van Felix krijgt ze wel last van diaree.
Snoepjes is ze ook moeilijk in, het is Catisfaction en voor al het andere haalt ze ook weer haar neus op.