Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Benjamin »

@Hielke
Als ik aan mijn grootouders terugdenk, die ruimschoots zonder cv, elektra en gas hebben geleefd in een oude boerderij: die mensen hadden altijd zo veel kleren aan en vooral heel indrukwekkend ondergoed (zó raar vond ik dat om mijn opa zichzelf te zien scheren met een gigantische lange wollen onderbroek aan; waarvan ik sinds kort dankzij internet weet dat die heel duur moeten zijn geweest). Ik begin nu te snappen waarom ze die gewoonte hadden: zo bleven ze vroeger lekker warm.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Shonny
Berichten: 86
Lid geworden op: 29 sep 2016, 14:37
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Shonny »

4 setjes zwarte/transparant strings XXL, bij Lidl webshop uit de sale.
Ik ben een mix uit genderqueer, non-binair of genderfluïde, om herkent te worden, maar wil je wel in een vakje geduwd worden? :snooty:
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hrafn »

Nieuwe schoenen opgehaald bij de orthopeed, ze zijn erg tof geworden, ze zijn rood met groen(met gele stiksels) Het leuke van orthopedische schoenen is dat ik zelf kan bedenken wat ik wil (ze moeten alleen hoog zijn voor de extra steun voor mijn enkel. Omdat mijn voeten zo extreem smal zijn dat er geen leest voor bestaat kunnen ze geen bestaande schoenen aanpassen en kan ik dus helemaal zelf bepalen hoe ze eruit komen te zien.
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hielke »

Hrafn schreef: 21 nov 2019, 18:54 Nieuwe schoenen opgehaald bij de orthopeed, ze zijn erg tof geworden, ze zijn rood met groen(met gele stiksels) Het leuke van orthopedische schoenen is dat ik zelf kan bedenken wat ik wil (ze moeten alleen hoog zijn voor de extra steun voor mijn enkel. Omdat mijn voeten zo extreem smal zijn dat er geen leest voor bestaat kunnen ze geen bestaande schoenen aanpassen en kan ik dus helemaal zelf bepalen hoe ze eruit komen te zien.
Foto? :)
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Marica »

Een mosterdgele trui waarvan we eigenlijk dachten, waar zouden we die op kunnen dragen. En wat blijkt? Hij kan juist bij erg veel dingen gedragen worden.

Het is nog een heerlijke trui ook

Oh, en vandaag iets op Ebay gekocht: Prodigy - Breath op 7" voor de jukebox.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 mar 2019, 17:47
Gender: Genderqueer
Locatie: Gelderland

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hielke »

Marica schreef: 24 nov 2019, 00:23 Oh, en vandaag iets op Ebay gekocht: Prodigy - Breath op 7" voor de jukebox.
The Prodigy....owwww yeahhhh!!! :happy-bouncyredfire:
Sep 2019 Start Testosteron
Juni 2020 Mastectomie
Juni 2022 Colpectomie, Hysterectomie, Ovariectomie
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door MichelleB »

Een bikini setje 😃
(Want dat kan eindelijk \o/)
-Life is a work in progress-
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door KeepzD »

MichelleB schreef: 30 nov 2019, 08:48 Een bikini setje 😃
(Want dat kan eindelijk \o/)

Helll yeaahhh!


Ik heb een splinternieuwe game-PC gekocht, met monitor.
Keyboard gisteren bij de mediamarkt nog even gekocht, monitor komt vanmiddag met de bezorgdienst en als het goed is de PC zelf uiterlijk woensdag..
#happyme!
Forever myself
Gebruikersavatar
Hal
Berichten: 496
Lid geworden op: 15 jul 2019, 18:53
Gender: Trans FtM

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Hal »

Nice, Dennis! Heb je al spellen in je achterhoofd die je wilt spelen?

On-topic: Een dressy horloge van Daniel Wellington (kast van 36 mm - dat zou precies goed moeten zijn voor relatief smalle herenpolsen). Met korting, want Black Friday. En een nieuwe bril, want de mijne was al vijf jaar oud. Leuk rechthoekig model uitgezocht.

Ik ben me nog aan het beraden op een paar bruine laarzen. En misschien een extra binder (want GC2B heeft een kortingsactie t/m maandag). Toch leuk als je van je werk een stukje winstdeling krijgt. Normala ben ik niet zo'n grootinkoper.
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door KeepzD »

Hal schreef: 30 nov 2019, 14:32 Nice, Dennis! Heb je al spellen in je achterhoofd die je wilt spelen?

On-topic: Een dressy horloge van Daniel Wellington (kast van 36 mm - dat zou precies goed moeten zijn voor relatief smalle herenpolsen). Met korting, want Black Friday. En een nieuwe bril, want de mijne was al vijf jaar oud. Leuk rechthoekig model uitgezocht.

Ik ben me nog aan het beraden op een paar bruine laarzen. En misschien een extra binder (want GC2B heeft een kortingsactie t/m maandag). Toch leuk als je van je werk een stukje winstdeling krijgt. Normala ben ik niet zo'n grootinkoper.
Klinkt als een aantal goede aankopen! Soms heb je zo'n moment dat je gewoon even groot moet inkopen he... :lol: :lol:

Ik kan op dit moment (ivm macbook) de helft van mijn steam-bieb niet spelen. Dat ga ik zometeen uitgebreid inhalen. Daarnaast staat F1 2019 op de wanted lijst, Planet coaster en nog een paar uitbreidingen. Verder grooooot fan van Prison Architect en Left 4 dead 2 (multiplayer blijft leuk). Speel jij ook veel games?
Forever myself