Pruik wassen met auto shampoo

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Anon20180311 »

:character-beavisbutthead:

Grtz Nick ;) ( grapje, snap het).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Idd, Ik moet wel eerlijk toegeven, ik was daar ieder jaar opnieuw mijn tuinmeubelen mee ( uit plastic), voor het weer buiten plaatsen. Ter bescherming, glas en vuil en water afstoot.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Alice »

"Autowas is voor auto's, niet voor pruiken."

Estradiolvaleraat is gemaakt voor de behandeling van klachten zoals opvliegers, ter voorkoming van botontkalking veroorzaakt door oestrogeentekort bij vrouwen in de postmenopauze, voor anticonceptie. Niet voor transgenders.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Anon20180311 »

Alice zou wel kunnen gelijk hebben,

Even een rechtzetting berichtje boven : glas = glans.
En ps. ook mijn dakgoten uit PVC, rolluiken, deuren en ramen.
Dus idd. zeker niet slecht, voor alles bestaande uit een vorm van plastic.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Alice »

Nick schreef:Alice zou wel kunnen gelijk hebben,
Grtz Nick ;)
Zie je wel, ik wist dit al.

Nick je maakt mijn dag weer goed!!! :wship:
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Jannet V »

Natriumbicarbonaat kun je gebruiken als rijsmiddel bij het bakken van taart maar ook het ontstoppen van je afvoer in combinatie met azijn. Het is ook geweldig tegen kalknagels en zelfs maag en darm stoornissen kun je er mee opheffen. Methotrexaat is bedoelt om bij bepaalde soorten kanker en transplantaties het immuun systeem uit te schakelen. Het werkt ook met een lagere dosering bij auto immuunziektes En estradiol is bedoeld voor vrouwen met een tekort aan oestrogeen, dus ook voor transvrouwen.
Misschien zou auto shampoo dus ook wel geschikt kunnen zijn voor mijn haarwerk van 700 euro. En misschien kan ik ook wel gootsteenontstopper gebruiken als ik obstipatie heb.
Excuses, beetje melig.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Anon20180311 »

Jannet V schreef:Natriumbicarbonaat kun je gebruiken als rijsmiddel bij het bakken van taart maar ook het ontstoppen van je afvoer in combinatie met azijn. Het is ook geweldig tegen kalknagels en zelfs maag en darm stoornissen kun je er mee opheffen. Methotrexaat is bedoelt om bij bepaalde soorten kanker en transplantaties het immuun systeem uit te schakelen. Het werkt ook met een lagere dosering bij auto immuunziektes En estradiol is bedoeld voor vrouwen met een tekort aan oestrogeen, dus ook voor transvrouwen.
Misschien zou auto shampoo dus ook wel geschikt kunnen zijn voor mijn haarwerk van 700 euro. En misschien kan ik ook wel gootsteenontstopper gebruiken als ik obstipatie heb.
Excuses, beetje melig.
Mss Jannet,

Maar gewoon afwasmiddel, is ook 10X beter dan de WC eend voor je WC en de afvoer, put, enz,....... En ook dat weten niet veel mensen. Afwasmiddel, tast trouwens de WC lak totaal niet aan. En wat glad is en glad blijft,......is gezonder der doorspoelen en niets nalaten.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Anon20180311 »

Als bijlage,

De doe-het-zelvers onder ons, weten ook wel wat gewoon afwas middel in de mortel ( cement) doet, .......... en het aanbrengen veel gemakkelijker maakt. Ook der ciliconen aanbrengen, enz,.........

Grtz Nick ;) ( waarom, zou auto shampoo daar nu eventueel anders in zijn ? ).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Jannet V »

Nick, we heb alleen maar een houten huis gebouwd. De fundering lieten we over aan stoere metselaars. :lol:
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Pruik wassen met auto shampoo

Bericht door Anon20180311 »

Jannet V schreef:Nick, we heb alleen maar een houten huis gebouwd. De fundering lieten we over aan stoere metselaars. :lol:
Hoi Jannet,

Ik hou van zo'n type woning. Helaas, die heb ik niet en ook geen stoere metselaars. Alleen gewone bouwvakkers en mezelf en daar moet ik het jammer genoeg mee doen.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .