Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door Linda »

Ik draag binnenhuis altijd borstprothesen en ga verder gekleed als man. In de winter met een jas aan geen probleem,dan ga ik zelfs met mijn D cup buiten. Onder een overhemd is het ander paar mouwen om op straat te komen. Heb prothesen in de maten B,C en D en ook beha's in die maten. Ik heb ook een zelfklevende beha maar wil er liever wat in. Ik heb een paar geruite overhemden gekocht met borstzakjes en dan valt het redelijk mee.
Ik kan niet op mijn rug kijken en vraag me af of de sluiting en de regelingsclip van de bandjes te zien is.
Iemand die dit herkend of tips ?
Liefs,
Linda :hug:
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door Nate_0 »

Je zou naar de tips voor transmannen die hun voorkant willen verbergen kunnen kijken...
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door Dieuwertje »

Als je overhemd een beetje los zit meestal niet. Maar zodra je de boel strak trekt op je rug, bijvoorbeeld als je iets met beide handen aanpakt dan zal je het ongetwijfeld zien.
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door Sara »

Je kunt er maar het beste ervan uitgaan dat er mensen zijn die het zien; de contouren van een beha onder strakke of dunne kleding zijn denk ik onmiskenbaar. Als dat iets is dat je niet wil, dan kun je hopen dat ze het voor een hemd aanzien, anders zul je misschien je prioriteiten moeten bijstellen.
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door Linda »

een overhemd zit nogal los,zeker achteraan,het is vooral vooraan te doen uiteraard en ik denk nu zo,als ze het gezien hebben ben ik al voorbij .
Ik had 1 keer de indruk dat een vrouw het gezien had en eigenlijk deed het me weinig. Is al even geleden maar kan me sterken om een stapje verder te gaan en dan weer verder maar ik denk dat dit in mijn geval nog enger is dan als MtF buiten komen,dan is er al iets meer. Met een strakke T-shirt buiten komen ,zover is het nog niet,zeker niet in mijn directe omgeving. Ik laat hier in de straat de hond regelmatig uit in ornaat (vind het al gedurfd) en ik woon in een straat die een trechter voor wind is ,ik draag dan een polo shirt met een sweatvest over en dat waait wel eens open,er zijn momenten dat ik dat ik dat in toom hou en er zijn momenten dat ik denk ,laat maar waaien. Het zijn tenslotte de buren die er moeten aan wennen(of niet) Met een D hé...
andreagen
Berichten: 120
Lid geworden op: 18 nov 2016, 03:41
Gender: Vrouw
Locatie: purmerend

Re: Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door andreagen »

Nou Linda je instelling van laat maar waaien vindt ik erg goed, Als je verder gaat, komt er toch een moment dat iedereen het moet of zal weten. Veel succes, Andrea.
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door Linda »

Net deze Pumps besteld bij Zalando maatje 44. Nu nog op leren lopen. En we zijn weer een stapje verder :D

https://www.zalando.be/gabor-klassieke- ... t-c11.html
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door Sara »

Mooi hoor, die kun je dan weer niet echt onder je vest dragen 😁
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door Linda »

Sara schreef: 19 jul 2017, 19:08 Mooi hoor, die kun je dan weer niet echt onder je vest dragen 😁
Dat klopt maar proberen onder een jeans en hopen dat de mensen niet met hun blik naar de grond lopen. ;)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Met borstprothesen naar buiten in de zomer

Bericht door Dieuwertje »

Met hakken loop je anders dan op plattere zolen. Dus kijken naar de schoenen om te zien dat er iets anders is, is niet echt nodig. Wanneer kijken mensen met hun blik naar de grond? In de herfst/winter met regen en wind. Diep in hun jas gedoken. Dan heeft iedereen haast om ergens binnen te komen dus daar zou ik mij ook maar geen zorgen om maken :-)