Nieuwe chat! Zie dit topic.

Nooit goed

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Nooit goed

Bericht door Anon20230219 »

Charlotte_C schreef: 05 aug 2017, 15:56 Daar heb ik ook geen ervaring mee. Misschien wat meer naar voor op je zadel als het dat toestaat?
Nee ik wil iets gaan verzinnen wat een soort van beschermd tijdens het fietsen beetje als een soort tok maar dan niet zo zichtbaar, als je iets naar achteren gaat met je rug en je eigen opdrukt aan het stuur dan is het wel te doen maar dat kost veel kracht in de armen..
Even een kwestie van oefenen en bekijken hihihi.
Het zadel ietsje anders van positie zetten helpt ook al beetje..beter dan zonder zadel fietsen :lol:
Gebruikersavatar
Kristijan
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 apr 2017, 21:23
Gender: Trans FtM

Re: Nooit goed

Bericht door Kristijan »

Lisa1973 schreef:
Charlotte_C schreef: 05 aug 2017, 15:56 Daar heb ik ook geen ervaring mee. Misschien wat meer naar voor op je zadel als het dat toestaat?
Nee ik wil iets gaan verzinnen wat een soort van beschermd tijdens het fietsen beetje als een soort tok maar dan niet zo zichtbaar, als je iets naar achteren gaat met je rug en je eigen opdrukt aan het stuur dan is het wel te doen maar dat kost veel kracht in de armen..
Even een kwestie van oefenen en bekijken hihihi.
Het zadel ietsje anders van positie zetten helpt ook al beetje..beter dan zonder zadel fietsen Afbeelding
Dames zadel monteren?
Dat is geen driehoek-vorm, maar meer ovaal waar je alleen met je billen op zit

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Nooit goed

Bericht door Linda »

Heb wat gevonden, heb een dames skinny jeans XS gekocht,toen ze geleverd was en ik zag ze dacht ik ,dat is voor een kind en heb me er proberen in te wurmen en het resultaat is boven verwachting. Je moet ze aantrekken als een panty en als ik ze aan heb voelt dat fantastisch,een tweede huid!!!
Maar het was me te doen om mijn onderdelen onder een koker rok te verbergen en ik moet zeggen het doet zijn werk.
Als ik de jeans aan heb en ik druk alles naar beneden is het bijna vlak. Ik dacht eerst om de pijpen eraf te knippen en te dragen als broekje onder de rok en ga dat doen ook,maar ik ga er nog 1 bestellen die ik laat zoals ze is omdat het zo héérlijk voelt en voor mij is het resultaat voldoende en kan ik nog zonder gedoe naar het toilet,al zal het achter een deur zijn.
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Nooit goed

Bericht door Linda »

Update: de 2de jeans is besteld en morgen naar Bristol voor leuke en goedkope pumps maatje 43. :-)
En mijn vriendin gaat mee ,als dat niet mooi is ?
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Nooit goed

Bericht door Anon20230219 »

Kristijan schreef: 10 aug 2017, 17:14
Lisa1973 schreef:
Charlotte_C schreef: 05 aug 2017, 15:56 Daar heb ik ook geen ervaring mee. Misschien wat meer naar voor op je zadel als het dat toestaat?
Nee ik wil iets gaan verzinnen wat een soort van beschermd tijdens het fietsen beetje als een soort tok maar dan niet zo zichtbaar, als je iets naar achteren gaat met je rug en je eigen opdrukt aan het stuur dan is het wel te doen maar dat kost veel kracht in de armen..
Even een kwestie van oefenen en bekijken hihihi.
Het zadel ietsje anders van positie zetten helpt ook al beetje..beter dan zonder zadel fietsen Afbeelding
Dames zadel monteren?
Dat is geen driehoek-vorm, maar meer ovaal waar je alleen met je billen op zit

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
Ja zou een optie kunnen zijn maar heb meerdere fietsen en wil eigenlijk voor mijzelf aanleren op een standaard zadel te kunnen fietsen met het zaakje weggestopt :)