Nieuwe chat! Zie dit topic.

Nooit goed

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Nooit goed

Bericht door Charlotte_C »

Pijn heb ik nooit ervaren, vanaf de eerste keer ging het eigenlijk gewoon instinctief goed
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Nooit goed

Bericht door Anon20230219 »

Ik draag sinds deze week het hang en sluitwerk uit het zicht...
Zelf vind ik liggen het prettigste dat de knikkers in de holtes vallen en dan de gaff erom heen en dan de slip aan..
Ik heb ze van de Zeeman en moet zeggen dat deze ook na wassen redelijk stevig blijven.
Alleen voor het fietsen moet ik wat gaan verzinnen, dat is nu even niet zo prettige bezigheid :)
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Nooit goed

Bericht door Charlotte_C »

Daar heb ik ook geen ervaring mee. Misschien wat meer naar voor op je zadel als het dat toestaat?
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Nooit goed

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik voel me eigenlijk nergens beperkt in.
Irene
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Nooit goed

Bericht door Jannet V »

Linda schreef: 05 aug 2017, 14:01 Nu we toch bezig zijn wil ik graag weten waar je dames jeans met extra lange pijpen kan kopen die onderaan wat wijder vallen.
G-Star had ze altijd tot 36 inch lengtemaat en H&M tot 34 inch lengte. Je bedoelt de bootcut (iets uitlopende pijp) neem ik aan?
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Nooit goed

Bericht door Linda »

Irene_de_Vreede schreef: 05 aug 2017, 16:22 Ik voel me eigenlijk nergens beperkt in.
Na de nodige ervaring,neem ik aan ?
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Nooit goed

Bericht door Linda »

Jannet V schreef: 05 aug 2017, 17:01
Linda schreef: 05 aug 2017, 14:01 Nu we toch bezig zijn wil ik graag weten waar je dames jeans met extra lange pijpen kan kopen die onderaan wat wijder vallen.
G-Star had ze altijd tot 36 inch lengtemaat en H&M tot 34 inch lengte. Je bedoelt de bootcut (iets uitlopende pijp) neem ik aan?
Idd de Bootcut dus,bedankt Jannet. Ik ben heel mager in mannen jeans 29 a 30 inch heup dus,Welke maat zou ik dan moeten kiezen icm 34 inch lengte ?
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Nooit goed

Bericht door Jannet V »

De inch maat is genderneutraal. Zowel in dames als heren kan ik een 27/28 aan, zal voor jou dus een 29/30 zijn Vooral als je nogal slank bent passen de dames modellen vaak veel beter. :dance:
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Nooit goed

Bericht door Irene_de_Vreede »

Linda schreef: 05 aug 2017, 17:36
Irene_de_Vreede schreef: 05 aug 2017, 16:22 Ik voel me eigenlijk nergens beperkt in.
Na de nodige ervaring,neem ik aan ?
Ja ik tuck al jaren 24/7.
Irene
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Nooit goed

Bericht door Dieuwertje »

Het is mij nog nooit gelukt om de ballen weer naar binnen te drukken. Schijnt ook iets met leeftijd te maken te hebben heb ik mij laten vertellen. Dan blijft over het hele zaakje naar achter trekken en dat vastleggen met strak ondergoed. Als je een heren onderbroek (geen boxer) gebruikt heeft die wel veel ruimte om alles in te bergen, maar die zijn niet strak genoeg. Je kan dan wel daaroverheen nog correctie ondergoed doen zodat alles goed op zijn plaats blijft. Krijg je wel meer lagen en dat is dan weer minder prettig als het nog een keer warm wil worden. Maar gegarandeerd dat je kokerrok die ongewenste bobbel niet vertoond.