Nooit goed

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Nooit goed

Bericht door Linda »

Ik sta nog in de kinderschoenen wat buitenkomen betreft en dan letterlijk. Ik ben deze week een keer naar de supermarkt geweest gekleed als man maar met mijn nieuwe pumps aan,hak 4,5 cm. Heb er ook met een hak van 7 cm maar dat ging me redelijk vér om te beginnen .Redelijk gekletter maar denk niet dat iemand iets gemerkt heeft,al maal ik er niet om.Gewoon onder een heren jeans. Dus dat tucken is voor de toekomst,ga het eerst met slips proberen,heb vanmorgen een paar panty's gaan kopen en die lijken ook een ietsje te bewerkstelliggen. Heb ook een lossere rok en dat is beter maar een koker rok is stijlvoller.Bij Travisage hebben ze een speciale slip maar blijkbaar kan je daar niet bestellen,althans kan ik niet vinden hoe op de site.
Nu we toch bezig zijn wil ik graag weten waar je dames jeans met extra lange pijpen kan kopen die onderaan wat wijder vallen.
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Nooit goed

Bericht door Linda »

Charlotte_C schreef: 05 aug 2017, 13:56 Ik draag meestal 2 strings en daarover eventueel nog gewoon een slip.
Dames strings dan neem ik aan ? En hoe ziek ik dat,1 voor elk nootje ? Of hoe pas je dat dan toe ?
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8023
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Nooit goed

Bericht door Emma »

Ik gebruikte altijd de wat minder elastische (vaak kanten) slips van H&M. Let bij kant op dat het motief niet te grof is, en dat er geen naad middenvoor zit. Dat gaat allebei na een paar uur vreselijk zeer doen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Nooit goed

Bericht door Charlotte_C »

Maar natuurlijk zijn het damesstrings, ik heb al sinds ik op 30 april 2016 fulltime ben geen 'verkeerde' kleding meer aangehad. Het is eigenlijk heel simpel, je tuckt gewoon en drukt die twee afgrijselijke dingen daarbij in de daarvoor bestemde holtes. Dit hou je op zijn plek door de twee strings die je desnoods ook nog even wat strak trekt zodat alles op zijn plek blijft zitten. Werkt prima :).
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Nooit goed

Bericht door Linda »

Sorry als ik een beetje dom overkom maar ik heb al gevoeld naar die holtes,waar zitten die dan precies ? Als ik ze probeer weg te drukken schieten ze richting buik. Ik heb ook 1 zéér gevoelige teelbal,ik ben daar ooit geopereerd van een cyste maar de pijn is nooit weggegaan,zo geen probleem maar bij aanraking wél.Dus omdat in een holletje te duwen...
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3662
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Nooit goed

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ja je drukt ze gewoon in de buikholte.
Irene
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Nooit goed

Bericht door Sara »

Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar bij mij voelt het alsof ik ze een klein beetje naar respectievelijk linksvoren en rechtsvoren moet duwen (en naar boven dus). Het is liggend denk ik makkelijker te vinden. Misschien helpt een heel koud bad :D

Met een gevoelige teelbal is het wel een stukje lastiger denk ik.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3662
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Nooit goed

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik heb het al zo vaak gedaan dat ik niet eens precies weet hoe het gaat, gaat volledig op de automatische piloot.
Irene
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Nooit goed

Bericht door Charlotte_C »

Ow ik doe het bij voorkeur staand eigenlijk en zonder erbij na te denken
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Nooit goed

Bericht door Sara »

Dat lukt me nu ook wel, het gaat meer om de eerste pogingen