T-bewuste kapper in amersfoort?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door Eva »

Overigens kan het bezoeken van een kapper voor sommigen van ons wel lastig zijn. Als je een aanvullend haarwerk draagt, bijvoorbeeld. Dat moet je dan afdoen, ten overstaan van de overige clientèle. Daar zou ik wel tegenop zien, om eerlijk te zijn. Vanmiddag ga ik daarom maar naar een haarwerkcentrum, maar dat maakt het er niet goedkoper op...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door jacqueline »

die kapper in Leusden....ga jij daar ook naar toe Eva??
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door Jessy »

EvaVanA schreef:Overigens kan het bezoeken van een kapper voor sommigen van ons wel lastig zijn. Als je een aanvullend haarwerk draagt, bijvoorbeeld. Dat moet je dan afdoen, ten overstaan van de overige clientèle. Daar zou ik wel tegenop zien, om eerlijk te zijn.
Daar zit ik dus ook een beetje mee. Ik draag een volledig haarwerk en zou die een beetje in model moeten laten knippen, da's nog erger om in een kapperszaak af te moeten doen. Maar misschien kan dat dan weer wel terwijl je het op houdt, ik weet het niet...
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Gebruikersavatar
merel
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door merel »

Bij een goeie kaper zou t zo moeten zijn dat jij je haarwerk gewoon op kunt laten, aangezien het model geknipt word naar wat het beste past bij je gezicht.
Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6821
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door Eva »

Naar die Turkse kapper in Leusden ga ik wel, maar uitsluitend als begeleidster van mijn echtgenote. Ze hebben daar inmiddels best door dat ik niet als vrouw geboren ben en dat zal ze een biet zijn.
Nee, ik ben vanmiddag naar Ugeka in Utrecht geweest. Zij gaan mijn huidige haarwerk flink aanpassen en een tweede haarwerk op maat voor me knopen. Er werken daar gediplomeerde kapsters die van wanten weten en je wordt alleen op afspraak en onzichtbaar voor anderen geholpen. Met T's hebben ze niet de geringste moeite en er bovendien ervaring mee. Iemand die als man geboren is heeft vaak een iets ander model schedel dan een cisvrouw en zij werken op basis van die kennis.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door jacqueline »

hmmmm even mijn schedel laten bijvijlen??? :mrgreen: nee toch maar niet....dan loopt mijn laatste verstand er ook nog uit als ze te ver doorvijlen :mrgreen:
Joy
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 mei 2012, 19:58
Gender: Vrouw

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door Joy »

Cosmo is ook een optie, die in arnhme dan. Hoe dat in A.foort is weet ik niet. Maar ik was in Arnhem altijd goed geholpen. Die ik nu heb gevonden zit ff wat verder weg, maar dan maak ik er ook een heel weekend van.In alkmaar.
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door Hedwich »

EvaVanA schreef:Nee, ik ben vanmiddag naar Ugeka in Utrecht geweest. Zij gaan mijn huidige haarwerk flink aanpassen en een tweede haarwerk op maat voor me knopen. Er werken daar gediplomeerde kapsters die van wanten weten en je wordt alleen op afspraak en onzichtbaar voor anderen geholpen. Met T's hebben ze niet de geringste moeite en er bovendien ervaring mee.
Ik ben een keer bij Ugeka geweest voor een haarwerk. Ik was niet erg tevreden over het assortiment, maar dat lag aan de haarkleur. Die steekt nogal nauw bij mij... Verder niks dan goeds over de service en de afhandeling.
pieta
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 apr 2012, 22:00
Gender: Trans MtF

Re: T-bewuste kapper in amersfoort?

Bericht door pieta »

In Amersfoort zou ik niet weten, maar in Utrecht kan ik je Madame de Pompadour, Korte Smeestraat 21, tel. 0641 421320, heel erg aanraden. Robin de eigenaresse is een schat en doet wonderen met mijn haar! En Kinki kappers op de Binnenweg in Rotterdam helpen je ook geweldig door die eerste tijd heen!
,