Snorren en baarden (nep)

Make-up, kleding, en zo voort
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Snorren en baarden (nep)

Bericht door Benjamin »

Overigens bestaat er zoiets als stoppelpasta. Daar heb ik wel goede ervaringen mee. I.c.m. wolcrêpe in de juiste kleur en liefst meerdere kleuren door elkaar + make-up voor de baardschaduw kun je daar een (vind ik) realistische stoppelbaard mee maken. Zie hier. Als ik weer ´ns ga klussen met wolcrêpe zal ik wat foto´s nemen.
Saskia88 schreef: 07 dec 2017, 22:43 Die cursus klinkt goed!
Mail terug gekregen en er staan nog geen data gepland voorlopig. Dus even afwachten, of gewoon maar zelf gaan knutselen.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Snorren en baarden (nep)

Bericht door Marijn »

Dat ziet er inderdaad niet slecht uit.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Vincent
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 sep 2017, 20:23
Gender: Man

Re: Snorren en baarden (nep)

Bericht door Vincent »

Op de foto is het inderdaad zeker niet slecht!

Hopelijk wordt er snel meer bekend over de cursus, Dominic!
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Snorren en baarden (nep)

Bericht door Benjamin »

Update: inmiddels is de cursus weer uitgesteld, dus ik ben nu bezig om het heft in eigen hand te nemen. Ik ben de onrealistische snorren een beetje beu en draag ze daarom niet meer. Krijg ik snordysforie van. Mijn idee is om van wolcrépe en snor en bakkebaardstel te knopen, dus op dezelfde manier zoals pruiken gemaakt worden. Op die manier kunnen ze vaker gebruikt worden. Als ik aan de gang ga wil ik alles gaan documenteren in een kleine tutorial die ik hier ook zal posten. Daarbij wil ik dan ook make-up voor baardschaduw die past bij je huid- en haarkleur, handlaying van wol (voor de natuurlijke randjes) en het gebruik van stoppelpasta voor de betere stoppelbaard behandelen (dat gedeelte heb ik onder de knie). Kan nog even duren, want dit kost veel tijd, maar het wordt vast leuk.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Plaats reactie