Nieuwe chat! Zie dit topic.

Eerste keer coming out met kleding

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Linda »

Sacha64 schreef: 03 jun 2018, 13:01
Linda schreef: 03 jun 2018, 12:55
Sacha64 schreef: 03 jun 2018, 12:35

Unisex rokken bestaan wel degelijk. Ik heb ze tenslotte een half jaar lang aan mijn kont gehad en was en ben er nog steeds blij mee.
https://www.skirtcraft.com/
Gezien maar snap het nog altijd niet,je hebt veel unisex maar een rok ? Unisex wil toch zeggen dat het door beide sexen (normaal toch maar wij zijn er ook)kunnen gedragen worden. Naar mijn mening worden rokken gedragen door CIS vrouwen,MtF of travestieten en niet door CIS mannen,iig nog nooit gezien zoals die vent met overbehaarde benen op die site.
Ik heb ze in alle kleuren in de kast liggen en draag ze nog graag omdat je dan geen tas nodig hebt voor je sleutels, bankpas en telefoon. En rokken worden wel door Cis mannen gedragen hoor. Kijk maar op www.rokvoormannen.nl
Ik ben daar bekend als Redhawkje. :whistle:
Link geeft niks,maar als ik het 63 jaar nog nooit heb gezien ?
Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Simon »

Ik ken mannen die rokken dragen alleen via Twitter en dergelijke, en dan alleen als fashion statement, minder vanuit persoonlijke overwegingen. Ik snap wel waarom mannen rokken zouden dragen, daarentegen. De Kelten deden het ook. Meer bewegingsvrijheid, meer ruimte voor je zaakje, en bovendien meer ruimte om wapens op je lichaam te dragen. Ik zou het wel wat vinden als het weer normaal wordt voor mannen om rokken te dragen.
Groetjes,

Simon
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Marica »

Linda schreef: 03 jun 2018, 13:27
Sacha64 schreef: 03 jun 2018, 13:01
Linda schreef: 03 jun 2018, 12:55

Gezien maar snap het nog altijd niet,je hebt veel unisex maar een rok ? Unisex wil toch zeggen dat het door beide sexen (normaal toch maar wij zijn er ook)kunnen gedragen worden. Naar mijn mening worden rokken gedragen door CIS vrouwen,MtF of travestieten en niet door CIS mannen,iig nog nooit gezien zoals die vent met overbehaarde benen op die site.
Ik heb ze in alle kleuren in de kast liggen en draag ze nog graag omdat je dan geen tas nodig hebt voor je sleutels, bankpas en telefoon. En rokken worden wel door Cis mannen gedragen hoor. Kijk maar op www.rokvoormannen.nl
Ik ben daar bekend als Redhawkje. :whistle:
Link geeft niks,maar als ik het 63 jaar nog nooit heb gezien ?
http://www.rokvoormannen.nl/ Deze doet het wel.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Benjamin »

Remi schreef: 03 jun 2018, 13:37 Ik ken mannen die rokken dragen alleen via Twitter en dergelijke, en dan alleen als fashion statement, minder vanuit persoonlijke overwegingen. Ik snap wel waarom mannen rokken zouden dragen, daarentegen. De Kelten deden het ook. Meer bewegingsvrijheid, meer ruimte voor je zaakje, en bovendien meer ruimte om wapens op je lichaam te dragen. Ik zou het wel wat vinden als het weer normaal wordt voor mannen om rokken te dragen.
Ik zag dit weekend een man met een rok, op maar liefst een Landal-park en hij at een pannenkoek. Nog nooit gezien eigenlijk. Stond hem nog goed ook.

Dit idee:
http://blackwitch.be/e-1264-mannen-rok

Ik vind rokken trouwens irritant.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Simon »

Benjamin schreef: 13 jun 2018, 16:46
Remi schreef: 03 jun 2018, 13:37 Ik ken mannen die rokken dragen alleen via Twitter en dergelijke, en dan alleen als fashion statement, minder vanuit persoonlijke overwegingen. Ik snap wel waarom mannen rokken zouden dragen, daarentegen. De Kelten deden het ook. Meer bewegingsvrijheid, meer ruimte voor je zaakje, en bovendien meer ruimte om wapens op je lichaam te dragen. Ik zou het wel wat vinden als het weer normaal wordt voor mannen om rokken te dragen.
Ik zag dit weekend een man met een rok, op maar liefst een Landal-park en hij at een pannenkoek. Nog nooit gezien eigenlijk. Stond hem nog goed ook.

Dit idee:
http://blackwitch.be/e-1264-mannen-rok

Ik vind rokken trouwens irritant.
Fancy. Mijn neef omschreef gothics laatst als 'boze emo's'. Dat begrijp ik wel bij dit soort dingen. Vind hem wel heel gaaf (al zou ik zelf nooit zoiets dragen. Ik mag dan van zwart houden, maar gothics gaan daar nog net een stapje verder in). :P
Groetjes,

Simon
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Hrafn »

Als ik er eindelijk uitzie als de vent die ik ben ga ik een (zwarte) kilt kopen! De harige benen heb ik al! :D
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Benjamin »

Remi schreef: 13 jun 2018, 17:04 Fancy. Mijn neef omschreef gothics laatst als 'boze emo's'. Dat begrijp ik wel bij dit soort dingen. Vind hem wel heel gaaf (al zou ik zelf nooit zoiets dragen. Ik mag dan van zwart houden, maar gothics gaan daar nog net een stapje verder in). :P
Ik heb helemaal niks met zwart. Mijn neefje - waar ik mee pannenkoeken aan het eten was - noemde de meneer met de rok heel beslist ´een heks´. Hij is drie. :mrgreen:
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Benjamin »

Hrafn schreef: 13 jun 2018, 17:11 Als ik er eindelijk uitzie als de vent die ik ben ga ik een (zwarte) kilt kopen! De harige benen heb ik al! :D
Waarom niet nu al Hrafn? Kan best.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Hrafn »

Benjamin schreef: 13 jun 2018, 17:16
Hrafn schreef: 13 jun 2018, 17:11 Als ik er eindelijk uitzie als de vent die ik ben ga ik een (zwarte) kilt kopen! De harige benen heb ik al! :D
Waarom niet nu al Hrafn? Kan best.
Ik ben nog wat onzeker, zeker hier in het dorp. Als ik nog in Leiden had gewoond had ik het makkelijker gevonden.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Eerste keer coming out met kleding

Bericht door Anon20210626 »

Ik heb een kilt , een overblijfsel aan meerdere keren met een groep vrienden meedoen aan highland games .
Hij is zelfgemaakt maar oh wat een werk om 5 meter stof tot kilt te verwerken zodat de tartan (ruit) ook gewoon aanwezig is als de kilt gedragen wordt . Dus alle plooien zo invouwen zodat de tartan hetzelfde blijf . Ik droeg die af en toe gewoon hoor , dus ik kan maar 1 ding zeggen

Vaak ben je te bang ........
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.