Nieuwe chat! Zie dit topic.

Mannen: handen en nagels

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Mannen: handen en nagels

Bericht door Marica »

janine2363 schreef: 30 mar 2018, 12:59
Joseph schreef: 30 mar 2018, 09:56 Ik heb hier een aantal reacties gelezen dat mensen gestopt zijn met nagelbijten. Ik wil dat ook heel graag maar mij lukt dat nog niet dusver... Heb al vanalles geprobeerd, bittere clear coat wat vies smaakt, nagellak, nepnagels, kauwgom kauwen.. Niks lijkt te helpen.

Heeft iemand misschien een tip voor me wat ik zou kunnen proberen?
Nagelbuiten is vaak een reactie op "niet goed in je vel zitten". Ik deed vroeger ook niet anders, toen ik besloot mijn transitie te doen
is die neiging van de een op de ander dag gestopt. Een beetje "zen" in het hoofd et voila.
Precies dit Janine. Op de dag dat ik tegen mijn vrouw zei dat ik mij vrouw voelde ben ik gestopt met nagelbijten. Die rust in mijn hoofd deed mij absoluut niet meer nagelbijten. Met mooie lange nagels als gevolg. Daar is zelfs mijn vrouw jaloers op. :dance:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Mannen: handen en nagels

Bericht door Linda »

Marica schreef: 20 sep 2018, 16:09
janine2363 schreef: 30 mar 2018, 12:59
Joseph schreef: 30 mar 2018, 09:56 Ik heb hier een aantal reacties gelezen dat mensen gestopt zijn met nagelbijten. Ik wil dat ook heel graag maar mij lukt dat nog niet dusver... Heb al vanalles geprobeerd, bittere clear coat wat vies smaakt, nagellak, nepnagels, kauwgom kauwen.. Niks lijkt te helpen.

Heeft iemand misschien een tip voor me wat ik zou kunnen proberen?
Nagelbuiten is vaak een reactie op "niet goed in je vel zitten". Ik deed vroeger ook niet anders, toen ik besloot mijn transitie te doen
is die neiging van de een op de ander dag gestopt. Een beetje "zen" in het hoofd et voila.
Precies dit Janine. Op de dag dat ik tegen mijn vrouw zei dat ik mij vrouw voelde ben ik gestopt met nagelbijten. Die rust in mijn hoofd deed mij absoluut niet meer nagelbijten. Met mooie lange nagels als gevolg. Daar is zelfs mijn vrouw jaloers op. :dance:
Al gelnagels geprobeerd,geen tips dus maar gel ?
Ik heb ze laten plaatsen en gedaan met bijten en ik had echt nog héél weinig nagel over een mm of 3 a 4.
Mss speelde het ook in mijn hoofd en heeft het geholpen toen ik me als transvrouw uitte,zoals er meerdere zijn.
Gebruikersavatar
AmbjØrg
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 aug 2018, 19:44
Gender: Trans MtF

Re: Mannen: handen en nagels

Bericht door AmbjØrg »

Ligt er misschien ook aan waar je woont hoe de mannen zijn, hier op het platteland zijn het toch meer van die ruige onverzorgde boeren/bouwvakkers die nergens om geven wat uiterlijk betreft en zelfs op zondag rustig door banjeren in hun werk kleding.
emmy
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 apr 2022, 20:49
Gender: Vrouw

Re: Mannen: handen en nagels

Bericht door emmy »

ik draag de laatste tijd elke dag nagellak en eigenlijk komt het er op neer dat ik alleen maar leuke reacties krijg
van vrouwen , die vinden het allemaal leuk , ik heb maar heel weinig negaieve reacties gehad , aleen van mannen