Nieuwe chat! Zie dit topic.

Krullen

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Krullen

Bericht door Anon20190516 »

Sinds ik oestrogeen in mijn bloed heb,schijnt de structuur van mijn haren veranderd te zijn. Ik heb nu krullen in mijn haren. Dit komt niet alleen maar,omdat mijn haren nu langer zijn dan voorheen. Toen ik 24 was(zo ongeveer)leek het mij ook wel es leuk om langer haar te hebben,maar dat was meer zo’n mat in mijn nek met absoluut geen krullen erin. Hebben anderen hier ook deze verandering meegemaakt ?
Gr Rikki
Offline
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Krullen

Bericht door Ender »

nog niet in ieder geval... haar groeit nog steeds als kool en nog steeds krullen haha
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Krullen

Bericht door Jer158 »

Ik heb ook geen verschil gemerkt. Heb wel commentaar gehad van sommige mensen dat ze dachten dat mijn haar nu meer krulde, maar dat is niet zo. Mijn haar kan volledig stijl en behoorlijk krullend zijn afhankelijk van de lengte (en of ik er wel of niet ooit een kam door haal), dus voor mensen die mij niet gekend hebben met alle mogelijke haarlengtes kan het wel lijken alsof transitie effect heeft gehad. (Ook kappers geloven nooit dat mijn haar gaat krullen danwel spontaan stopt met krullen bij andere lengtes :lol: )
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Krullen

Bericht door Anon20190501 »

Had krullen. Heb ze nog steeds.
Enige verschillen tnt zijn dat ik m'n haar niet meer dagelijks hoef te wassen en dat ik helemáál geen last meer heb van 🌹. Dat laatste was al na een maand of zes hrt het geval. Ik was stomverbaasd. Geen dure en onprettig ruikende H&S shampoo meer nodig. Hoera!
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)