Nieuwe chat! Zie dit topic.

Zomerkleding

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Zomerkleding

Bericht door Goose »

Ik moet binnenkort ook maar eens nieuwe kleren gaan kopen (ugh). Wat cargo shorts kunnen sowieso geen kwaad. Ik ga binnenkort het internet maar eens afstruinen :D
Daan
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Zomerkleding

Bericht door Benjamin »

Heb vorige week deze broek gekocht, in donkerblauw:
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/shor ... ryId=15022

Heb de onderkant omgevouwen (en gestreken) waardoor de lengte zowaar ook nog goed is. Ik vind die chino shorts wel echt een uitkomst, zijn minder baggy dan andere mannenshorts (baggy is niet echt mijn ding, ben al baggy genoeg van mezelf).
Jer158 schreef: 25 apr 2018, 19:25 Edit: En een Jurassic Park/World hemd! Die moet ik nog passen
Foto? :hbeat: Kan niet wachten tot de nieuwe uitkomt.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Zomerkleding

Bericht door Jer158 »

Benjamin schreef: 29 apr 2018, 16:01 Heb vorige week deze broek gekocht, in donkerblauw:
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/shor ... ryId=15022

Heb de onderkant omgevouwen (en gestreken) waardoor de lengte zowaar ook nog goed is. Ik vind die chino shorts wel echt een uitkomst, zijn minder baggy dan andere mannenshorts (baggy is niet echt mijn ding, ben al baggy genoeg van mezelf).
Jer158 schreef: 25 apr 2018, 19:25 Edit: En een Jurassic Park/World hemd! Die moet ik nog passen
Foto? :hbeat: Kan niet wachten tot de nieuwe uitkomt.
Nice!

Ik ben een hard core Jurassic Park / Jeff Goldblum / Michael Crichton fan dus ik kijk ook uit naar de release. :D

Afbeelding

Ik heb dit weekend eens gek gedaan: drie nieuwe lange broeken, een korte broek, twee T-shirts, een hemd, en een overhemd gekocht in de uitverkoop. 70% korting, dus een mooie deal. Meestal koop ik pas nieuwe broeken als de oude zo versleten zijn dat ze uitscheuren dus dat ben ik nu eens voor: tot nu toe zitten er alleen kleine gaatjes in en kale plekken op, en scheuren bij de boorden. :lol: Ik heb eigenlijk taillemaat 31 nodig nu, dus ik heb een aantal 30 en 32. Misschien dat ik nu voor het eerst eens kleding ga weggooien voordat het van mijn lijf af valt. Wie weet
Hung her from the branches of a mango tree