Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gesprek met mevr Meijer over mn mooie gezicht

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Nisss
Berichten: 223
Lid geworden op: 17 aug 2016, 21:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Gesprek met mevr Meijer over mn mooie gezicht

Bericht door Nisss »

Hoi,

Wou even m'n blijdschap delen met jullie.
Ik heb net gesprek gehad bij mevr. Meijer en ze bevestigde mij dat ik een mooie vrouwelijke gezicht heb.

Ze vertelde mij dat mijn profiel ook mooi is. Enige wat ze gaat aanvragen bij de zorgverzekering is kinreductie. Volgens haar is het al mooi maar het kan klein beetje verkleind worden.

Tot slot gaat ze mij ook behandelen voor adamsappel reductie. Die ga ik uit mn eigen pocket betalen. Zoals ik al d8 is het niet al te prominent. Gevolg dat zorgverzekeraar het nooit zal vergoeden.

I feel so happy today!
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Gesprek met mevr Meijer over mn mooie gezicht

Bericht door Jannet V »

Wat heerlijk om te mogen horen, dit moet je wel een positieve boost geven. Geweldig!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Nisss
Berichten: 223
Lid geworden op: 17 aug 2016, 21:21
Gender: Trans MtF
Locatie: Nederland

Re: Gesprek met mevr Meijer over mn mooie gezicht

Bericht door Nisss »

Klopt. Ze liet ook fotos zien van andere patiënten die ze heeft geholpen. Best interessant hoe zij haar heeft geholpen.
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: Gesprek met mevr Meijer over mn mooie gezicht

Bericht door Anon20180730 »

Nisss schreef: 09 mei 2018, 13:13
Ze vertelde mij dat mijn profiel ook mooi is. Enige wat ze gaat aanvragen bij de zorgverzekering is kinreductie. Volgens haar is het al mooi maar het kan klein beetje verkleind worden.

I feel so happy today!
weet waar je aan begint, het herstel duurt erg lang. Overigens zei ze tegen mij ook dat mijn gezicht vrouwelijk was en dat de foto's die ze maakte nooit zou gebruiken voor het tonen naar anderen. We zullen het dan maar geloven hé
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Gesprek met mevr Meijer over mn mooie gezicht

Bericht door Elise »

Nisss schreef: 09 mei 2018, 13:13 Hoi,

Wou even m'n blijdschap delen met jullie.
Ik heb net gesprek gehad bij mevr. Meijer en ze bevestigde mij dat ik een mooie vrouwelijke gezicht heb.

Ze vertelde mij dat mijn profiel ook mooi is. Enige wat ze gaat aanvragen bij de zorgverzekering is kinreductie. Volgens haar is het al mooi maar het kan klein beetje verkleind worden.

Tot slot gaat ze mij ook behandelen voor adamsappel reductie. Die ga ik uit mn eigen pocket betalen. Zoals ik al d8 is het niet al te prominent. Gevolg dat zorgverzekeraar het nooit zal vergoeden.

I feel so happy today!
Klinkt als goed nieuws! :D
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Gesprek met mevr Meijer over mn mooie gezicht

Bericht door Anon20190516 »

Nou ik ben in januari geweest en ik gaf aan zo rond september graag de operatie(eerste deel)te willen ondergaan.ze gaf aan dat ik in juli dan moest bellen voor de planning,omdat ze niet verder dan twee maanden vooruit kon plannen,maar ze zou alvast de aanvraag bij de zorgverzekeraar indienen.toen ik pas geleden mijn zorgverzekeraar belde voor iets anders hadden ze geen aanvraag liggen.waarna ik gemaild,vraag heb gesteld via die online toestand,waarbij je eigenlijk nooit antwoord krijgt!! Waar ik toch wel een beetje klaar mee ben,waarom bied je dan die mogelijkheid??Toen ik toch in de vu was zelfs bij de balie kaakchirurgie gevraagd of ze contact zou willen opnemen,ze zouden het doorgeven,je raad het al..... het blijft stil! Ik was van plan na de operatie een paar weekjes vrij te nemen van mijn werk voor het herstel,ik kan moeilijk een week van tevoren bij mijn werkgever aankomen voor vrije dagen..waarom geven ze mij zo vaak het idee dat ik in het duister tast?
Begrijp me goed,de chirurg die mijn SRS deed was fantastisch en de verpleeg afdeling top.maar qua plannen gaan er een boel dingen niet zo lekker daar.misschien maar vakantiedagen inplannen gaan en mijn Ffs maar vergeten,ik heb er momenteel weinig vertrouwen meer in dat het ooit nog zal gebeuren 😕
Offline