Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat is mijn stijl?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Linda »

In deze tijd,bloemige jurken met sandaaltjes
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Ender »

Hrafn schreef: 23 jul 2018, 15:34
Ender schreef: 23 jul 2018, 13:25 zwart. of donkergrijs. mede omdat ik veel transpireer en op andere kleuren zie je dat heel erg lol.
https://www.large.nl/p/black-is-my-happ ... l#start=30

:mrgreen:
:lol:
ik mag die winkel wel. koop er wel vaker dingen.
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Gwenda »

Met dit weer, off shoulder tops, korte broek en sandaaltjes of een zomers jurkje.
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 105
Lid geworden op: 20 okt 2016, 20:12
Gender: Man
Locatie: Dongen

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Frank »

Ik ben nu ik wat meer 'pass' weer teruggekeerd naar m'n vroege puberteit mode. Beetje (heel klein beetje) punk en leer, nu met broeken met gaten (hadden ze nooit in mijn maat op de vrouwenafdeling!) ipv overzeas.

Was vroeger overgestapt naar bloemetjes en pastel omdat ik telkens het commentaar kreeg van 'dat is depri' en 'zo kleden meisjes zich toch niet', en elke keer 5 uur de winkels door om 2 shirtjes te vinden die ik het minst erg vond... Tegenwoordig alleen nog moeilijk om kleren te vinden omdat Tilburg leeggelopen is voor alternatievere stijlen dan de H&M, lol.
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door MichelleB »

Frank schreef: 14 aug 2018, 17:24 Ik ben nu ik wat meer 'pass' weer teruggekeerd naar m'n vroege puberteit mode. Beetje (heel klein beetje) punk en leer, nu met broeken met gaten (hadden ze nooit in mijn maat op de vrouwenafdeling!) ipv overzeas.

Was vroeger overgestapt naar bloemetjes en pastel omdat ik telkens het commentaar kreeg van 'dat is depri' en 'zo kleden meisjes zich toch niet', en elke keer 5 uur de winkels door om 2 shirtjes te vinden die ik het minst erg vond... Tegenwoordig alleen nog moeilijk om kleren te vinden omdat Tilburg leeggelopen is voor alternatievere stijlen dan de H&M, lol.
Ik woon in Waalwijk en mijn vriend in Dongen, dus ik ken je pijn haha :') Ik vind het meeste nog steeds bij de Large, maar voor een beetje geeky dingen kan je ook wel bij de Primark terecht.
De Malle Heks bestaat nog in Tilburg, maar is wel echt belachelijk duur
-Life is a work in progress-
Gebruikersavatar
Gwenda
Berichten: 825
Lid geworden op: 06 nov 2016, 18:03
Gender: Trans MtF
Locatie: omg Leiden

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Gwenda »

Large is best gaaf. ik heb ook wat dingen daar gekocht.
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Goose »

Frank schreef: 14 aug 2018, 17:24 Ik ben nu ik wat meer 'pass' weer teruggekeerd naar m'n vroege puberteit mode. Beetje (heel klein beetje) punk en leer, nu met broeken met gaten (hadden ze nooit in mijn maat op de vrouwenafdeling!) ipv overzeas.

Was vroeger overgestapt naar bloemetjes en pastel omdat ik telkens het commentaar kreeg van 'dat is depri' en 'zo kleden meisjes zich toch niet', en elke keer 5 uur de winkels door om 2 shirtjes te vinden die ik het minst erg vond... Tegenwoordig alleen nog moeilijk om kleren te vinden omdat Tilburg leeggelopen is voor alternatievere stijlen dan de H&M, lol.
Overzeas had ik vroeger ook! En inderdaad, ik ben ook meer vrouwelijke kleren gaan dragen door commentaar van anderen. Waar bemoeien mensen zich eigenlijk mee :roll:

Ik vind het sowieso moeilijk om leuke kleren te vinden. Er is bijna niks te vinden wat ook maar een beetje alternatief is. De vrouwenafdeling vond ik echt vreselijk, maar nu ik meer mannenkleding draag vind ik het steeds makkelijker. Gelukkig is mijn stijl altijd heel basic geweest, en ben ik al snel tevreden met een spijkerbroek, een t-shirt en een trui.
Daan
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Benjamin »

Hrafn schreef: 11 jul 2018, 21:43 Ik merk dat ik niet goed weet wat bij me past qua kleding, ik vind dat ook lastig omdat ik nog niet pass. Daardoor blijf ik een beetje hangen in stoer. Ik vind stoer ook leuk maar ik ben soms ook een hippie type en die vrouwelijke kant wil ik tzt weer uiten. Ik voel me, door mezelf, een beetje vastgezet in een stereotype.
Hoe hebben jullie je stijl gevonden?
Ik moest nog hieraan denken op de pasar malam in Dordrecht.

http://www.thesartorialist.com/photos/o ... bali-9/29/

Iets voor jou? Ik zit het wel te overwegen, lijkt me wel lekker nonbinair.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
AmbjØrg
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 aug 2018, 19:44
Gender: Trans MtF

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door AmbjØrg »

Ben mijn styl ook aan het ontwikkelen, samen met mijn moeder.
Ik leg me nu echt toe op de winter om dat ik bij de overgang van zomer naar winter kleding ook over ga naar dames kleding.
Mijn styl wordt vooral een look van sportief en warm, hou van lekker lange truien ( mini jurkjes ) liefst met een dikke col of rol kraag of capuchon, waar ik ook dol op ben is (nep) bont dus laarzen met een bont kraagje of jassen gaat ook in de nieuwe collectie even als jumpsuits hier ben ik ook helemaal weg van. En lekker dikke fluffie hand gebreide truien ben ik ook helemaal weg van
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Marijn »

AmbjØrg schreef: 18 aug 2018, 20:18 Mijn styl wordt vooral een look van sportief en warm, hou van lekker lange truien ( mini jurkjes ) liefst met een dikke col of rol kraag of capuchon,
Daar hadden ze afgelopen jaar leuke van bij de ANWB winkel. Heb ik toen in twee kleuren gekocht. Misschien hebben ze zoiets dit jaar ook weer.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown