Wat is mijn stijl?

Make-up, kleding, en zo voort
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Benjamin »

Hrafn schreef: 12 jul 2018, 15:33 Ik vind alternatieve kleding zoals harembroeken enzo leuk, die zijn op zich unisex maar wat in mijn kast ligt vind ik qua print te vrouwelijk.
Wat ik heel leuk vind voor mannen:
https://www.fishermanspants.nl/a-268931 ... nkerbruin/

Voor vrouwen trouwens ook. Deze broek staat trouwens ook op mijn verlanglijstje. Ik twijfel nog over de maat, want ik heb nogal korte beentjes.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Hrafn »

Benjamin schreef: 12 jul 2018, 15:50
Hrafn schreef: 12 jul 2018, 15:33 Ik vind alternatieve kleding zoals harembroeken enzo leuk, die zijn op zich unisex maar wat in mijn kast ligt vind ik qua print te vrouwelijk.
Wat ik heel leuk vind voor mannen:
https://www.fishermanspants.nl/a-268931 ... nkerbruin/

Voor vrouwen trouwens ook. Deze broek staat trouwens ook op mijn verlanglijstje. Ik twijfel nog over de maat, want ik heb nogal korte beentjes.
Die is ook tof! Dank je voor de tip, die gaat ook op mijn verlanglijstje!
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Alice »

Fishermanspants, mooie naam voor een slobberbroek. Mannenbroek met een zak? Waar moet hij zijn andere hand laten? :)
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Anon20190712 »

Heb m’n stijl pas gevonden toen ik eenmaal passabel was. Daarvoor was alles het net niet. Stoere kleding of nette kleding leek overdreven en maakte me zeker niet meer passabel. Vrouwelijke of unisex kleding voelde ik me niet lekker bij. Op die manier kun je je eigen stijl ook niet echt vinden. Ik had wel een idee van wat ik wou dragen en wat bij me zou passen, maar ik ben een heel ander type man (qua lijf, uiterlijk) geworden dan ik in gedachte had en ook mijn smaak qua kleding is veranderd naar mate ik me prettiger voel in/met mijn lijf.

Ik zou lekker experimeteren en je geen zorgen maken om je stijl, dat komt wel als je eenmaal verder bent in je transitie.
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Hrafn »

Alice schreef: 12 jul 2018, 17:35 Fishermanspants, mooie naam voor een slobberbroek. Mannenbroek met een zak? Waar moet hij zijn andere hand laten? :)
:lol:
Maar slobberbroeken zitten wel lekker! (tja, vent hè) en het verbergt natuurlijk ook het één en ander aan vrouwelijke vormen en is daarom zo gek nog niet, hoewel dat bij mij wel meevalt met die vormen, heb geen brede heupen ofzo.
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Hrafn »

'Kleren maken de man' nee hoor, wat ik ook draag, het maakt niet uit ik word gewoon ge-mevrouwd! En dus maakt het helemaal niet uit wat ik aantrek, uiteindelijk wel zo rustig, eigenlijk. Hoe ik me voel dat maakt mij man.
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Marica »

Tja, wat voor stijl? Dat varieert van simpel in een stoere rok en topje, tot lange jurk in Tante Tilly* stijl. * Zie avatar :)
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Kevin
Berichten: 511
Lid geworden op: 13 apr 2018, 22:23
Gender: Man

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Kevin »

ik heb door de weeks vaak een spijkerbroek aan en in het weekend een trainingsbroek
en daarop een t-shirt vaak blauwe kleur want blauw is mijn favoriete kleur, heb laatst een grijze t-shirt gekocht en daar staat op lakeview dacht ik en toen zei de begeleiding daar staat je naam Kevin in verwerkt, dat was heel onbewust gebeurd
Ik hou van stoer en lekker makkelijk en prettig zittende kleding, en een mooi print op de shirt vind ik ook wel gaaf
koop meestal mijn kleding in 1 winkel wat mijn lievelingswinkel is en daar slaag ik namelijk altijd
dus ja hoe mijn styl moet omschrijven geen idee, denk makkelijk, stoer en in mijn geval dus manlijk en ik heb qua schoenen meestal sportschoenen aan en nu in de zomer als ik niet veel hoef te lopen lekker mijn slippers aan
Groetjes Kevin
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Ender »

zwart. of donkergrijs. mede omdat ik veel transpireer en op andere kleuren zie je dat heel erg lol.
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wat is mijn stijl?

Bericht door Hrafn »

Ender schreef: 23 jul 2018, 13:25 zwart. of donkergrijs. mede omdat ik veel transpireer en op andere kleuren zie je dat heel erg lol.
https://www.large.nl/p/black-is-my-happ ... l#start=30

:mrgreen:
Plaats reactie