Nieuwe chat! Zie dit topic.

Zandloper? Ehhh...

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
yungftm
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 aug 2018, 20:28
Gender: Man

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door yungftm »

Oversized hoodies of shirts kan ook veel verbergen, EN t zit lekker
:doh:
Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Simon »

yungftm schreef: 19 aug 2018, 15:42 Oversized hoodies of shirts kan ook veel verbergen, EN t zit lekker
Yess hoodies! Te oversized kan er juist voor zorgen dat je er kleiner en vrouwelijker uitziet, dus ik hou het bij voorkeur bij een maatje groter, niet veel meer dan dat.
Groetjes,

Simon
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Jer158 »

Er zo mannelijk mogelijk uitzien is all about the sweet spot. Kleding groot genoeg om dingen te verhullen, maar strak genoeg om niet te verzuipen. Met haar: kort genoeg om te passen maar niet zo kort dat het de zachte kenmerken van je gezicht benadrukt.

En dan komt er ook nog eens persoonlijke voorkeur bij kijken: wat vind je erger, verzuipen of niet alles verhullen? En die persoonlijke voorkeur kan ook verschuiven
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Goose »

Ik ben al lang blij dat ik met mijn schouders een M kan hebben. Dan valt het shirt daar precies goed, en is ie ook nog eens los genoeg om dingen te verhullen. S pas ik wel, maar dat is wel echt aansluitend. Voordeel daarvan is wel dat je er meteen wat breder uitziet, als mensen niet letten op de vorm van de borst.
Daan
Gebruikersavatar
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door AstroNoud »

Valt bij mij gelukkig mee, maar toch wel een beetje aanwezig...
Ik draag onder mijn shirts, polo’s of overhemden altijd een t-shirt of hemd. Als je die in je broek doet gaat je shirt of idg wat je erover hebt meer de lijnen van je hemd volgen en zit het niet direct op de zijkant van je lichaam. Het doet niet denderend veel maar een klein verschil helpt altijd wel iets
I will not yield!
Minne
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 aug 2012, 10:29
Gender: Trans FtM

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Minne »

Ik zou me niet al te druk maken om de binder die het niet helemaal op de perfecte plek duwt allemaal en me eerder focussen op de kleding die daar overheen gaat en op die manier het silhouette maken dat je wil, als het plaatje voor 90% klopt letten mensen echt niet op die 10% die een beetje vreemd is, en zelfs zo ja denken ze niet meteen 'ah, het is een transman'.