Nieuwe chat! Zie dit topic.

Zandloper? Ehhh...

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Anon20190508 »

Dean schreef: ↑16 aug 2018, 15:01 Uhm... je kan ze beter niet opzij halen... het rekt je huid namelijk uit, wat nadelig is voor als je in de toekomst geopereerd wil worden...
Ik weet het, maar waar moet ik die krengen anders laten...
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Gebruikersavatar
Dean
Berichten: 184
Lid geworden op: 17 jun 2018, 20:24
Gender: Trans FtM

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Dean »

Ja ik snap het hoor :) Maarja je ken ze helaas niet ff wegtoveren xD zou wel makkelijk zijn...
Well, here I am! What are your other two wishes?
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Jer158 »

Eros schreef: ↑16 aug 2018, 15:12
Dean schreef: ↑16 aug 2018, 15:01 Uhm... je kan ze beter niet opzij halen... het rekt je huid namelijk uit, wat nadelig is voor als je in de toekomst geopereerd wil worden...
Ik weet het, maar waar moet ik die krengen anders laten...
Toch is dat wrsch wel het antwoord op je vraag, als er al een antwoord bestaat. Sommige binders doen dit meer/sneller dan andere, maar een beetje uniboob is haast onvermijdelijk als je niet van jezelf al bijna plat bent...

Als je je borst zo positioneert als het natuurlijk valt (wanneer je op je rug ligt bijv.) zal het minder de neiging hebben om te bewegen.

Ik had maar iets van een B en zelfs dan had ik vaak enigszins uniboob. Bij mij werkte alleen een Underworks binder de eerste maand of 9. gc2b werkte voor mij niet vanwege mijn lichaamsvorm, en die was na 2 weken al zo uitgerekt als waar jij het over hebt.

Ik heb mij vaak afgevraagd of mensen geen binders kunnen ontwerpen met een middenscheiding, zodat het meer op pecs lijkt dan op uniboob. Maar goed, mensen zullen dat vast geprobeerd hebben
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Anon20190508 »

Als ik op mijn rug lig dan... zitten ze opzij, dus... Maar dat blijft bij mij dus niet zitten.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Jer158 »

Eros schreef: ↑16 aug 2018, 15:22 Als ik op mijn rug lig dan... zitten ze opzij, dus... Maar dat blijft bij mij dus niet zitten.
Dat vermoeden had ik al vanwege jouw grootte, maar ik bedoel wanneer ze recht op hun plaats zitten/vallen. Probeer eens als je op je rug ligt met je binder aan of je ze op die positie kan krijgen
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Goose »

Dat uniboob effect heb ik ook, dus ik denk dat ik dit ook eens ga proberen...

Ik vind het er sowieso snel raar uitzien bij mij, want ik ben lang en slank, maar wel met 75E. Ik heb dus heel erg het idee dat ik er uitzie als iemand die echt *alleen maar* de borstspieren traint ofzo :lol: Geen bierpens om iets mee te compenseren...
Daan
Gebruikersavatar
Lucy999
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2017, 12:24
Gender: Anders
Locatie: Zuidholland zuid

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Lucy999 »

Helpen getailleerde shirt en overhemden niet? Of een muscle fit shirtje?
Mtf, getrouwd, en in dubio.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Jer158 »

Lucy999 schreef: ↑17 aug 2018, 11:17 Helpen getailleerde shirt en overhemden niet? Of een muscle fit shirtje?
Voor een FTM doet het benadrukken van de relatief smalle taille meestal geen goed voor dysforie en/of passing
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Goose »

Plus dat je dan extra ziet dat de borst niet de "juiste" vorm heeft. In het geval van grote borsten dan, geen idee of dat bij kleinere borsten ook zo is.
Daan
Gebruikersavatar
Dean
Berichten: 184
Lid geworden op: 17 jun 2018, 20:24
Gender: Trans FtM

Re: Zandloper? Ehhh...

Bericht door Dean »

Hmm, ik heb zelf een B-cup, maar evengoed een uniboob... het enige wat dat kan oplossen is kleding die het β€˜verstopt’...
Well, here I am! What are your other two wishes?