Sportbinder

Make-up, kleding, en zo voort
Plaats reactie
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Sportbinder

Bericht door Jas »

Ik heb sinds een paar weken een binder (met rits) van Danaรซ. Bevalt erg goed!
Alleen tijdens het sporten vind ik het nogal beklemmend en zweterig aanvoelen. Ik durf ook niet zo goed een hemd aan te doen, omdat de binder dan zichtbaar is door de relatief brede schouderbandjes. Ik zou dus graag een 2e binder willen aanschaffen speciaal voor het sporten. Wat raden jullie aan?
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Sportbinder

Bericht door Anon20190508 »

Als je met binder wilt sporten, is je beste keus eigenlijk gewoon een binder die net een maatje groter is. Zeker tijdens intensieve sport moet je echt je lichaam de ruimte en kans geven om bij te komen en die kracht te kunnen leveren, en om het zweet af te kunnen voeren.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

๐Ÿณ๏ธโ€๐ŸŒˆ #femaletotwink ๐Ÿณ๏ธโ€๐ŸŒˆ
Jas
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 jul 2018, 23:48
Gender: Non-binair

Re: Sportbinder

Bericht door Jas »

Ik doe mijn binder nu tijdens het sporten (dansen en fitness) al op de ruimste stand met de haakjes (3 keuzes, normaliter kies ik meestal voor de middelste haakjes). Als ik een binder in een maat groter bestel, ben ik bang dat de boel schommelt en zichtbaar is en dat het nog steeds plakkerig en te breed op de schouders is.

Wat zou je denken van de sport binder? => http://www.trans-missie.com/nl/sport-binder-101.html
Zou die smallere banden bovenop hebben?
Ik vind het moeilijk te beoordelen op de foto.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Sportbinder

Bericht door Anon20190508 »

Ik sport zelf absoluut zonder binder voor mijn eigen redenen, maar wat je het beste kan doen is dan denk ik inderdaad voor de sport binder gaan. Email anders Danae, misschien hebben zij de informatie die je zoekt :)
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

๐Ÿณ๏ธโ€๐ŸŒˆ #femaletotwink ๐Ÿณ๏ธโ€๐ŸŒˆ
Plaats reactie