Nieuwe chat! Zie dit topic.

ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door Anon20190508 »

Remi schreef: 20 sep 2018, 10:12
Marijn schreef: 20 sep 2018, 09:37
Remi schreef: 20 sep 2018, 08:53 Ik heb te veel ideaalbeelden haha, maar Andrew Scott springt er wel echt uit voor mij.
Ga je dan ook 'I want to break free' zingen? ;)

Je hebt het kapsel al zo te zien. :)
Ik kan niet zo goed zingen :lol: ik doe ook niet aan mensen vermoorden trouwens.
Tegenvaller, dit. :roll:
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door Marijn »

Remi schreef: 20 sep 2018, 10:12 Ik kan niet zo goed zingen :lol: ik doe ook niet aan mensen vermoorden trouwens.
Nu ik erover nadenk zingt ie geloof ik niet, maar danst ie alleen. De muziek heeft ie in oortjes.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door Simon »

Marijn schreef: 20 sep 2018, 10:52
Remi schreef: 20 sep 2018, 10:12 Ik kan niet zo goed zingen :lol: ik doe ook niet aan mensen vermoorden trouwens.
Nu ik erover nadenk zingt ie geloof ik niet, maar danst ie alleen. De muziek heeft ie in oortjes.
Die aflevering moet ik maar eens opnieuw gaan kijken :P
Groetjes,

Simon
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door Marijn »

Remi schreef: 20 sep 2018, 14:39 Die aflevering moet ik maar eens opnieuw gaan kijken :P
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Irisaperture
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 okt 2018, 19:22
Gender: Trans MtF

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door Irisaperture »

Misschien niet zozeer een ideaalbeeld maar wel qua stijl van kleding en make-up, mevrouw Keijzer van het CDA, mijn god wat vind ik dat een knappe, stijlvolle en charismatische vrouw.
Een van de flauwste grappen die er mogelijk is in omroepland: "Iris...MINDER IRIS!!"
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door Marica »

Less is more is wat ik geleerd heb van een make up cursus. Echt een aanrader als je meer wil weten over make up.

Ik ga nooit meer de deur uit zonder oogschaduw, eyeliner en mascara. Anti redness en foundation gebruik ik alleen maar als we uit eten gaan of een leuke afspraak ergens hebben.
Dan ga ik full force met anti red, foundation , matt powder , pink blush en gold highlights powder, en lipstick bovenop de standaard make op.

Foundation is ideaal om je baardschaduw te maskeren, en wondjes van het scheren wegwerken lukt ook goed.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door MichelleB »

Marica schreef: 19 okt 2018, 14:35 Less is more is wat ik geleerd heb van een make up cursus. Echt een aanrader als je meer wil weten over make up.

Ik ga nooit meer de deur uit zonder oogschaduw, eyeliner en mascara. Anti redness en foundation gebruik ik alleen maar als we uit eten gaan of een leuke afspraak ergens hebben.
Dan ga ik full force met anti red, foundation , matt powder , pink blush en gold highlights powder, en lipstick bovenop de standaard make op.

Foundation is ideaal om je baardschaduw te maskeren, en wondjes van het scheren wegwerken lukt ook goed.
Maar, wat is je ideaalbeeld dan? :lol:
-Life is a work in progress-
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door Marica »

MichelleB schreef: 19 okt 2018, 18:17
Marica schreef: 19 okt 2018, 14:35 Less is more is wat ik geleerd heb van een make up cursus. Echt een aanrader als je meer wil weten over make up.

Ik ga nooit meer de deur uit zonder oogschaduw, eyeliner en mascara. Anti redness en foundation gebruik ik alleen maar als we uit eten gaan of een leuke afspraak ergens hebben.
Dan ga ik full force met anti red, foundation , matt powder , pink blush en gold highlights powder, en lipstick bovenop de standaard make op.

Foundation is ideaal om je baardschaduw te maskeren, en wondjes van het scheren wegwerken lukt ook goed.
Maar, wat is je ideaalbeeld dan? :lol:
Mijn eigen spiegelbeeld als ik mij helemaal opmaak :mrgreen:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Jess Lipstick
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 okt 2018, 04:06
Gender: Trans MtF

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door Jess Lipstick »

Brigitte Bardot in (bijna) al haar aspecten (ben zelf brunette)
Als je denkt dat je het allemaal wel hebt meegemaakt wil je als "man" zijnde als vrouw ontwaken :|
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: ideaalbeeld die je graag wilt nastreven

Bericht door Anon20190508 »

#goals #goals #goals !!!!!!!!!!!!
Image
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈