Brava suction device

Make-up, kleding, en zo voort
Hormoonmeisje
Berichten: 309
Lid geworden op: 24 dec 2018, 03:34
Gender: Vrouw
Locatie: ??

Brava suction device

Bericht door Hormoonmeisje »

Ik heb 400 CC borstimplantaten van het merk Monobloc Softone, cohesive silicone gel. Ze zijn goed gesetteld en de borst voelt soepel aan nu.
Van mezelf Had ik een goede B-cup en nu een kleine D-cup.
Toch wil ik graag nog ietsje groter gaan. Ik zou graag naar een volle D-cup, kleine E-cup willen gaan en de tepels ook wat groter hebben.

Ik wil geen implantaatswissel omdat ik maar een kleine cup verandering wil.

Ik denk er dus over om een Brava suction device te kopen.
Een borstpomp die het klierweefsel stimuleert door middel van het lokaal stimuleren van de bloedsomloop in de borsten.

Een Brava suction device zal mij nieuw een kleine 500 euro kosten.
Ik wil dus graag eerst wat research doen voor ik hem aankoop.

Is het veilig met mijn borstimplantaten om er een machine met zuigkracht op te zetten?

Wie heeft er ervaring met groei van de borsten na plaatsing van een implantaat?

Die van mij zitten onder de spier.

Gemiddeld zou een milde hoeveelheid borstgroei te waarnemen zijn na ongeveer 6 maanden continue dragen van de sportbh met de zuigkappen in.
Gemiddeld 7 uur dragen is frequent.

Ik wil maar een milde vergroting van de borst. Een grote D-cup, kleine E ben ik al blij mee.

Ik heb een speciale trilriem besteld om mijn buik platter te krijgen, draag een corset voor de heup - middel verhouding mooier te krijgen en wil nu nog een lichte vergroting van de borsten.

Iemand die mij wat meer kan vertellen?
Mag ook via PB.

Groetjes,
Kato
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
JesseJessie
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 nov 2018, 16:07
Gender: Genderfluid

Re: Brava suction device

Bericht door JesseJessie »

Kato ik zou lekker even wachten en aankijken wat de hormonen doen
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Brava suction device

Bericht door Anon20190122 »

Meen je dit nu echt serieus?
Hormoonmeisje
Berichten: 309
Lid geworden op: 24 dec 2018, 03:34
Gender: Vrouw
Locatie: ??

Re: Brava suction device

Bericht door Hormoonmeisje »

tanisha schreef: 06 jan 2019, 12:54 Meen je dit nu echt serieus?
Ja, ook al is de werking niet helemaal bewezen.
Ik weet dat het als geldverspilling kan overkomen, daarom ben ik terughoudend om het te kopen. 500 euro is veel geld.

Nu voel ik me nog dommer, nu ik deze vraag gesteld heb.
😒
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Brava suction device

Bericht door Anon20190122 »

Lijkt mij best wel een broodje aap verhaal aan tepels te zuigen namelijk.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Brava suction device

Bericht door Anon20190508 »

tanisha schreef: 06 jan 2019, 13:13 Lijkt mij best wel een broodje aap verhaal aan tepels te zuigen namelijk.
Ja, maar we weten inmiddels dat jij 80% van wat je hier leest op het forum een broodje aap verhaal vind, Tanisha. Begin eens met niet reageren als je niets nuttigs te zeggen hebt. ;) Is makkelijker dan het lijkt.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Brava suction device

Bericht door Anon20190122 »

Ok met de juiste bh heb je zo maar heel wat extra!

Zo beter Eros?
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Brava suction device

Bericht door Anon20190508 »

tanisha schreef: 06 jan 2019, 13:19 Ok met de juiste bh heb je zo maar heel wat extra!

Zo beter Eros?
Toppertje. ;)

Grotere tepels is als ik het juist heb enkel mogelijk met meet plastische chirurgie. Ik zou overigens niet gaan voor een grotere cupmaat, ondanks dat je dat erg mooi vind. Je hebt implantaten dus als je afvalt zullen je borsten niet slinken, maar door het afvallen op de rest van je lichaam zullen ze wel groter lijken naarmate je minder weegt. Op een volle vrouw zal een D cup klein lijken, maar op een slanke vrouw al snel erg groot. Denk dus met alle dingen waar je nu mee bezig bent, dat ik eerst zou kijken hoe het hele boeltje er uitziet voordat ik zulk geld zou uitgeven aan een borst pomp.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Hormoonmeisje
Berichten: 309
Lid geworden op: 24 dec 2018, 03:34
Gender: Vrouw
Locatie: ??

Re: Brava suction device

Bericht door Hormoonmeisje »

Eros schreef: 06 jan 2019, 13:29
tanisha schreef: 06 jan 2019, 13:19 Ok met de juiste bh heb je zo maar heel wat extra!

Zo beter Eros?
Toppertje. ;)

Grotere tepels is als ik het juist heb enkel mogelijk met meet plastische chirurgie. Ik zou overigens niet gaan voor een grotere cupmaat, ondanks dat je dat erg mooi vind. Je hebt implantaten dus als je afvalt zullen je borsten niet slinken, maar door het afvallen op de rest van je lichaam zullen ze wel groter lijken naarmate je minder weegt. Op een volle vrouw zal een D cup klein lijken, maar op een slanke vrouw al snel erg groot. Denk dus met alle dingen waar je nu mee bezig bent, dat ik eerst zou kijken hoe het hele boeltje er uitziet voordat ik zulk geld zou uitgeven aan een borst pomp.
Dankje :)

Jesse zei ook dat ik de HRT die pas terug opgestart is moet afwachten. Maar ik vermoed geen borstgroei meer te zullen krijgen daar ik er al 3 jaar HRT had opzitten toen ik stopte de eerste keer. Van die 3 jaar had ik enkel het eerste jaar groeiende borsten.

De implantaten zorgen inderdaad voor een constante cupmaat. Normaal gezien zou hun uitzicht niet zoveel moeten veranderen want ze zitten onder de spier bij mij.

Mijn buik is wel wat “gedefinieerder” dus misschien dat mijn borsten daardoor kleiner lijken.
Ik ben niet dik maar ook niet slank te noemen zeg maar.

Waar ik bang voor ben is dat zo een borstpomp kringen gaat veroorzaken op de huid op de plekken waar de cups gezeten hebben.

Het Brava systeem wordt ook door dokters gebruikt wanneer iemand een borstvergroting met eigen vet wil, om te zorgen dat minder vet afsterft moeten die patiënten soms ook de Brava bh dragen.

Maar ik vind de pomp sowieso al wat duur met zijn 500 euro aankoopkosten.
Zonder garantie op grotere boobs.

Het is verder ook niet dat ik complexen ofzo van mijn borsten heb dus het is geen “noodzaak” zeg maar. Grotere implantaten laten plaatsen zie ik niet zitten want dan kost dat me weer 3000 euro en weer een operatie en het blijft toch een operatie met narcose. Voor een cupmaat meer wil ik dat risico dat ik in de operatie blijf niet nemen.

Ik denk dat het vooral is omdat ik na HRT gebruik zo ben bijgekomen dat mijn borsten een ander uitzicht zijn gaan aannemen qua implantaten.

Op dit moment neig ik naar die pomp niet te kopen. Mede omdat ze niet FDA ( food and drug administration ) approved is. Dat wil ook al wel wat zeggen denk ik dan soms.

Deze pomp bestaat al een aantal jaren, heb er regelmatig de afgelopen jaren over getwijfeld het te kopen.

Groetjes,
Kato
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Brava suction device

Bericht door Anon20190508 »

Ik raad het af als het geen noodzaak is. :)
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Plaats reactie