Nieuwe chat! Zie dit topic.

Brava suction device

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Hormoonmeisje
Berichten: 309
Lid geworden op: 24 dec 2018, 03:34
Gender: Vrouw
Locatie: ??

Re: Brava suction device

Bericht door Hormoonmeisje »

tanisha schreef: 06 jan 2019, 13:13 Lijkt mij best wel een broodje aap verhaal aan tepels te zuigen namelijk.
Tja, zo kun je alles wel af doen als broodje aap, is mijn mening. Soms zijn dingen ook niet altijd wat ze lijken he.
Aspirine maken ze bijvoorbeeld ook van berken extract. Als je tegen een middeleeuwer gezegd zou hebben dat zijn helse hoofdpijn minderen zou door een stuk van een berk op te peuzelen, dan zou hij je ook schuppezot hebben verklaard, en toch is het berkenverhaal deels en onrechtstreeks waar.

Op dit moment neig ik ook naar de Brava device niet te kopen maar dat is omdat ik het veel te duur vind, die 500 euro. Ik geloof echter wel dat het kan werken maar ik geloof niet dat het wonderlijke resultaten zou geven.
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Brava suction device

Bericht door Mr.X »

Kato, je lijkt met nogal wat (lichamelijke) demonen te vechten, en grijpt hierbij naar methoden die vaak heel veel geld kosten en niks opleveren.

Zo is een trilband bewezen niet effectief te zijn. Het doet compleet niks (nou ja, trillen. Misschien is dat leuk voor andere dingen :P). Ook verspeeld geld. Je kunt niet gericht vet verbranden in je lichaam. Als je sport, beslist je lichaam waar het vet vandaan komt, niet jij. Wat je wel kunt doen is toning zodat je spieren opbouwt in bepaalde lichaamsdelen, zodat ze slanker of strakker lijken. Maar zo'n band doet dus niks.

Zo'n zuigapparaat lijkt mij gelijk aan zo'n penis enlarger. Die werken ook totaal niet, maar genoeg mannen die er naar grijpen want het is het proberen waard. Wat je hooguit bereikt is tijdelijke stretching van je huid. Maar je huid is erg flexibel en tenzij je het ding jarenlang 24/7 laat zitten (niet doen, he!), dan heeft het dus ook totaal geen blijvend effect.

Misschien is het voor jou beter om niet naar dit soort dure dingen te grijpen, maar eens met iemand (liever iemand die ook gespecialiceerd is) gaan praten over je onzekerheden?
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Brava suction device

Bericht door Hrafn »

Hormoonmeisje schreef: 06 jan 2019, 14:26
Aspirine maken ze bijvoorbeeld ook van berken extract. Als je tegen een middeleeuwer gezegd zou hebben dat zijn helse hoofdpijn minderen zou door een stuk van een berk op te peuzelen, dan zou hij je ook schuppezot hebben verklaard, en toch is het berkenverhaal deels en onrechtstreeks waar.
Aspirine komt trouwens niet van de berk maar van de wilg en in lang vervlogen tijden werd er wel degelijk op wilgenbast geknabbeld bij hoofdpijn. ;)
De zotte middeleeuwer in mij wilde even wat zeggen :lol:
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Brava suction device

Bericht door Anon20190122 »

Mr.X schreef: 06 jan 2019, 14:32 Kato, je lijkt met nogal wat (lichamelijke) demonen te vechten, en grijpt hierbij naar methoden die vaak heel veel geld kosten en niks opleveren.

Zo is een trilband bewezen niet effectief te zijn. Het doet compleet niks (nou ja, trillen. Misschien is dat leuk voor andere dingen :P). Ook verspeeld geld. Je kunt niet gericht vet verbranden in je lichaam. Als je sport, beslist je lichaam waar het vet vandaan komt, niet jij. Wat je wel kunt doen is toning zodat je spieren opbouwt in bepaalde lichaamsdelen, zodat ze slanker of strakker lijken. Maar zo'n band doet dus niks.

Zo'n zuigapparaat lijkt mij gelijk aan zo'n penis enlarger. Die werken ook totaal niet, maar genoeg mannen die er naar grijpen want het is het proberen waard. Wat je hooguit bereikt is tijdelijke stretching van je huid. Maar je huid is erg flexibel en tenzij je het ding jarenlang 24/7 laat zitten (niet doen, he!), dan heeft het dus ook totaal geen blijvend effect.

Misschien is het voor jou beter om niet naar dit soort dure dingen te grijpen, maar eens met iemand (liever iemand die ook gespecialiceerd is) gaan praten over je onzekerheden?
Uhh zo'n penis-pomp werkt wel degelijk als je die voor de sex gebruikt! :shhh:
Gebruikersavatar
Wolfy_girl
Berichten: 361
Lid geworden op: 10 sep 2018, 17:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Twente

Re: Brava suction device

Bericht door Wolfy_girl »

Ik wil toch even melden dat 3 jaar HRT nog best weinig is wat betreft borstgroei. Borstgroei komt altijd in groeispurts, en die kunnen soms nog wel 4 tot 5 jaar na het starten van HRT plaatsvinden.
Gebruikersavatar
Hormoonmeisje
Berichten: 309
Lid geworden op: 24 dec 2018, 03:34
Gender: Vrouw
Locatie: ??

Re: Brava suction device

Bericht door Hormoonmeisje »

Wolfy_girl schreef: 06 jan 2019, 22:06 Ik wil toch even melden dat 3 jaar HRT nog best weinig is wat betreft borstgroei. Borstgroei komt altijd in groeispurts, en die kunnen soms nog wel 4 tot 5 jaar na het starten van HRT plaatsvinden.
Maar er zit een stop van bijna 2 jaar tussen, zou de HRT dan nog effect hebben op wat ze reeds deed?
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Brava suction device

Bericht door Anon20190516 »

Wolfy_girl schreef: 06 jan 2019, 22:06 Ik wil toch even melden dat 3 jaar HRT nog best weinig is wat betreft borstgroei. Borstgroei komt altijd in groeispurts, en die kunnen soms nog wel 4 tot 5 jaar na het starten van HRT plaatsvinden.
Jaaay ,dan is er voor mij ook nog hoop na 2,5 jaar☺️
Offline
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: Brava suction device

Bericht door Marina1993 »

Je mag het brava systeem niet gebruiken met implantaten.