Nieuwe chat! Zie dit topic.

Me haar...

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Me haar...

Bericht door Merel77 »

Gewoon alles kaalscheren. Ga ik ook doen. Ik word af en toe niet goed als ik weer eens met pas gewassen haar in de regen loop. Dan voelt het de hele dag vettig aan ofzo. Of als je met je fietsie voor een stoplicht staat te wachten met een fikse tegenwind waardoor je niets meer ziet. Ik zeg: eraf met die lange haren. Gelukkig ben ik ook passabel als ik met een kaal hoofd zou rondlopen, een beetje sinead o Connor look en dan een uitstraling aanmeten van: ben al die vieze mannen wel eens zat die toch alleen maar uit zijn op seks en ikke zo vrij als een vogeltje. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Nadine84
Berichten: 79
Lid geworden op: 11 okt 2012, 20:13
Gender: Trans MtF
Locatie: kerkrade , zuid limburg

Re: Me haar...

Bericht door Nadine84 »

oke dankjewel , bij mij is t inderdaad ook erfelijk , mn echte vader was op zijn 18e al half kaal ! gelukkig heb ik hier geen last van , dankjewel ! ik zal dit dus ook bij het eerste gesprek op t vu zeggen ?
X nadine.
Wees niet bang om jezelf te zijn, als je dit niet bent zorg dat je jezelf kunt worden.

verstop je niet voor anderen maar al helemaal niet voor jezelf.
X Nadine.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Me haar...

Bericht door Aster »

Merel77 schreef:Gewoon alles kaalscheren. Ga ik ook doen. Ik word af en toe niet goed als ik weer eens met pas gewassen haar in de regen loop. Dan voelt het de hele dag vettig aan ofzo. Of als je met je fietsie voor een stoplicht staat te wachten met een fikse tegenwind waardoor je niets meer ziet. Ik zeg: eraf met die lange haren. Gelukkig ben ik ook passabel als ik met een kaal hoofd zou rondlopen, een beetje sinead o Connor look en dan een uitstraling aanmeten van: ben al die vieze mannen wel eens zat die toch alleen maar uit zijn op seks en ikke zo vrij als een vogeltje. :mrgreen:

De ultieme oplossing: een burqa over het geheel heen.

Mits je niet te lang bent en niet te grote voeten hebt en je je niet al te mannelijk (voort)beweegt tevens een garantie voor 100% passabiliteit :idea:
Gebruikersavatar
Merel77
Berichten: 607
Lid geworden op: 25 mar 2012, 22:45
Gender: Vrouw

Re: Me haar...

Bericht door Merel77 »

.Ik heb mijn burka fase wel gehad eigenlijk.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Me haar...

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen (Sorry, oud draadje. Maar, op zijn plaats denk ik),

Ik was ( zo'n 2h, geleden) bij de apotheek. En er stond o.a. een dame voor, met de vraag: Me haar wordt steeds dunner, wat kan ik daar het best voor gebruiken ?

En nog voor de apotheker iets kon zeggen, klonk het van een andere dame ( Die haar vraagje, blijkbaar eveneens had gehoord) : Follicle RX, ik bestelde dat via internet. Eigenlijk voor me vent (man). Maar gebruik het ook zelf :D en het werkt.

Ik luisterde even, stiekem mee :shhh: ( Deze info. is dus via, via) .

Follicle RX, zou bestaan ( in pillen vorm) uit: o.a. biotine, paardenstaartextract en vitamine B ( Volgens de dame). En behoord tot de groep DHT-remmers ( Voegde, de apotheker toe). En toen, was het aan mij,......einde info :( .

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Me haar...

Bericht door Anon20230219 »

Biotine zit ook in biergist tabletten wat ik slik voor mijn haren en nagels en moet zeggen het werkt goed..on the side werkt het ook positief voor borstgroei maar klein beetje hoor :)
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Me haar...

Bericht door Charlotte_C »

De keratine Repair lijn van Andrélon (en dan in het bijzonder de shampoo en conditioner) zullen echt wonderen voor je haar verrichten.
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home