GC2B UK/EU

Make-up, kleding, en zo voort
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Jer158 »

@SamSilver Danae in Adam maakt ook aan binders op maat, mocht de rest allemaal niets zijn voor je.

Overigens is de lange binder van gc2b iets strakker dan de korte (zeggen ze zelf ook), dus dat is ook nog iets om rekening mee te houden.

Er is tegenwoordig ook Spectrum Outfitters in het VK waar je ook nog naar kunt kijken, maar die lijken iig qua model wel enigszins op gc2b.
Hung her from the branches of a mango tree
SamSilver
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 dec 2018, 10:17
Gender: Trans FtM
Locatie: belgie

Re: GC2B UK/EU

Bericht door SamSilver »

Jer158 schreef: ↑08 mar 2019, 20:24 Overigens is de lange binder van gc2b iets strakker dan de korte (zeggen ze zelf ook), dus dat is ook nog iets om rekening mee te houden.
ja het verschil tussen die korte en die lange is precies verwaarloosbaar, alleen moet die lange dan lang genoeg zijn dat je die in je broek kan steken zodat ie niet omhoog rolt.
*Live and let live*
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Anon20190508 »

SamSilver schreef: ↑09 mar 2019, 11:12
Jer158 schreef: ↑08 mar 2019, 20:24 Overigens is de lange binder van gc2b iets strakker dan de korte (zeggen ze zelf ook), dus dat is ook nog iets om rekening mee te houden.
ja het verschil tussen die korte en die lange is precies verwaarloosbaar, alleen moet die lange dan lang genoeg zijn dat je die in je broek kan steken zodat ie niet omhoog rolt.
Dat is ie, hoor. Komt bij mij ruim halverwege mijn billen, en anders kan je altijd nog super-onorthodox gewoon een veiligheidsspeldje gebruiken of er zelf een elastiek aanzetten dat hem op zijn plek houdt. :)
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Daniet
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 nov 2018, 21:34
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Daniet »

Thanks voor de tip, dat kan wel handig zijn

Geen idee of gc2b iets is, maar als de verzend/douane kosten wat chiller zijn, t uitproberen mss wel waard
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Anon20190508 »

Daniet schreef: ↑02 apr 2019, 14:44 Thanks voor de tip, dat kan wel handig zijn

Geen idee of gc2b iets is, maar als de verzend/douane kosten wat chiller zijn, t uitproberen mss wel waard
Als trans man die problemen heeft met de meeste binders vanwege een grote borstomvang, raad ik ze in elk geval erg aan. Naar mijn mening is dit een van de beste bedrijfjes qua binders.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Daniet
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 nov 2018, 21:34
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Daniet »

Okay thanks!
Ik lees alleen steeds dat ze niet goed zijn voor grotere schouders. Wanneer is een schouder te groot dan? Volgens mij heb ik grote schouders, dus idk
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Hrafn »

En nog gauw bestellen voordat de Brexit definitief is en je alsnog met douane kosten zit!
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Jer158 »

Daniet schreef: ↑02 apr 2019, 15:51 Okay thanks!
Ik lees alleen steeds dat ze niet goed zijn voor grotere schouders. Wanneer is een schouder te groot dan? Volgens mij heb ik grote schouders, dus idk
Op de website staat een maattabel waarbij je schouders en borstomvang los van elkaar kan meten. Als er een groot verschil tussen zit (bij mij twee maten: S en L), heb je kans het de pasvorm niet geweldig gaat zijn voor je.

Mijn ervaring met gc2b vs Underworks is:
- gc2b is comfortabeler
- nieuw binden ze even goed, maar gc2b was veel sneller uitgerekt
- de pasvorm van gc2b werkte niet bij mij (een M was qua binden eigenlijk niet strak genoeg, maar qua breedte al te smal)
Hung her from the branches of a mango tree
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Sander »

@Daniet

In welke regio woon je? Anders kun je misschien eerst eens iets passen van iemand. Ik heb zelf de GC2B maat XL
Ik ben 1.76 en ca 85 kilo
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Anon20190508 »

Ik sluit me aan bij Sander! Ik heb GC2B maat L, ben 169 en weeg 70-72kg!
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Plaats reactie