GC2B UK/EU

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

GC2B UK/EU

Bericht door Anon20190508 »

Voor degenen die het niet weten: GC2B is een enorm goed merk van binders dat uit Amerika komt. Ik heb er 2 stuks van en ben uitermate tevreden.
Maarja... Amerika betekent douanekosten... en meestal niet te weinig! Ik heb gerust €20 aan invoerkosten betaald, bovenop de €40-45 voor de binder zelf en de verzending. Dat is gewoon een behoorlijke bonk geld als je geen dikke portemonnee hebt.
https://gc2b.io/
Sinds kort heeft GC2B ook een locatie in het Verenigd Koninkrijk! Dichterbij en dus wellicht goedkoper! Wel een kleine waarschuwing dat ik niet weet hoe het qua kostenplaatje word mbt de Brexit, maar... fingers crossed.
Image
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: β€”β€”β€”

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Anon20200101 »

Tot aan Brexit zal je geen import kosten betalen, daarna wel.
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Anon20190508 »

Brexit staat volgens mij sowieso lichtelijk op losse schroeven, maar tegen die tijd zullen we er vast meer over weten. Dus word maar afwachten.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: β€”β€”β€”

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Anon20200101 »

Ja, dat in ieder geval.
Wat altijd buiten kijf staat is: "wat vanuit binnen de EU verstuurd is, is niet onderhevig aan importkosten".
Zolang de UK deel uitmaakt van de EU is het dus importvrij. Vanaf de uittreding worden er importkosten betaald.
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: GC2B UK/EU

Bericht door KeepzD »

Yeaahhh goed nieuws! Binnenkort maar even weer een bestelling plaatsen :D
Forever myself
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 319
Lid geworden op: 31 dec 2017, 20:25
Gender: Genderqueer

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Goose »

Goed nieuws dit! Ik merk dat ik aan één binder niet genoeg heb, vooral als ik dysforisch ben maar wel moet sporten. Ik ga dus zeker een bestelling plaatsen binnenkort.
Daan
Gebruikersavatar
SamSilver
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 dec 2018, 10:17
Gender: Trans FtM
Locatie: belgie

Re: GC2B UK/EU

Bericht door SamSilver »

en heeft er iemand ondertussen al een bestelling geplaatst en aangekregen?
Ik wil er ook 1 bestellen maar ik twijfel hard over de grootte. Ik heb onderhand al 7 verschillende binders geprobeerd en geen enkel is fatsoenlijk, of ze zijn te groot of ze zijn meteen te klein als ik een maat kleiner wil, ik zit dus tussen 2 maten in :s zo frustrerend.
Nu draag ik een sportbeha ma ja die is redelijk dik en in de zomer te zweterig en na x aantal keer is ie precies uitgelebberd :s
*Live and let live*
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Anon20190508 »

SamSilver schreef: ↑08 mar 2019, 19:56 en heeft er iemand ondertussen al een bestelling geplaatst en aangekregen?
Ik wil er ook 1 bestellen maar ik twijfel hard over de grootte. Ik heb onderhand al 7 verschillende binders geprobeerd en geen enkel is fatsoenlijk, of ze zijn te groot of ze zijn meteen te klein als ik een maat kleiner wil, ik zit dus tussen 2 maten in :s zo frustrerend.
Nu draag ik een sportbeha ma ja die is redelijk dik en in de zomer te zweterig en na x aantal keer is ie precies uitgelebberd :s
Ze hebben enorm duidelijk maten op hun website, ook tips voor 'als deze afmeting groter is dan die, raden we dit aan' etc. Heel handig, moet je even opzoeken en jezelf opmeten. Bij mij passen de twee die ik heb in maatje L helemaal prima :)
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

πŸ³οΈβ€πŸŒˆ #femaletotwink πŸ³οΈβ€πŸŒˆ
Gebruikersavatar
SamSilver
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 dec 2018, 10:17
Gender: Trans FtM
Locatie: belgie

Re: GC2B UK/EU

Bericht door SamSilver »

Eros schreef: ↑08 mar 2019, 19:58 Ze hebben enorm duidelijk maten op hun website, ook tips voor 'als deze afmeting groter is dan die, raden we dit aan' etc. Heel handig, moet je even opzoeken en jezelf opmeten. Bij mij passen de twee die ik heb in maatje L helemaal prima :)
ja dat heb ik bekeken maar volgens chest zou ik een S hebben maar ik heb brede schouders en dan zou ik een L moeten maw als ik die L pak, ja dan bind dat dus echt niet waarschijnlijk, daarom vind ik dat zo moeilijk.
*Live and let live*
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: GC2B UK/EU

Bericht door Jer158 »

SamSilver schreef: ↑08 mar 2019, 20:07
Eros schreef: ↑08 mar 2019, 19:58 Ze hebben enorm duidelijk maten op hun website, ook tips voor 'als deze afmeting groter is dan die, raden we dit aan' etc. Heel handig, moet je even opzoeken en jezelf opmeten. Bij mij passen de twee die ik heb in maatje L helemaal prima :)
ja dat heb ik bekeken maar volgens chest zou ik een S hebben maar ik heb brede schouders en dan zou ik een L moeten maw als ik die L pak, ja dan bind dat dus echt niet waarschijnlijk, daarom vind ik dat zo moeilijk.
Deze ervaring heb ik ook (ook tussen S en L). Ik heb een M gehad van gc2b maar was er niet echt over te spreken. Eigenlijk iets te ruim nog op de borst (toen na twee weken de nieuwigheid ervan was), maar aan de zijkant kwamen er bijna dingen uit (dus te smal).

Underworks paste voor mij beter. Deze zijn ook gemaakt voor cis mannen i.p.v. specifiek trans mannen, waardoor ze wat breder vallen. Underworks kun je kopen via Amazon DE of UK.

EDIT: Die M was ook was gc2b zelf aanraadde toen ik hierover mailde. Ze doen wel aan gratis ruilen voor een andere maat als hun advies niet klopt, maar de eerste twee weken leek die M juist goed te passen dus daar ben ik nooit aan begonnen.
Hung her from the branches of a mango tree