Nieuwe chat! Zie dit topic.

Van wat voor kledingstijl houd je?

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Arike »

Willy schreef:Voor de twijfelaars onder ons.....
Leuk voor het EK :mrgreen:

iets meer on topic ;) : bij je jurk zit de rits toch ook meestal achter? 8-)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Judiana »

de dame in rode broek staat wel wat scheef op haar pumps....

helaas nu ik wat voller ben krijg ik niet zelf meer mijn rits van achteren dicht van mijn jurken :( ( toen ik nog echt mager was kreeg ik dat wel zelf voor elkaar) helaas zitten in beide ritsen geen oogjes:()
Gebruikersavatar
Hedwich
Berichten: 1164
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:29
Gender: Vrouw
Locatie: Ede Rockcity!

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Hedwich »

Bloemetjes. Ze blijven leuk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Judiana »

Roses are red,
Violets are blue,
Sugar is sweet,
And so are you.
Cisca1953
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Van wat voor kledingstijl houd je?

Bericht door Cisca1953 »

Ik heb dit jaar zo'n beetje de Promiss leeggekocht; felgekleurde Capribroeken, rokken, jasjes, shirts, een aantal paren schoenen. Verder leuke jurkjes bij de HEMA en C&A. Ik ben 58 en hou wel in de gaten wat ik aantrek. Ik kom regelmatig mensen in de wachtkamer bij het VUmc tegen in kleding waarin ik nog niet dood gevonden wil worden. Die dragen de kleding van hun jongste dochter of zitten in de diagnostische fase en dragen volkomen fantasieloze zaken.

Ik zie er behoorlijk uit en oog zeker tien jaar jonger dan ik werkelijk ben. Ik heb een kort, lichtblond haarwerk en ik durf! Maar dan wel altijd goed gekleed, netjes in de make-up (neutraal met het accent op mijn ogen) en normale, niet overdreven sieraden. Omdat ik regelmatig gewoon zakelijk en netjes (representatief) gekleed moet gaan, heb ik voor iets duurdere kleding gekozen. De pasvorm en de afwerking zijn duidelijk beter dan echt goedkope rommel. De kleding is vaak ook tijdloos; een jasje van Promiss van twee seizoenen geleden kun je nu gewoon nog dragen.

Ik zorg ook altijd dat mijn accessoires zoals schoenen en tassen bij mijn outfit passen. Dat maakt het totaalbeeld "af" en mensen die daar op letten zien dat je er aandacht aan hebt besteed.

En dan; IK VIND HET GEWOON LEUK!

Ik heb mijn hele werkzame leven als een grijze muis gelopen; blauw T-shirt, spijkerbroek, paar Hawks en dat was het. Nu MAG ik mezelf zijn. Nu heb ik lekker felle kleuren en prints, draag ik hoofdzakelijk hakken en maak ik er een sport van elke dag iets anders aan te trekken.