Packen

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Packen

Bericht door KeepzD »

Voor de een een makkie, maar voor mij heeeeel veel vraagtekens...
Packen.
Hoe doe je dat? Ik heb een Mr. Limpy, maar ik vind het best lastig om die te dragen.
Is het makkelijker met een harnas, zijn het bepaalde boxers die het makkelijker maken?

Kortom, ik hoor graag wat ervaringen over wat prettig kan zijn en wat kan helpen. Of het nou een oude sok is, of wat anders... Alles is welkom!
Forever myself
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Packen

Bericht door Anon20190508 »

Ik heb in een review topic een tijdje terug de boxers van Addicted benoemd. Is wel een duurder merk en vooral bekend onder gay mannen, dus wellicht niet wat je zoekt.
Ik weet wel dat sportboxers vaak een vakje hebben voor de zaak, dat is ideaal om je packer in te doen. Ik ben laatst ook het merk 'IAMTORO' tegengekomen en heb er expliciet naar gevraagd, toen werd mij verteld dat iedere boxer in hun assortiment als het goed is zo'n pouch heeft.
Daarmaast vind ik zelf de limpy direct tegen mijn huid niet prettig, dus er zit altijd een gewoon katoenen enkelsokje omheen. Blijft er ook geen zwart pluis van je ondergoed aan hangen en je hoeft je limpy minder vaak schoon te schrobben. Sokje gaat zo, hup de was in :)

Als je iets duurzamers wilt of geinteresseerd bent in duidelijke reviews, zou ik even 'uppercasechase' op youtube opzoeken. Hij maakt heel veel vlogs and reviews over packers met daadwerkelijke tips en oordelen, dus niet 'hm ziet er leuk uit op de website, 5 sterren'.

Ook zou ik niet kiezen voor boxers maar voor briefs als je geen harnas wilt gebruiken. Daar zit de boel even wat steviger.

Review topic: viewtopic.php?f=17&t=6251&p=142543
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Packen

Bericht door Hrafn »

Ik draag Mr. Limpy eigenlijk niet meer, ik word er dysforisch van, ik vind het heel onnatuurlijk voelen waardoor ik me meer bewust ben van wat ik niet heb dan wanneer ik niet pack. Als arme sloeber heb ik ook geen geld voor een ander soort packer die misschien wel goed voelt.
Matijs
Berichten: 843
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Packen

Bericht door Matijs »

Ik heb een Mr. Limpy en de goedkoopste harnas van Danae. In principe blijft het redelijk zitten. Ik gebruik ze zelden, want heb er (nog) geen behoefte aan en het voelt (nog) niet alsof het bij mij hoort, ook doordat het nep is. Misschien verandert dat na een bepaalde tijd, geen idee.

Mocht je alleen willen dat mensen denken dat daar iets zit, zal een sok waarschijnlijk al voldoende zijn.
###
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Packen

Bericht door Jer158 »

De kleinste Mr Limpy werkt prima in reguliere boxershorts/trunks met een fly (twee van die flappen waar je je lul door kan halen om te zeiken). Die flappen vormen een soort zakje waar hij in past. Omdat deze ook niet belachelijk groot is, ziet het er bijna altijd wel natuurlijk ook, hoe hij ook zit.
Hung her from the branches of a mango tree
Dante
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 nov 2018, 12:28
Gender: Non-binair

Re: Packen

Bericht door Dante »

Hrafn schreef: 27 apr 2019, 22:07 Ik draag Mr. Limpy eigenlijk niet meer, ik word er dysforisch van, ik vind het heel onnatuurlijk voelen waardoor ik me meer bewust ben van wat ik niet heb dan wanneer ik niet pack.
Precies dat gevoel heb ik er ook over, al zonder dat ik het geprobeerd heb.
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Packen

Bericht door AJpoekie »

Ik wacht al een paar maanden op een STP packer bij Danaë. Ze zeiden begin maart dat het nog enkele weken zou duren, maar inmiddels een maand verder en nog steeds niet gehoord dat ie op voorraad is. Ik wil het gewoon uitproberen, benieuwd wat ik ervan vind en vooral of staand plassen een beetje lukt.

Ik heb niet per se het idee dat mijn geslacht iets is waar ik dysforisch over ben, mis alleen staand plassen.
Denk dat ik in het begin alleen maar denk "jemig wat hangt dit er onhandig bij", want ja met bewegen totaal niet gewend hoe het voelt.
Maar experimenteren lijkt mij wel fijn. Dat is ook een beetje een stap om te bepalen of ik in de hele verre toekomst wel een geslachtsoperatie wil.

Die STP packer moet sowieso met een harnas geloof ik. En ze hadden in de winkel gezegd dat ze bij packers wijde boxers afraden.
Ik kan me voorstellen dat Mr limpy ook beter zit met een harnas, omdat ie dan gewoon goed op zijn plek wordt gehouden. Hoe houdt je hem nu op zijn plek Dennis? Stop je hem gewoon in je boxer?
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Packen

Bericht door Anon20190508 »

Overigens kan je ook in de winkel even kijken: sommige boxers hebben aan de voorkant een dubbele laag stof (zonder vaste naad in het midden), daar kan je zelf een spleetje in knippen en je packer erin doen. Hij zit dan wel iets verder naar voren, maar als je een Limpy maat S hebt maakt dit iets minder uit, denk ik.
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Packen

Bericht door KeepzD »

AJpoekie schreef: 28 apr 2019, 12:34
Ik kan me voorstellen dat Mr limpy ook beter zit met een harnas, omdat ie dan gewoon goed op zijn plek wordt gehouden. Hoe houdt je hem nu op zijn plek Dennis? Stop je hem gewoon in je boxer?
Nu, als ik hem al gebruik, indd los in m'n boxer. Heb ook een maat M, denk dat ik binnenkort eens een S bestel om te zien hoe dat voelt, of dat beter gaat. De M heb ik gekregen van iemand en ik vind m aan de grote kant :P
Forever myself
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Packen

Bericht door AJpoekie »

DennisH schreef: 28 apr 2019, 13:41
AJpoekie schreef: 28 apr 2019, 12:34
Ik kan me voorstellen dat Mr limpy ook beter zit met een harnas, omdat ie dan gewoon goed op zijn plek wordt gehouden. Hoe houdt je hem nu op zijn plek Dennis? Stop je hem gewoon in je boxer?
Nu, als ik hem al gebruik, indd los in m'n boxer. Heb ook een maat M, denk dat ik binnenkort eens een S bestel om te zien hoe dat voelt, of dat beter gaat. De M heb ik gekregen van iemand en ik vind m aan de grote kant :P
Oké.
Ja dat zou je idd kunnen proberen.
Of eens met zo'n harnas. Als ik die van mij ooit heb, zal ik mijn ervaring wel delen ;-)
Het probleem als je hem los in je boxer doet is dat het maar gewoon wat hangt en ligt En niet echt onderdeel is van je lijf.
Niet dat dat met een harnas wel zo is haha, maar het zit toch wat beter vast aan je lijf.

(Ik ben van plan zo te gaan hardlopen en zit me nu voor te stellen hoe je gaat hardlopen met een losse Mr Limpy in je broek, lijkt me niet heel plezant hahaha) :P
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me