Nieuwe chat! Zie dit topic.

STP

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Caelan
Berichten: 137
Lid geworden op: 08 okt 2019, 13:48
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Limburg

Re: STP

Bericht door Caelan »

Erg interessant topic! Zelf heb ik hier nog niet echt onderzoek naar gedaan, maar wel fijn om jullie informatie mee te nemen voor de toekomst.
"There will be haters, there will be doubters, there will be non-believers, and then there is you, proving them wrong."
Gebruikersavatar
Dean
Berichten: 184
Lid geworden op: 17 jun 2018, 20:24
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door Dean »

AJpoekie schreef: 05 sep 2019, 18:28
Jer158 schreef: 03 sep 2019, 00:14 @AJpoekie Ik heb nooit begrepen hoe IEMAND met zo'n "medicine spoon" STP kan plassen. Er zijn veel geschiktere STP's, met een cup. Daardoor komt het allemaal een stuk minder krap. Ja, het zal een uitdaging blijven, maar i.i.g. een uitdaging met een kans van slagen!

STP's die voor veel mensen werken zijn bijv. de Jimmy en de EZP.
Hmm, ik zal eens googlen.
Nu baal ik een beetje, want ik denk dat het echt onmogelijk is om met deze packer te plassen en het was nogal een dure aankoop.....
Misschien wat laat om op deze te reageren, maar misschien heb je de STP nog en kan het je helpen om 'm alsnog te laten werken voor je. Er is een nieuw product in de maak;
https://myspouti.com/
of op Instagram;
https://instagram.com/myspouti?igshid=zbdo3f3v5lia

Het slangetje zou je aan kunnen sluiten op de opening in je STP.
Het zal nog wel even duren voor je je bestelling ontvangt, want ze moeten nog geproduceerd worden, maar het is een veelbelovend product.
Well, here I am! What are your other two wishes?
Gebruikersavatar
Vethrvolnir
Berichten: 2347
Lid geworden op: 27 mei 2019, 20:07
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: STP

Bericht door Vethrvolnir »

spouti lijkt me zeker iets om te proberen . bedankt voor het delen!
:shock:
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door AJpoekie »

Dean schreef: 27 apr 2020, 23:39
AJpoekie schreef: 05 sep 2019, 18:28
Jer158 schreef: 03 sep 2019, 00:14 @AJpoekie Ik heb nooit begrepen hoe IEMAND met zo'n "medicine spoon" STP kan plassen. Er zijn veel geschiktere STP's, met een cup. Daardoor komt het allemaal een stuk minder krap. Ja, het zal een uitdaging blijven, maar i.i.g. een uitdaging met een kans van slagen!

STP's die voor veel mensen werken zijn bijv. de Jimmy en de EZP.
Hmm, ik zal eens googlen.
Nu baal ik een beetje, want ik denk dat het echt onmogelijk is om met deze packer te plassen en het was nogal een dure aankoop.....
Misschien wat laat om op deze te reageren, maar misschien heb je de STP nog en kan het je helpen om 'm alsnog te laten werken voor je. Er is een nieuw product in de maak;
https://myspouti.com/
of op Instagram;
https://instagram.com/myspouti?igshid=zbdo3f3v5lia

Het slangetje zou je aan kunnen sluiten op de opening in je STP.
Het zal nog wel even duren voor je je bestelling ontvangt, want ze moeten nog geproduceerd worden, maar het is een veelbelovend product.
Hmm
Ik zie niet echt in hoe zoiets in de praktijk zou werken.
Waar laat je het als je het niet gebruikt? Het zit niet lekker tegen je lijf aan ofzo, daar gaat je huid echt van zweten.
Dat was ook het grootste nadeel aan die blauwe "spoon" bij STP van Danaë, als je hem inklapt dan zit dat nog tegen je huid en daardoor zit die packer gewoon veel minder prettig. Daarbij was die packer best groot/dik/stevig.
En als je dan gaat plassen met die spouti, dan ga je toch niet eerst dat ding er helemaal in doen.
Lijkt me heel onhandig.
Je kan er niet zo makkelijk mee naar een openbaar urinoir (als dat je doel is)..

Packer die ik nu heb is veel flexibeler. Zit echt veel lekkerder.
Ik kan er staand mee plassen maar alleen als ik mijn boxer en broek op de grond laat vallen.
Als ik dat probeer hoog te houden, drukken ze tegen mijn ballen en duw ik de cup niet goed waardoor hij niet meer goed afsluit.
Ik wil daarom nieuwe boxers gaan proberen. Denk sowieso dat boxers met fly al een handige zouden zijn als eerste stap.
Sowieso moet ik wel wat door mijn benen heen knikken als ik er doorheen wil plassen zodat mijn bovenbenen de packer niet tegen elkaar drukken (heb stevige bovenbenen)
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Gebruikersavatar
Dean
Berichten: 184
Lid geworden op: 17 jun 2018, 20:24
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door Dean »

Het is de bedoeling dat je deze gewoon laat zitten, tis heel klein. Of het comfortabel genoeg zal zijn zal de praktijk moeten uitwijzen. Ik denk dat het sowieso al comfortabeler en minder zweterig is dan de meeste STP's en die gigantische cup die daaraan zit. Op amazon (Pierre Calvini Boxershorts voor heren, 12 stuks kun je strakke boxers vinden met een rechte gulp. Persoonlijk vind ik boxers met een 'gewone' gulp (aan ze zijkant zegmaar) niet werken omdat ze de cup te snel draaien en/of de opening in de schacht afsluiten, wat het nog lastiger maakt om te voorkomen dat je lekkage bij de cup hebt. Daarnaast zitten ze vaak veeeeeels te hoog voor een STP, waardoor je alsnog je boxer moet laten zakken.
Ik ben er overigens al in geslaagd om een urinoir te gebruiken met een STP. Ze hangen alleen vrij hoog voor mij, omdat de bek van de meeste urinors even hoog hangt als de binnenlengte van mijn benen. Joost mag weten hoe andere relatief kleine mannen of jongens (ik ben 1.68 m) dit oplossen? Ik word alleen te zenuwachtig als er andere mannen binnen komen, omdat de kans op lekkage wel gewoon aanwezig is en dit voorkomen opperste concentratie kost. Aangezien die spouti gewoon op de juiste plek moet kunnen blijven zitten ben ik heel benieuwd of die dit probleem verhelpt. Omdat ie op z'n plek wordt gehouden door de eigen anatomie zouden stevige bovenbenen dan juist een voordeel moeten zijn :)
Well, here I am! What are your other two wishes?
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door AJpoekie »

Thanks voor je tip van die boxers! Ik wilde boxers van Rodeoh bestellen maar mijn maat is op.. Dus nu maar weer wachten.. En voordat ze hier zijn duurt ook wel ff. Echt balen.
Als je die spouti gaat nemen, ben ik echt zeer benieuwd naar je ervaringen!
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Gebruikersavatar
Dean
Berichten: 184
Lid geworden op: 17 jun 2018, 20:24
Gender: Trans FtM

Re: STP

Bericht door Dean »

ja das balen! ik heb ook boxers bij ali met o ring en gulp met knoopjes in bestelling staan (die zijn 'maar' 7,29 per stuk, dus best de moeite waard om te proberen :)) als ik de spouti heb kunnen testen laat ik het weten!
Well, here I am! What are your other two wishes?