Nieuwe chat! Zie dit topic.

Sportbinder hoe strak

Make-up, kleding, en zo voort
JustYoël
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2019, 12:19
Gender: Trans FtM

Sportbinder hoe strak

Bericht door JustYoël »

Hello people

Ik heb net mijn eerste sportbinder binnen gekregen maar hij zit echt niet strak, hij bind opzig wel een beetje maar zeker niet naar wens. Ik heb het gevoel dat hij te groot is alleen is het al de kleinste mara van danea en gc2b heeft geen sportbinders.

Who know?
You
Officially
Explore
Life
💪
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Sportbinder hoe strak

Bericht door KeepzD »

In de binders van GC2B kun je ook gewoon sporten. Ze raden echter wel aan om dan een maat groter te nemen voor het sporten, omdat je je ribbenkast goed moet kunnen uitzetten bij het ademen. Kan dit niet, is je binder te strak en heb je dus kans op problemen met je ademhaling. Dit is meestal ook de reden dat sportbinders wat minder goed binden.
Forever myself
JustYoël
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2019, 12:19
Gender: Trans FtM

Re: Sportbinder hoe strak

Bericht door JustYoël »

DennisH schreef: 06 aug 2019, 17:19 In de binders van GC2B kun je ook gewoon sporten. Ze raden echter wel aan om dan een maat groter te nemen voor het sporten, omdat je je ribbenkast goed moet kunnen uitzetten bij het ademen. Kan dit niet, is je binder te strak en heb je dus kans op problemen met je ademhaling. Dit is meestal ook de reden dat sportbinders wat minder goed binden.
Thanks voor de reactie

Ik heb een gc2b binder die een maat groter is voor het zwemmen maar die bind nogsteeds beter dan de sportbinder. Ik heb alleen het probleem dat mijn ouders vinden dat ik per see een sportbinder moet hebben als ik sport.
Weet je toevallig ook of er een xxs of een kindermaat sportbinder bestaat?
You
Officially
Explore
Life
💪
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Sportbinder hoe strak

Bericht door KeepzD »

Denk dat het handig is als je per se zoiets wil, dat je bijvoorbeeld bij Danae in Amsterdam een afspraak maakt en daar een sportbinder op maat laat maken. Danae heeft ook kindermaten binders in het reguliere assortiment, je kunt haar altijd ff een berichtje sturen wat ze aanraadt.
Forever myself
JustYoël
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2019, 12:19
Gender: Trans FtM

Re: Sportbinder hoe strak

Bericht door JustYoël »

DennisH schreef: 06 aug 2019, 17:45 Denk dat het handig is als je per se zoiets wil, dat je bijvoorbeeld bij Danae in Amsterdam een afspraak maakt en daar een sportbinder op maat laat maken. Danae heeft ook kindermaten binders in het reguliere assortiment, je kunt haar altijd ff een berichtje sturen wat ze aanraadt.
Heel erg bedankt, ik mail ze meteen.
You
Officially
Explore
Life
💪
Matijs
Berichten: 842
Lid geworden op: 05 aug 2018, 17:16
Gender: Trans FtM
Locatie: België (Limburg)

Re: Sportbinder hoe strak

Bericht door Matijs »

Ik heb twee sportbinders van Danae, maat S en M. De M gebruik ik voor het sporten, deze zit losser. De S vind ik fijn om te dragen met warmere temperaturen (=minder warm).

Ooit heb ik de basic binder van Danae gebruikt voor het sporten (deze schijnen daar geschikt voor te zijn). Het was geen succes, ik was al snel buiten adem. Je kunt dus beter een binder nemen die minder strak aanvoelt.
###
JustYoël
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2019, 12:19
Gender: Trans FtM

Re: Sportbinder hoe strak

Bericht door JustYoël »

Thanks allemaal, ik heb danäe gemaild en ze gaan een opmaat gemaakte voor me maken.
You
Officially
Explore
Life
💪