Do's and Dont's met kleding

Make-up, kleding, en zo voort
Judiana
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 mar 2012, 12:54
Gender: Transgender

Do's and Dont's met kleding

Bericht door Judiana »

ik was nieuwsgierig naar tips over wat wel en niet kan met kleding ( is subjectief weet ik )

ik weet dat een coltrui/ shirt met col met grote borsten niet echt samen zouden kunnen gaan omdat je borsten dan minstens een cup groter lijken,
of je moet dat willen dat kan ook...

ook weet ik niet meer zeker wat voor jas je draagt bij een lange jurk, een lange was goed geloof ik, een driekwart was geloof ik fout maar een korte weer goed...
Gebruikersavatar
jacqueline
Berichten: 869
Lid geworden op: 25 mar 2012, 20:45
Gender: Trans MtF

Re: Do's and Dont's met kleding

Bericht door jacqueline »

wat voor blouse of trui draag je op een mini stroken rokje?
Gebruikersavatar
merel
Berichten: 121
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:18

Re: Do's and Dont's met kleding

Bericht door merel »

Wenn du denkst, du denkst, dann denkst du nur du denkst
Gebruikersavatar
Jessy
Berichten: 1642
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:07
Gender: Transgender
Locatie: Belsj Limburg

Re: Do's and Dont's met kleding

Bericht door Jessy »

Ik denk dat dat wel meevalt met zo'n coltrui. Meestal zijn die vrij wijd, en juist strakke kleding benadrukt je vormen.

Ik wil bij deze wat tips meegeven over gebruik van kleuren.
Er zijn warme en koude kleuren:

Afbeelding


Wat een absolute don't is, is warme en koude kleuren combineren. Ook voor make-up geldt deze regel overigens. Als je bijvoorbeeld voor blauwe (koud) oogschaduw gaat, neem dan geen oranjegetinte (warm) blush of bronzer, maar ga eerder voor roze tinten (koud). Denk ook aan je juwelen: goud is warm, zilver is koud.

Ga voor een warme óf koude kleur geheel: kleding, make-up, juwelen, en zelfs haarkleur, voor het mooiste resultaat.
Een neutrale kleur als zwart kan natuurlijk overal bij. Wit past het best bij de koude kleuren, bij warme kleuren kun je beter gaan voor ivoorwit (warm wit).
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.