Tucking

Make-up, kleding, en zo voort
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Tucking

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik tuck al jaren en eigenlijk gaat het automatisch. In het verleden ook nog wel met zo'n kunstmatige gaff gewerkt, maar inderdaad werkt een strak niet al te rekbaar slipje ook prima.
Irene
leslie

Bericht door leslie »

vandaag voor het eerst in tijden weer geprobeerd na wat aanpassingen enzo een panty 2 maten te klein verknipt tot boxertje spullen weggevouwen en het zit echt heerlijk en niets te zien
kleine stapjes grootse toekomst
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Gebruik al tijden een correctie broekje met inlegkruisje en "het" tuckt zichzelf. Ik doe er niet eens meer moeite voor en draag daarover gerust een strakke broek. Trouwens daar over aan een billenbroekje geeft ook net een beetje meer ronding voor dat "atletische" lichaam van mij. Drie vliegen in twee klappen.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Elanora

Bericht door Elanora »

Laat ik dan maar direct als twee post hier reageren aangezien ik me kan herinneren dat deze vraag mij ook lange tijd heeft beziggehouden (strakke rokjes en jeans zijn killers!). Voor mij werkt de pantytuck altijd op een snelle manier, maar hoewel en snel en goed werkt heeft het ook z'n nadelen. Ten eerste heb je het probleem dat het zaakje naar verloop van tijd gaat verschuiven, ten tweede wordt toiletteren een groot probleem omdat je elke keer weer alles moet wegstoppen, en ten derde kan de panty wel eens helemaal verkeerd gaan zitten waardoor er iets beklemd komt te zitten.

Dus voor een langere duur gebruik ik inderdaad liever de tape methode (let wel: de normale hansaplast tape hè, geen ducttape). Nu zijn er op het internet vele manieren te vinden hoe je dit het beste kunt doen en ik heb er wel een aantal uitgeprobeerd, maar uiteindelijk heb ik nu mijn eigen manier van "tucken en tapen". Het nadeel van tapen is de tijd die het kost om het goed te doen en soms de plakresten, het grote voordeel is dat je ervan verzekerd bent dat alles blijft zitten, je gewoon kunt toiletteren en je in het algemeen veel vrouwelijker voelt (je moet nu ook echt gaan zitten op de wc, want anders gaat het niet), althans dat is mijn gevoel.

Ik kan hier uiteraard heel expliciet vertellen hoe ik tuck en tape, maar ik weet niet of dat de bedoeling is, mocht je dus meer willen weten dan stuur me een berichtje.

Oh en misschien ten overvloedde maar bij dit onderwerp erg interessant. Er bestaat op het internet een legende over de "Japanse" manier... Deze heeft te maken met secondelijm en om eerlijk te zijn heb ik geen ervaring, laat staan dat ik van horen zeggen informatie hierover heb gekregen, maar het moet wel en behoorlijk goede manier zijn om het meest vrouwelijk uitziende uiterlijk te krijgen dat je kunt zonder SRS. Omdat deze methode zeer onbekend is heeft het me een behoorlijke tijd gekost om er ook maar iets over te vinden. Let op de volgende links zijn zeer expliciet en ik wil graag aan de mods vragen om de links te verwijderen als ze niet zijn toegestaan: de japanse manier en de manier waarop een Brazilliaanse het doet. Besef wel dat deze methodes heel gevaarlijk zijn! Het spul waar secondelijm van is gemaakt lost alleen heel langzaam op met aceton en water maakt het juist harder. Dus ik raad iedereen af om dit te proberen tenzij je een enkeltje EHBO en/of genderteam wilt hebben!
leslie

Bericht door leslie »

pfff ik heb ze even gezien maar het kan allebij echt neit gezond zijn volgens mij nee hou het wel bij panty tuck en misch toch ook eens kijken hoe dat zit met tape
kleine stapjes grootse toekomst
Venka

Bericht door Venka »

Ik vind dat tucken zon gezeur,ik heb gewoon een skinny jeans aan maar trek er gewoon iets langs overheen en heb ik ook geen gezeur met tucken.
Arike

Bericht door Arike »

De tapemethode lijkt mij wel een hoop werk als je dat iedere dag moet doen...
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Fay

Bericht door Fay »

Is ook gezeur, gewoon eraf dat ding

Joyy
Arike

Bericht door Arike »

joyy schreef:Is ook gezeur, gewoon eraf dat ding

Joyy
Vond ik inderdaad toch ook handiger ;) 8-)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Elanora

Bericht door Elanora »

Tapen kost als je er even wat geoefend in bent ongeveer 10minuten... Maar daar heb je dan wel de hele dag plezier van! Dus die tijd neem ik er op de koop toe. Ik las trouwens ergens een verhaal van een meid die de secondelijm procedure deed en daarmee ongeveer een week rondliep (inclusief zwemmen)! Maaruh even een ander punt aanstippen: het tucken zelf beïnvloedt de spermakwaliteit negatief bij langdurig gebruik. Dus let daar wel op mocht je bijvoorbeeld niet voor HRT gaan omdat je vruchtbaar wilt blijven.