Nieuwe chat! Zie dit topic.

Ervaringen T Meeting Avond

Open forum, waar ook de transgenders op dit forum kunnen meepraten.
Gebruikersavatar
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Patricia »

Hallo allemaal ik vond het nodig om dit topicje aan te maken. ik lees regelmatig over de georganiseerde t avonden maar weinig ervaringen. Omdat we ook graag meer partners willen zien op deze meetings zal ik een voorbeeld geven en mijn eerste ervaring posten en ik hoop dan dat er mensen volgen met hun ervaring en dat die op hun beurt weer mensen over de streep helpen. Want dat verdienen deze samenzijn momenten echt.

Dus laat maar komen en laat maar stromen de reacties en ervaringen :D :dance:
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Gebruikersavatar
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Patricia »

EEN AVONDJE ONTSPANNEN IN BREDA – VRIJDAG 14 APRIL

Gisterenavond was voor mij de vuurdoop. Ik ging voor de eerste keer met mijn vrouw (die transgender is) naar de t-avond/meeting in Breda. We reden thuis weg rond de klok van 18.30. Het begon officieel rond 19.00 en we wilde graag op tijd zijn ook al is er geen start tijd. De avond duurt van 19.00 tot middernacht en je mag gedurende de hele avond inlopen en join in. Ik vond het best spannend en had geen flauw idee wat ik moest verwachten. Ik heb nou eenmaal wel de instelling dat je iets geprobeerd moet hebben om een oordeel te kunnen vellen of het wel of niet je ding is. Dus gaan met die banaan.We springen het diepe in.

Charlotte was de vorige maand zelf voor de eerste keer geweest alleen en had het erg naar haar zin gehad. Dus had ik er wel vertrouwen in. We zochten een parkeerplekje in de garage van winkelcentrum De Barones en begonnen aan de korte wandeling richting café Sam Sam op de Grote Markt waar t-Breda altijd plaats vind.Het was wel fris zeg brrr had ik geen rekening mee gehouden met mijn korte mouwtjes. Mijn liefje zag er super uit. Ik ben wel beetje bevooroordeeld natuurlijk haha

Eenmaal de Grote Markt overgestoken en rechtsaf geslagen kwam we paar minuten na 19.00 aan bij Sam Sam. Er was een gezellige bedrijvigheid op de goede vrijdag avond. Ik liet Charlotte voorop gaan en die spotte in enkele seconde de VIP tafel voor de avond (was dezelfde als de voorgaande keer). We waren de eerste maar werden desalniettemin hartelijk begroet door Emma en Eva die het ontvangst committee waren. We schoven aan op de krukjes aan het hoofdeinde. We raakte gezellig in gesprek echt over van alles en nog wat

Het was allemaal erg gemoedelijk en gezellig. De eerste die er bijkwam na ons was Tina. Die was ook voor eerst en was alleen. Ze was niet eerder zo opstap geweest dus voor haar was dat ook een ervaring en openbaring rijker. Eva vertelde een aantal verhalen die ik uit respect natuurlijk niet ga vertellen hier dat is niet aan mij of ze zoiets wil delen of niet maar ik heb mooie, verdrietige, onroerende en liefdevolle verhalen gehoord en niet alleen van Eva. Maar wat een mooie en open vrouw. Toen kwam Anne erbij die er zeer zeker goed en verzorgd uitzag. Kort erna kwamen ook Frederique en Lisa erbij. Dat was het gezelschap voor de avond, Stuk voor stuk mooie en kleurrijke mensen,

Na een drankje of twee ik had een Cola Zero op een zoete witte wijn kregen er wat mensen honger en werd wat friet besteld en soort van kleine kippenpootjes. We waren allemaal best een beetje melig en hebben enorm gelachen met de uitspraak van de avond die absoluut van Eva kwam toen ze eten kwamen brengen vroeg ze met de betrekking tot de kip dingen

ZIJN ZE WEL DOOD?!

We schoten allemaal in de lach. Stel je toch voor dat je papieren zakje met pootje ineens over de tafel begint te rennen. Haha ik denk in plaatjes dus kwam even echt niet meer bij. Tina had ook trek gekregen en deelde haar frietjes met mij en na paar minuten met Charlotte die even stoelendans had gedaan en met Lisa en Anne had zien praten aan het andere einde van de tafel. We dronken, aten lachte en praten het was net gezellig avondje stappen met vrienden of en verjaardag zo voelde het.

Rond 11.00 en paar drankjes later begonnen we het toch wel wat te voelen en werd het voor ons tijd om afscheid te nemen. We hebben iedereen gedag gezegd en bedankt en zijn weer na een gezellige avond terug gegaan naar huis en ik was moe. Ik ben als blok in slaap gevallen en heb heerlijk geslapen

Voor mij was dit een hele positieve ervaring en als het aan mij ligt zijn we er gewoon weer bij op vrijdag 12 mei en ik kan het iedereen die twijfelt aanraden maar ik kan nu volmondig zeggen zo een avond met leuke mensen is zeker weten mijn ding

Liefs Patricia :dance:
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Eva »

Tja... mijn uitlatingen zijn wel vaker reden voor hilariteit. Eerder vanmiddag had ik aardappeltjes geschild en gekookt. Laten afkoelen en gesneden, zodat ze straks makkelijk opgebakken kunnen worden. Emma zag ze op het aanrecht en ik zei, in mijn onschuld (echt waar!!) "Ja, ik heb ze liefst koud en stijf". Niks bijzonders? Toch?
Gaat ze in een deuk...
pffff
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Charlotte_C »

Owwwwwwwwwwwww Eva wat zeg je nou hihihihihihihihihihihi na gisteren hoor ik het je zo zeggen.

@emma, blijf er niet in meis :)

(maar nu weer terug on-topic, braaf in mijn mandje)
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Patricia »

hahahahaha ja @ Emma dan zou ik ook een lachstuip krijgen Maar hopelijk smaken ze goed koud en stijf en ik vond het
wel waanzinnig leuk gisterenavond zoals je kunt lezen :D

Liefs Patricia
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Emma »

Het is in ieder geval duidelijk dat T-Breda en T-Amersfoort ook echt wel bedoeld zijn om even te lachen :)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Anon20210626 »

ach Eva, als er dan toevallig een andere gast 'een beetje vervelend is ', maakt ie wel even kennis met de bar hoor
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Anon20210626 »

Ik vind de T avonden , Amersfoort en Breda , beiden hun charmes hebben en zo moeten zijn . Gewoon lekker uitgaan en dan mensen tegenkomen die in het zelfde schuitje zitten maar niet afgesloten van de rest van de samenleving

Bovengenoemde ervaring in de eerdere post is gelukkig een grote uitzondering.
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Anon20190516 »

Helaas kan ik er door mijn werktijden(savonds/snachts,dat geld ook voor vrijdag op zaterdag dus.)er bijna nooit bij zijn,ik moet dan net toevallig een weekje vrij zijn(komende week ben ik vrij,maar dan geen t-avond :-( )
Of als ik vrijdags een dagje vrij ben ofzo,maar de keren dat ik er was vond ik het heel gezellig met een gemoedelijke sfeer.
Hoewel ik een lichte voorkeur heb voor Amersfoort,das een uur minder reizen met de trein dan Breda,voor mij en doordat het
Een klein cafeetje is,vind ik het een meer huiselijke sfeer hebben,maar dit is geheel persoonlijk.
Groetjes Rikki
Offline
Gebruikersavatar
Patricia
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 apr 2016, 08:06
Gender: Vrouw

Re: Ervaringen T Meeting Avond

Bericht door Patricia »

Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ik hoop 12 mei in Breda weer mensen te ontmoeten was erg leuk
:hbeat: Geef Alleen Wat Jezelf Wilt Ontvangen :hbeat: (Respect)