Nieuwe chat! Zie dit topic.

Vraagje lid worden transgendervereniging T-Nederland

Heb je vragen over de vereniging? Stel ze hier!
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 105
Lid geworden op: 20 okt 2016, 20:12
Gender: Man
Locatie: Dongen

Vraagje lid worden transgendervereniging T-Nederland

Bericht door Frank »

Misschien een beetje een domme vraag, maar... is 't belangrijk dat je je legale/geregistreerde naam gebruikt om je in te schrijven (voor afschrijvingen/dergelijke), of is de naam die neergezet wordt voornamelijk voor administratieve doeleinden?

Ben geen lid van verenigingen, vandaar. :oops:
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Vraagje lid worden transgendervereniging T-Nederland

Bericht door Emma »

Frank schreef:Misschien een beetje een domme vraag, maar... is 't belangrijk dat je je legale/geregistreerde naam gebruikt om je in te schrijven (voor afschrijvingen/dergelijke), of is de naam die neergezet wordt voornamelijk voor administratieve doeleinden?

Ben geen lid van verenigingen, vandaar. :oops:
Achternaam wel. Maar voornamen willen in onze kringen nog wel eens veranderen, dus daar doen we niet moeilijk over. Het is wel fijn als je niet zomaar een naam gebruikt, we gebruiken de naam wel om je aan te schrijven. En waar hier op het forum 'gender' nog wel handig is in discussies, is dat voor de administratie van de vereniging niet belangrijk, dus vragen we er niet naar.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Vraagje lid worden transgendervereniging T-Nederland

Bericht door Anon20190501 »

Heb zelf mijn officiële familienaam en mijn zelfgekozen -nog niet officiële- voornaam gebruikt voor mijn aanmelding. Ik ging ervan uit dat het op die manier wel okee zou zijn. Goed gegokt dus.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Vraagje lid worden transgendervereniging T-Nederland

Bericht door Anon20230219 »

Ik heb mijn vrouwelijke voornaam gebruikt en mijn normale achternaam bij het registreren.
Een tip van Charlotte was om bij kenmerk even je profiel naam neer te zetten zodat men bij T- Nederland weet van wie precies die betaling komt.
De enige die weleens mee(Is verplicht..je mag dit niet weigeren.) kijkt op mijn banknummer is de gemeente bij vermoedens van zwart inkomen en daar kijkt men puur naar binnenkomsten en hele hoge uitgaven.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Vraagje lid worden transgendervereniging T-Nederland

Bericht door Eva »

Als je bij de betalkng je lidmaatschapsnummer opgeeft komen wij er wel uit hoor ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)