Psycho Informa Groep

Psychologen en procedures
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Psycho Informa Groep

Bericht door Emma »

Alwin en Lucien gaan samen verder, en blijven transgenders helpen. Ze mogen mensen alleen niet vragen om met ze mee te gaan, vanwege een concurrentiebeding. Maar ja, je hebt wel vrije keuze, dus als je mee wilt, dan kun je daar zelfstandig toe besluiten. Het komt dus goed. Ook de samenwerking met UMCG en andere teams en endo's is op basis van hun vertrouwen in Alwin, dat zit niet aan De Vaart vast.

Een verklaring hierover opstellen ligt daardoor wat lastig, daar heeft Alwin tijd voor nodig om het goed te doen. Het liefst zouden we de informatie die we van Alwin uit eerste hand hebben gewoon integraal hier overnemen maar waarschijnlijk maken we het hem en Lucien daar erg lastig mee. Heb geduld, wij hebben van Alwin begrepen dat het helemaal goed komt.

Het enige is dat Veendam weer wat verder weg ligt dan Assen. Met de trein ruim een uur verder, om precies te zijn.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8027
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Psycho Informa Groep

Bericht door Emma »

Jer158 schreef:Emma, voor mij was dat ook allemaal onduidelijk. Ik ben het met Nate eens dat deze manier voor communiceren niet ideaal is. Ik had daar overigens een PB over gestuurd naar Eva. Aangeven dat De Vaart en Alwin beide doorgaan had een groot verschil gemaakt.

Frederique doet er even een schepje bovenop. Ik spreek voor mijzelf, maar dit soort vage informatie vind ik absoluut niet constructief/nuttig/handig. Het roept vragen (en potentieel stress) op en geen antwoorden. Als je (in het algemeen, niet alleen jij, Frederique) meer weet, deel het dan óf wel op zo'n manier dat er duidelijkheid is, óf deel het niet totdat je wel duidelijkheid hebt.

Dat zijn my two cents.
Weet je, we hebben alleen de duidelijkheid dat niet opeens alle zorg wegvalt. Maar moeten we dan dingen onder de pet gaan houden, en alleen de geruchtenmachine zijn werk laten doen?

Nogmaals: stel vragen, in plaats van de boodschapper de schuld te geven. Alwin is degene die De Vaart verlaat en als enige echt een einde kan maken aan de onduidelijkheid. Om het heel zwart-wit te stellen: als onze behulpzaamheid met al zijn gebreken niet langer gewenst is, kunnen we beter de tent sluiten. Weet je zeker dat er uit deze hoek geen vage berichten meer komen. Dat lijkt me niet de oplossing. En om verdere vage berichten te voorkomen, sluit ik het draadje tot we meer weten van Alwin.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]