Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Nieuwsberichten
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door Alice »

De Amerikaanse Jaimie Wilson (21) was tot twee jaar geleden een knappe jonge vrouw, maar voelde zich al haar hele leven een man. Daarom besloot ze een geslachtsverandering te ondergaan en die ongelofelijke transformatie documenteerde ze helemaal op Instagram.

Jamie

Instagram, https://www.instagram.com/tboy61915/


Ongelooflijk is het meest juiste woord.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door Nate_0 »

Goals tbh!
meerdere zakken met zaagsel
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door Freedom »

Merk dat ik er toch een beetje overheen val dat je hem 'haar' en 'ze' noemt hier.. (op een t-forum) Jaimie is nu toch een jongeman? :) (Niet om onaardig te doen of zo, het valt me gewoon op)
Prachtige jonge kerel trouwens! Zag een filmpje voorbij komen op facebook van de week. Can't wait to get there myself!
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door Alice »

Je hebt gelijk. Ik heb daar overheen gelezen. De haar/hem hij/zij aanduidingen zijn gegeven uit het oude gender verleden van Jaimie.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Mirthe_s
Berichten: 400
Lid geworden op: 21 jan 2016, 18:37
Gender: Trans MtF

Re: Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door Mirthe_s »

In twee jaar. Bizar!
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door Linda »

Mirthe_s schreef: 23 jul 2017, 11:06 In twee jaar. Bizar!
In twee jaar en zo een resultaat,ongelooflijk dat dit kan !!! :o
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door wiggeltje »

Een model mooie dame wordt een model mooie vent :)

Hopend dat het goed komt tussen hem en zijn familie. Is vast een lange periode van verwerken en accepteren, daar hij een mooi vrouwelijk uitziende vrouw was. En elke familie gaat daar natuurlijk anders mee om.
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door Nate_0 »

Uhm. Jaimie is nooit een "model mooie dame" geweest, hij was een gast pre-transitie.

En dat hij een "mooi vrouwelijk uitziende *vrouw*" was mag naar ik hoop geen f*** uitmaken voor een transitie. Het gaat om hoe hij zich voelt, niet om hoe knap hij was of is.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door Anon20190501 »

wiggeltje schreef: 23 jul 2017, 23:29 daar hij een mooi vrouwelijk uitziende vrouw was
Euh, ik zie het causale verband niet. Kan je even toelichten?

Hoezo, hij was een vrouw? Dat zal hij niet graag horen.

Edit: oeps, bericht van Nate_0 niet gelezen. Hmmmm, ik laat het mijne toch ook maar staan.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Jaimie (21) was twee jaar geleden nog een vrouw. Bekijk hier zijn ongelofelijke transformatie.

Bericht door Alice »

"Jaimie believes, by the fact that he had previously presented what's stereotypically viewed to be a very "feminine" appearance. "Everyone in my town knew me as this beautiful country girl."

http://www.cosmopolitan.com/sex-love/a9 ... er-photos/
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Plaats reactie