Nieuwe chat! Zie dit topic.

T-Amersfoort op 18 augustus... eindelijk weer...

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Amersfoort op 18 augustus... eindelijk weer...

Bericht door Eva »

Amersfoort op z'n kop!

Nou, dan moet er wel wat meer gebeuren hoor. Vergeet dat dus maar. Wél is het er gezellig, vrijdag de 18e augustus. Typisch een Amersfoortdag, zeg maar.

Stadswandelingen
Het weer is er naar, komende vrijdag; een wandeling door Amersfoort onder begeleiding van mensen die weten hoe het zit en vooral zat in de Keistad. Zo kun je zien waar die Keientrekkers indertijd beelden stuk mepten. Reformatie dus. Of de Armen de Poth bekijken. Mooi bewaard hofje. Kijk eens bij Gilde Amersfoort.

Mondriaan
Aan de Korte Gracht 11 is het geboortehuis van deze eigenzinnige kunstenaar te vinden; het Mondriaanhuis. Ooit was hij de overbuurman van een van onze forumbeheerders. Toegegeven, niet tezelfder tijd, maar toch. Een bezoek is beslist de moeite waard.


En dan...?
Nou, da's nogal wiedes. Dan op naar Eetcafé Te Pas, waar vanaf 19.00u T-Amersfoort een vertrouwde sfer en omgeving biedt

Het wordt weer een gemengd gezelschap met transmannen, transvrouwen, transqueers, genderqueers en een ieglijk die zich daaraan verwant voelt.

Kom, en wees er (weer) bij, eind deze week.

Kom je voor het eerst? Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kom dus gewoon zoals jij je het prettigste voelt. Je komt natuurlijk niet vermomd als drag queen, strandwacht of in groot gala. Kleed je gewoon en zoals je je goed voelt.
Breng ook gerust iemand mee die betrokken is, je partner bijvoorbeeld. We bijten geen van allen.

Waar en hoe?
Aan de Stationsstraat 18 in Amersfoort. Daar vind je Eetcafé Te Pas. Nog geen tien minuten lopen vanaf station Amersfoort Centraal en met voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Hoe laat? Hoe vroeg?
De avond start om 7 uur en dan kun je ook nog een smakelijk bord eten verorberen als je wilt. Patrick is namelijk niet alleen een prima kastelein maar bovendien een niet onverdienstelijke kok! Overigens maak je zelf uit hoe laat je binnenwandelt.
Wij zijn er deze keer tot een uur of 11, maar ook zonder ons is het gezellig genoeg om langer te blijven!

Tot vrijdag de 18e!

Hartelijke groet,
Emma & Eva
T-Amersfoort
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Amersfoort op 18 augustus... eindelijk weer...

Bericht door Eva »

Oh ja... in de nieuwsbrief staat weer eens een datumfout. Onderin.
Moet toch echt de 18e zijn...

Mea culpa mea culpa. Mea maxima culpa!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Amersfoort op 18 augustus... eindelijk weer...

Bericht door Dieuwertje »

Yes, en ik hoop dat er na 8en ook nog een bord eten mag bestellen bij Patrick. Anders zal ik het met bitterballen moeten doen :lol:
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Amersfoort op 18 augustus... eindelijk weer...

Bericht door Eva »

Ik zou zeggen, bel hem :)
Nummer staat hier...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Amersfoort op 18 augustus... eindelijk weer...

Bericht door Dieuwertje »

Goed idee, dan kan ik meteen aanvallen als ik binnenval. :D